paput Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 jeśli przekaźnik ciągle cyka a jest nowy (więc go wykluczasz) to wina leży z całą pewnością w uszkodzonym przewodzie elektrycznym gdyż gubi co chwilę przewodność i te przerwy w zasilaniu powodują ciągłe załączanie się i wyłączanie przekaźnika. RACJA. Znalazłem przyczynę. Cholerka masa była prawie przetarta a podstawka akumulatora do której była przykręcona prawie całkiem przegniła. Wszystko oczyściłem i pali od strzała. Dzisiaj jeszcze pomaluje tą podstawkę. Swoją drogą nie wiem skąd się tam tyle wody bierze
bebul Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 pod podstawa aku masz odplyw ktory pewnie jest zatkany, drugi jest pod serwo takze sobie przetkaj no i wody nie bedzie
lalak Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 mógłby ktoś wrzucic fotke zegarów w b5 rocznik 96? tez mi nie swieci kontrolka od swiec zarowych, tyle ze nawet jak rozbiore licznik to nie wiem ktora zarowke sprawdzac. dzieki z gory.
zibol48 Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Temat dawno nie odwiedzany ale mam problem z kontrolką i liczę na jakieś podpowiedzi: Rozbierałem licznik do wymiany brzęczyka i napotkałem dziwne podłączenie kontrolki grzania świec. Żarówka jest przylutowana do przewodów, zresztą przy kilkakrotnym wyjmowaniu i wkładaniu ułamały się zaczepy i musiałem ją wyciągnąć poza licznik aby mieć kontrolę grzania. Muszę teraz przelutować przewody do nowej oprawki lub zrobić od razu tak jak powinno być. A jak powinno być? tutaj liczę na jakąś pomoc wtajemniczonych bo nie jestem elektrykiem. Oczywiście żarówka się zapala i gaśnie prawdopodobnie tak jak trzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się