kuba.goller Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 (edytowane) Już jestem po naprawie. Scenariusz był taki, jak odpalałem rano to wyleciał brok z wałka (lewego), stracił ciśnienie dlatego zaczął nierówno chodzić i nie wiadomo jak ale przestawił się o kilka zębów rozrząd (tu jest kilka teorii). Całe szczęście, że nie doszło do bliskiego spotkania zaworów z tłokami. Wczoraj po ustawieniu rozrządu odpali normalnie - nogi mi się ugięły ze szczęścia. Założyli nowy rozrząd bo ten miał już 40 tyś i wszystko było rozebrane i zaraz jadę odebrać. Jedyna rzecz,która mnie martwi to to, że nie można znaleźć broka, który wyleciał, oby był w misce olejowej... Edytowane 11 Października 2016 przez kuba.goller
Musashi Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 nierówno mógł chodzić przez przestawienie rozrzadu, jakie sa owe teorie dotyczące przestawienia?
kuba.goller Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) Teoria jest taka, że rozrząd się przestawił gdy próbowałem go odpalać na samostarcie, w moim przypadku zmywacz do hamulcy bo tylko to miałem pod ręką, jak się okazuje jest zbyt palny i jak to mechanik określił dostał gwałtownego kopa - ale to jednak z teorii. Druga to taka że brok gdzieś się podwinął i przyblokował. Pewnie teraz nikt nie dojdzie. Wczoraj odebrałem, chodzi ładnie, ma lepszą synchronizację, bo przed awarią miałem -3,49, teraz jest -1,97, bardziej miękko pracuje.Czyli jest wartość dodana w całej tej sytuacji, nowy rozrząd, lepiej pracuje - ech..... Tak czy inaczej, robię zdjęcia i wystawiam bo mam wrażenie że już czas 262.000 km przebiegu, choć doinwestowany jest mocno ale pewnie to nie będzie miało końca. Edytowane 12 Października 2016 przez kuba.goller
Musashi Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 hmm prędzej brok jakoś przyblokował wałek albo wpadł w krzywkę.
kuba.goller Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Nie dojdziesz teraz, na szczęście nie ma zniszczeń. Tylko gdzie jest ten brok, który wyleciał?
Musashi Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 albo sie zaklinowal w kanałach konstrkcyjnych, albo w misce. rozumiem że mechanik dobrze obejrzał głowicę od góry?
kuba.goller Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 I ja szukałem, naprawdę dokładnie, mechanicy też. Nie wiem z jakiego materiału jest wykonany brok, słyszałem że aluminium, może skonsumował? Oby był w misce, tam będzie bezpieczny.
Musashi Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 róznie. może być stalowy. ale obojetnie, w oleju się nie rozpuści
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się