Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Czyżby nastawnik wariował ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem. Gdy auto jest zimmne pali na dotyk, gdy temp. przekroczy 70 stopni zaczynają sie spore kłopoty z odpaleniem. Trzeba kręcic bardzo długo by silnik odpalił. Dodam jeszcze że gdy odpali nie rzuci nawet dymku. I oczywiście wywala bład nastawnika. Więc czy jest możliwe że nastawnik jest zasyfiony?? Czyszczenie przyniesie pożądany rezultat?? I dlaczego tak się dzieje gdy auto jest ciepłe???

Opublikowano

Gdyby był zabrudzony nastawnik to były by problemy z równomiernym biegiem jałowym i pojawiałyby sie szarpania podczas jazdy. Do sprawdzenia czujnik temp do ECU, kont wtrysku i dawka na wolnych obrotach. Mozesz jeszcze spróbowac rozpiąc wtyczke od pompy i dobrze wyczyscic styki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...