lopes1987 0 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 obecnie 205 55 16 ale na lato 225 40 18 czyli minimalnie większe koło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 ja na 205/55 mialem 63cm od ziemii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Mam nadzieje,że siądzie. Bo akurat ten centymetr bardzo mi by pasował i na to właśnie licze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boguc 13 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 63,5 u mnie było , ale chyba póżniej jeszcze trochę siadło, po zimie pomierzę na 205/55/16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Pany po dniu jazdy siadło na 63.2 cm jak siądzie jeszcze ok 5 mm to jestem w siódmym niebie! Edytowane 31 Stycznia 2016 przez lopes1987 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisielek123 1 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Witam ma ktos moze z was fotki B6 eibach pro kit na 235/35/19? Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truszek 0 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 A wp***u. Te przednie sprężyny są nie do zmiany. Masakra. Całą niedziele walczyłem i nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 A wp***u. Te przednie sprężyny są nie do zmiany. Masakra. Całą niedziele walczyłem i nic. Uważam ze prościej jest wymienić z przodu sprężyny niz z tyłu . Jak nie masz ściągacza do śruby centralnej to jest trudno , niektórzy obcinają główkę tej śruby i kręcąc nakrętką wyciągają z drugiej strony podkładając co jakiś czas podkładki . Oczywiście w tedy trzeba założyć nowe śruby i nakrętki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boguc 13 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Dwa dni mój mechanik zmieniał mi sprężyny na Eibach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Dwa dni mój mechanik zmieniał mi sprężyny na Eibach. Roboty jest na parę godz jak się ma odpowiednie narzędzia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks 4 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Dwa dni mój mechanik zmieniał mi sprężyny na Eibach. Roboty jest na parę godz jak się ma odpowiednie narzędzia . Potwierdzam przód i tył można zmienić bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) Koledzy tył obie strony to dla mnie ok godz, bez jakichś fachowych narzędzi. co do przodu to zeszło mi jakieś 3 godz ale jak dla mnie męka a tył to relaks Edytowane 8 Lutego 2016 przez lopes1987 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boguc 13 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Mechanik twierdził że wszystkie śruby pozapiekane,bo zawiecha seria jeszcze. Mówił ze teraz po wymianie wszystkiego to tez kilka godz roboty by było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Do tyłu potrzeba 2 klucze 21 żeby odkręcić amorek, ściskacz do sprężyn i klucz do niego, mały hydrauliczny podnośnik samochodowy i mała breszka. Podnosisz auto, odkręcasz amortyzator, ściskasz spręzyne i małym podnośnikiem odpychasz całą piaste zapierając go o bude jest tam takie fajne miejsce któro idealnie pasuje do podoośnika. następnie delikatnie podważasz sprężyne od dołu która prawie sama wypada. Sciszkasz nową i wkładasz na miejsce, potem zwalniasz mały podnośnik i wszystko jest na miejscu. Ściągasz ścisk ze sprężyny zakręcasz amorek koło i autko na glebe. Od i cała filozofia. . . sytuacja sama zmusza do kombinowania i czynienia sobie pracy lżejszej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truszek 0 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Tej długiej śruby co trzyma dwa wahacze nie mogę ruszyć. A nie odkręcę tych wahaczy od strony silnika, bo jest tam tak ciasno, że śruba nie wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Tej długiej śruby co trzyma dwa wahacze nie mogę ruszyć. A nie odkręcę tych wahaczy od strony silnika, bo jest tam tak ciasno, że śruba nie wyjdzie To jest sruba centralna , albo specjalny ściągacz , albo ucinasz główkę śruby i wyciągasz drugą stroną kręcąc nakrętką i podkładając podkładki . Tylko nie powiększaj tych otworów tak jak mówią w filmiku , możesz posmarować przy montażu śrubę pastą do nie zapiekania się . Edytowane 9 Lutego 2016 przez marcinch001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeti93 0 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 To jest 1ba na pro kit? Dokładnie. Po kilu tysiącach siadło jeszcze po 5mm. Ja przed wymiana miałem straszną koze bo przód stał wyżej od tyłu mam gdzieś zdjęcia porobione z miarą przy błotnikach przed i po wymianie U mnie na seryjnym zawieszeniu 1ba (klasa wagowa 9) przód jest na wysokości 67cm a tył 64cm, to normalne? Chciałbym zalozyc Prokit, lepiej odrazu kupic amortyzatory o skroconym skoku i nie bawic sie w zakładanie kitu na 1ba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dydek1 21 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 To jest 1ba na pro kit? Dokładnie. Po kilu tysiącach siadło jeszcze po 5mm. Ja przed wymiana miałem straszną koze bo przód stał wyżej od tyłu mam gdzieś zdjęcia porobione z miarą przy błotnikach przed i po wymianie U mnie na seryjnym zawieszeniu 1ba (klasa wagowa 9) przód jest na wysokości 67cm a tył 64cm, to normalne? Chciałbym zalozyc Prokit, lepiej odrazu kupic amortyzatory o skroconym skoku i nie bawic sie w zakładanie kitu na 1ba? Dokładnie : wkładać ori 1be lub amory 1be plus pro kit aby miec pewnośc ze auto bd na równi zastosuj podkładki pod tylne spreżyny -nr masz pare str do tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel1511 0 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Panowie ma ktoś eibach 50mm na 19" 9j? Chciałbym zobaczyć jak to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabalo 1 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 PAnowie mi w ori sline zawieszeniu tył siedział dużo nizej niz przód, okazało sie ze sprezyny mocno zużyte wiec wymieniłem w zeszłym roku na nowe, tez ori sline. Było dobrze ale jak sie pojezdzilo to delikatnie siadło i teraz jest nizej niż przód ale delikatnie. Zamówiłem eibachy pro kit ale aby na oś przednią, zeby o ten 1cm obnizyć rzód. Miał ktoś juz cos takiego u siebie? Jak to jest wtedy z geometrią? Nadal ustawiać wszysttko pod 1BE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się