akita 4 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Zbieram się do wymiany dwumasy i chciałem bez rozbierania kupić ową część ale podobno się nei da bo może być albo LUK albo SACHS i jest w nich podobno jakas różnica. Posiada ktoś wiedze na ten temat co w nich jest innego? Może ktoś wie gdzie można w dobrej cenie kupić cały komplet? Za info wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 jak się nie da kupic dwumasa bez demontażu starego nierozumiem tego w moim przypadku oryginal był sachs-a, kupiłem sachs-a przed demontażem ale to czysty traf, jeżeli ktoś pow Ci ze musi stary zdemontować aby dobrac nowy to dziwne bo ja takich slow nie uslyszalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Sachs i LUK się różnią na pierwszy rzut oka inaczej wyprofilowane słoneczko - możliwe że do Twojego będzie pasował tylko SACHS, najlepiej rozebrać i zobaczyć co jest ORI wtedy unikniesz wymiany tego co wcześniej kupiłeś zanim rozebrałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut1969 0 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Jeździłem na LUK-u, założyłem SACHS-a. Nie powinieneś obawiać się różnic w dwumasach, jedynie na co zwróć uwagę to średnicę łożyska oporowego. Z tego co pamiętam to są dwa rodzaje do B8 - 50 i 55 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akita 4 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 o łóżysku to nie słyszałem że sa dwa rodzaje:) Czyli jest różnica czy można zakładać jedno i drugie pomimo w wyprofilowaniu słoneczka? W cenie jest różnica:) ---------- Post dopisany at 23:39 ---------- Poprzedni post napisany at 23:37 ---------- wg sewisu były montowane dwa rodzaje do tego auta i bez rozebrania podobno nie można stwierdzić który tam jest wsadzony. Więc jeżeli mówią że trzeba zobaczyć to chyba nie jest to bez różnicy co wsadzimy czy sachs czy luk. Przynajmniej biorąc to na logikę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 nie zapomnij kupic odrazu sprzegla z tej samej firmy..... zeby wszystko bylo dobrze spasowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akita 4 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 koledzy macie może namiary na dobrych dostawców części w dobrych cenach, chodzi mi o dwumas aby dostać go w dobrej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Jaka to dobra cena dla Ciebie ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akita 4 Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 lepsza niz w pierwszym lepszym sklepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_1982 3 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Cena za kompletny dwumas ze sprzenglem i lozyskiem oporowym to 2525zl. Dzisiaj zakupione. ---------- Post dopisany 09-07-2014 at 17:36 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2014 at 23:26 ---------- Dwumas i sprzenglo wymienione.wszystkie bolaczki ustaly.warto bylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman999 1 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) jak się nie da kupic dwumasa bez demontażu starego nierozumiem tego w moim przypadku oryginal był sachs-a, kupiłem sachs-a przed demontażem ale to czysty traf, jeżeli ktoś pow Ci ze musi stary zdemontować aby dobrac nowy to dziwne bo ja takich slow nie uslyszalem Oficjalna odpowiedz na moje zapytanie odnosnie dwumasy w niemieckim serwisie: es gibt für das Schwungrad sowie den Kupplungssatz zwei verschiedene Hersteller. LUK oder SACHS Bitte teilen Sie uns mit von welchem Hersteller die verbauten Teile sind, da genau diese wiederverbaut werden müssen. Nie wiem czy musze tłumaczyć ale króto i zwięźle: trzeba najpierw wiedzieć jaki jest dwumas i sprzęgło założone by potem taki sam kupić.Małe sprostowanie: Właśnie rozmawiałem z Audi Zentrum Berlin, i sytuacja wygląda tak: Jeśli ktoś wymienia wszystko tzn. dwumase, sprzęgło i łożysko to nie ma znaczenia jakiej firmy kupimy. Natomiast w przypadku częściowej wymiany , trzeba daną część kupić tej samej firmy jakiej są wbudowane pozostałe części. Dlatego więc jeśli ktoś wymieniał wszystko to nie było potrzeby wcześniejszego sprawdzania producenta części. Pozdrawiam Edytowane 9 Września 2014 przez roman999 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiesto_23 1 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Ja jestem po wymianie cały komplet był LuK jest SacHs wszystko pasuje idealnie ,autko śmiga jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 A to jeszcze powiedzcie które lepsze Luk czy SacHs Chodzi mi o wytrzymałość .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiesto_23 1 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 A to jeszcze powiedzcie które lepsze Luk czy SacHs Chodzi mi o wytrzymałość .. Fabrucznie buł LuK u mnie wytrzymał 170 kyś klm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 U mnie byl fabrycznie sachs i wytrzymal 150 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 To zależy w takim razie od eksploatacji auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcian 2 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 A u mnie sachs 70tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 ja mam prawie 190 i smigam na org.fakt poprzednik byl dziadkiem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się