Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Stożkowy filtr powietrza w A4 2.6.....


Kezmo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.... Poruszam się A4 2.6. Zamierzam zdemontować standardowy filtr powietrza i zastąpić go stożkowym.... Poprzednio poruszałem się autem z silnikiem 1.8T i zmiana filtra na stożkowy była strzałem w 10.... Jak będzie przy silniku 2.6 V6? Może któryś z was porusza się A4 2.6 z takim filtrem? Czekam na wasze opinie... Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno będzie głośniejszy, bardziej rasowy odgłos zasysania powietrza do silnika. Moc, o ile w ogóle zmieni sie na plus, to zauważy prędzej hamownia niż Ty. Te filtry w seryjnym aucie to raczej placebo niż wymierne efekty :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2.6 jak i w 2.8 nie bedzie to napewno strzał w 10. Odpuść sobie i zaoszczędz wielu problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ma storzek i jest rewelacja,mocy moze i nie przybylo ale lepiej sie wkreca na obroty i jaki odglos silnika :> Jak bedziesz montowal storzek to musisz wydluzyc rure dolotu i zrobic w niej dziure na ten czujnik co jest przy filtrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radi napisz coś więcej o montażu tego filtra. chodzi mi dokładniej o ten czujnik....

Powinno ci chodzić o konkretny filtr...bo wypadałoby wybrac spory rozmiar i dobra firmę :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filter mam duzy cos jak ten http://moto.allegro.pl/item433965250_sportowy_filtr_powietrza_stozek_r1_sport.html

stary filter zdemąntowalem, zostawilem tylko dolot ten co jest od przodu z ta charmonijka(czerwona kreska)(fotka kombinowana bo niemam dostepu do samochodu zeby fotke zrobic

filtrrg3.th.jpg,ten czujnik załozyłem na rurze ktorą musialem przedluzyc od filtra do tej rury co dochodzi do przepustnicy-wyciolem dziure na ksztalt dziury w filtrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ortografia...

Pod pojęciem czujnik rozumiem przepływomierz, zgadza się? Ja podtrzymuję opinię, ze stożki w serii to lipa, miałem w A2 i jedyne co było in plus to ryk przy mocniejszym otwarciu przepustnicy. Poprawy osiągów niet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze ortografia :tongue4:

w 2.6 v6 z tego co mi wiadomo to niema przeplywomierza?Jest tam cos podobnego do przeplywomierza gdzie dochodza 2 kostki, caly ten czujnik jest chlodzony wlasnie przez powietrze dolotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadziłem już ten filtr.... Rzeczywiście silnik pracuje głośniej , ale tylko przy 2,5-3,5 tyś obr , na niskich obrotach nie ma różnicy.Przepływkę włożyłem w rurę doprowadzającą powietrze z filtra i jest ok... Koledzy poprawiła się praca silnika. Silnik pracuje jakby lżej. Płynnie przyspiesza w całym zakresie obrotów, jakby dostał drugi oddech..... Jeżeli chodzi o osiągi to rzeczywiście zobaczyłaby to może hamownia.... :wink4:, bo ja nie widzę różnicy. Jednak jazda przyjemniejsza.....Pozdrawiam

Radi dzięki za pomoc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.09.2008 o 16:53, poziek napisał(a):

Powinno ci chodzić o konkretny filtr...bo wypadałoby wybrac spory rozmiar i dobra firmę :cool1:

napewno tez zrobić grudz by storzek zasysał tylko czyste i świeże powietrze a nie z silnika tylko wtedy mozna myśleć o lepszych wynikach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...