Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy, logi do sprawdzenia


byradzio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pacjent to Audi a4 b5 z silnikiem 1Z 90KM, objawy brak mocy w autku i dymienie na czarno przy przyspieszaniu. Prosiłbym o analizę logów i ewentualnie diagnozę.

Statyczne Grupa 011

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne Grupa 013

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne Grupa 011

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawy brak mocy w autku i dymienie na czarno przy przyspieszaniu

Na początek poszukaj dziury w układzie dolotowym:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Statyczne

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM >>> kąt wtrysku za wczesny ,ustaw na około 55 <<<

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM egr zaślepiony ? ale po za tym jest ok

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM coś nie halo z tą pompą ,ktos w niej grzebał i bawił sie cisnieniem wewnetrznym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Którą kolumnę mam patrzeć przy ustawia kąta wtrysku? I to się robi tak samo jak w awx? I pod jakim względem nie tak z pompą? Ciśnienie za duże za małe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kanale 000 2 pozycja w bs . cisnienie wewnetrzne za malo ustawione lub poprostu ta pompa juz szrot .jak cos mam z 50 sprawnych pomp do 1z ktore maja dobre cisnienia.

---------- Post dopisany at 00:20 ---------- Poprzedni post napisany at 00:19 ----------

awx to inna bajka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz dziurę w dolocie, pewnie do wymiany łącznik przed samym kolektorem ssącym

a pompa jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesteś w błędzie i wiem czemu ale jeszcze cię pomęczę:) pompa pracuje wzorowo, podam ci trzy ważne parametry pompy, czas uzyskiwania zadanego kąta przy niski obr, była 1s, trzymanie kata zadanego, 0,5 odchyłki, wysterowanie kąta przy 4000obr 85%, stwierdzenie że pompa jest ok to za mało powiedziane bo ta pompa pracuje wzorowo, nadal twierdzisz że coś z tą pompą nie tak?:)

a jakie ty znasz parametry bo ja znam według mnie wszystkie ale może jest coś o czym nie wiem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze katy daje ok .mimo to cos nie jak z jej cisnieniem .wartosci powinny sie pokrywac a jest duza odchylka .moze zawor gorny przelewowy za duzo cofniety

---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:02 ----------

to w takim razie jak tak piszesz to moja pompa jest jak nowa lub nie .ale wielu zrobilem pompy tak jak umiem i nikt nie nazekal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie ty coś widzisz nie tak bo ja tam widzę że wszystko jest w idealnym porządku i harmonii:) starczy tego mojego droczenia się, porównaj loga tego co ci się nie podoba z jakimś innym autem z ecu 028 906 021 G lub którymś innym 1Z 8bit;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do konca cos tu ok.Dawka ustawiona na poziome strzelam okolo 9mg.

Wklej statyczne 001 i 000BS i 001 na samym zaplonie

Bo ten 004 statyczny rzeczywiscie dziwnie wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawię dopiero w poniedziałek bo dopiero będę miał dostęp do tego auta :-\

---------- Post dopisany 08-07-2014 at 18:56 ---------- Poprzedni post napisany 05-07-2014 at 19:08 ----------

Basic settings

Statyczne

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

zapłon

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Measuring Blocks

Statyczne

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Zapłon

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos cos grzebał przy nastawniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to nie

---------- Post dopisany at 13:57 ---------- Poprzedni post napisany at 13:43 ----------

Ale nie wiadomo czy poprzedni właściciel nic nie kombinowal :-\

---------- Post dopisany at 13:58 ---------- Poprzedni post napisany at 13:57 ----------

A jakbym miał zmieniać pompe to podejdzie od afn?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne rsw przy takiej dawce ale najpierw ustaw kąt wtrysku na 55

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może dzisiaj się to uda zrobić ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie ty coś widzisz nie tak bo ja tam widzę że wszystko jest w idealnym porządku i harmonii:) starczy tego mojego droczenia się, porównaj loga tego co ci się nie podoba z jakimś innym autem z ecu 028 906 021 G lub którymś innym 1Z 8bit;)

porównałem ze swoimi i u ,mnie wszystko ok ,nastawy sie pokrywają rsw mam 1.35v przy dawce ~~3mg .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja wypowiedz tyczyła się pompy a nie nastawnika, jak możesz ją teraz wklejać skoro tyczyła się czegoś innego, gdy ją pisałem nie było logów nastawnika wiec chcesz mnie zdenerwować? jasno Ci napisałem powiedz co według ciebie jest nie tak w logach, nic nie napisałeś i nagle teraz gdy logi nastawnika doszły wyskakujesz jak filip z konopi, nieładnie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...