stray1 Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 Od kilku dni jezdzac z wlaczona klima slysze cykanie przekaznika.Tzn na wlaczonej klimie jak dodam gazu i popuszcze cyka jakis przekaznik.Na wylonczonej nic nie cyka .Co to moze byc. ;(
lolz85 Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 jak przyspieszasz itd to klima powinna ci sie "rozpiac" zebys mial moc do wyprzedzania ... tak powinno byc ... podobnie jak temperatura w srodku auta jest uzyskana np ustawisz 21 i czujnik wyczuje ową temp to zmniejszy sobie predkosc wentylatora + rozlaczy kompresor ... krotko mowiac full automat sam decyduje o tym kiedy wlaczyc kompresor itd ...i cyka ci z lewej strony kierownicy ...
stray1 Opublikowano 7 Września 2008 Autor Opublikowano 7 Września 2008 Brzmi sensownie ale zastanawiam sie czy te zalanczanie i wylanczanie musi byc slyszalne w kabinie po dodaniu gazu.
lolz85 Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 tam jest jakis przekaznik ja slysze to tak samo jak nawet zalacze panel z klimy i za chwile go wylacze ...
Gość Iceman Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 krotko mowiac full automat sam decyduje o tym kiedy wlaczyc kompresor itd ...i cyka ci z lewej strony kierownicy ... spreżarki w audi maja w sobie regulacje wydajności,wiec nie cykaja tylko albo chodza albo niechodza
majkel_majki Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Cyka przekaźnik cewki sprzegła. Powinien cykać po załączeniu klimy i podczas przyspieszenia pełnym gazem w automacie, nie wiem jak w manualu.
lolz85 Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 krotko mowiac full automat sam decyduje o tym kiedy wlaczyc kompresor itd ...i cyka ci z lewej strony kierownicy ... spreżarki w audi maja w sobie regulacje wydajności,wiec nie cykaja tylko albo chodza albo niechodza to sie nazywa kompresor zmienno-pojemnosciowy
majkel_majki Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Audi taki mają ale jeszcze nei w B5, tutaj jest zwykła sprężarka o stałym wydatku.
Gość Iceman Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Audi taki mają ale jeszcze nei w B5, tutaj jest zwykła sprężarka o stałym wydatku. jestes w błedzie[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2008, 19:50_________________________________________________ krotko mowiac full automat sam decyduje o tym kiedy wlaczyc kompresor itd ...i cyka ci z lewej strony kierownicy ... spreżarki w audi maja w sobie regulacje wydajności,wiec nie cykaja tylko albo chodza albo niechodza to sie nazywa kompresor zmienno-pojemnosciowy akurat w nim nie zmienia sie pojemnosc a jedynie zawór na płycie wyrównuje ciśnienie (regulujac jej wydajność
majkel_majki Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Heh, aż do teraz byłem o tym przekonany, cóż człowiek uczy się całe życie czyli zmiana wydajności odbywa się poprzez zawór na płytce zaworowej, który reguluje ciśnienie?
Gość Iceman Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 Heh, aż do teraz byłem o tym przekonany, cóż człowiek uczy się całe życie czyli zmiana wydajności odbywa się poprzez zawór na płytce zaworowej, który reguluje ciśnienie? dokładnie i ten zworek bardzo czesto jest w sprężarce do wymiany
CoLo Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Heh, aż do teraz byłem o tym przekonany, cóż człowiek uczy się całe życie czyli zmiana wydajności odbywa się poprzez zawór na płytce zaworowej, który reguluje ciśnienie? dokładnie i ten zworek bardzo czesto jest w sprężarce do wymiany A jak to sie objawia i jaki koszt wymiany tego zaworka ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się