kajzera Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Witam Potrzebuje wymienić silniczek wycieraczki tylnej mój ma nr. 8E9 955 711 B Moje pytanie czy podejcie jako zamienik z nr : 8E9 955 711 C
dudas307 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Wg etki tak. Od 2005 roku zamienili B na C.
kajzera Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2014 superowo w takim razie nie mam sie czego obawiać
powaguspisz Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 A co skończył się ?? Bo u mnie też wycieraczka stanęła ale rozebrałem, okazała się że zaśniedział syfem, i taką mazią płynu z wodą nie wiem co to było ale i rdza i wszystkiego pełno.Elegancko wymoczyłem cały wałek, i wszystkie kółka zębate śmiga jak ta lala lepiej jak nówka max godzina pracy i +(-) 300 zł w kieszeni. Tak więc sprawdź bo może śilniczek sprawny.
kajzera Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2014 oki w takim razie razie musze sie zabrać za ściągnięcie jej ,jak najbezpieczniej ja ściągnać ??
powaguspisz Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Że by samą wycieraczkę zdjąć jeśli wcześniej tego nie robiłeś, to podejrzewam że bez ściągacza się nie obędzie, (tak było u mnie). Zdejmujesz osłonę pokrywy klapy tylnej, i masz widok na silniczek, nie trzeba go wcale demontować tych 3 dużych śrub co trzymają cały silnik, możesz po woli delikatnie wysunąć cały wałem z kółkiem napędzającym tylko ciężko będzie schodził jak jest syf, troszkę się namęczyłem za nim wyszedł, ale po woli,(piwko małe po drodze) i puściło wyszedł, wymyłem ładnie wypłukałem kółka w układzie i cyka aż miło. Inna kwestia jak masz spalony silniczek, ale to też masz jak sprawdzić,bo delikatnie niech ktoś ręką pomoże wycieraczce ruszyć, jak pójdzie to znaczy że syf spowodował zatrzymanie mechanizmu.
kajzera Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2014 Już po oględzinach ,a więc wycieraczka ani drgnie nawet jak mocniej jej pomóc , stoi i już. Co jeszcze zauważyłem po zdjęciu osłony z tyłu tzn. w środku auta .Podczas próby załączenia odpaliłem równierz sprysk i pojawił sie wyciek do środka auta. Wiec myśle ze jedyny ratunek to wymiana na nowy mechanizm ....
powaguspisz Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Wyciek do środka autka,to prawdopodobnie ułamany króciec ten co jest przy silniczku. U mnie też nie dało się ruszyć jak by ktoś zaspawał,udało się po malej próbie ale niestety ułamałem ramię wycieraczki i musiałem zmienić. Króciec wiem że gdzieś czytałem na forum, ktoś to robił u udało się zakleić.
kajzera Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zamówiony juz nowy mechanizm :-)
powaguspisz Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 A jednak nie obyło się, niestety. I dużo do zapłaty ??
sciemamcz Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Również wymieniałem cenowo nie ma tragedii, używka ok 150 zł, ale nie ryzykowałem znalazłem valeo w dobrej cenie to samo co ori. 579603 VALEO Silnik wycieraczek - Części ARWIT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się