kola Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 Mam problem. Gdy auto jest zimmne pali na dotyk, gdy temp. przekroczy 70 stopni zaczynają sie spore kłopoty z odpaleniem. Trzeba kręcic bardzo długo by silnik odpalił. Dodam jeszcze że gdy odpali nie rzuci nawet dymku. I oczywiście wywala bład nastawnika. Więc czy jest możliwe że nastawnik jest zasyfiony?? Czyszczenie przyniesie pożądany rezultat?? I dlaczego tak się dzieje gdy auto jest ciepłe???
wojtek2626 Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Gdyby był zabrudzony nastawnik to były by problemy z równomiernym biegiem jałowym i pojawiałyby sie szarpania podczas jazdy. Do sprawdzenia czujnik temp do ECU, kont wtrysku i dawka na wolnych obrotach. Mozesz jeszcze spróbowac rozpiąc wtyczke od pompy i dobrze wyczyscic styki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się