Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie 1BA i Eibach Pro Kit -30mm


RicS3

Rekomendowane odpowiedzi

103,5 mm jak to znaleźć, bo do zawieszenia sportowego polecają 110 mm czyli 1BE/1BV a przód wydaje mi się nie ma znaczenia, czy zaw. sportowe czy komfortowe są te same odboje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktos potrzebował to mam na sprzedaż komplet amortyzatorów 1BV od Mojego auta;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie może ktoś z Was bedzie wiedział moge pod czerwone amorki i czerwone sprezyny ... zamiast czerwonych sprezyn zalozyc jakies inne wiecej komfortowe? jesli tak to najlepiej jakie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, pochwalę się wczorajszym montażem Bilstein B12. Fajnie to wyszło choć przez pierwsze km wydawało mi się, że  jest straszna deska głównie z tyłu, ale w miarę przejechanym km jest coraz lepiej - rewelacyjne zawieszenie, wygląd.

6c52f128ae8b.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak samo jak założyłem Eibach Pro Kit -30 i sportowe amortyzatory Monroe też na początku było dość twardo a z tyłu czułem, że podskakiwało na wybojach ale z czasem zrobiło się dość komfortowo :)

IMG_1848(2).JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez dystansy 

to są felgi z Audi A5 z ET28 i 7,5 cala szerokości. Z przodu są na równo z błotnikiem więc nic nie musiałem zakładać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od nie dawna jestem posiadaczem a4b6 avant z ori zawieszeniem 1BE  OYJ OJH, i tak przeglądam wątki, w jakimś wątku napisane było że 99% osób na forum chce obniżyć zawieszenia a ja chciałbym podnieść. I tak czytam o tych zawieszeniach i chyba najbardziej pasowało by 1BA albo 1BR (ale to chyba mniej popularny?) Z tego co wyczytałem to wystarczy wymienić sprężyny i amortyzatory czy jeszcze jakieś elementy zawieszenia? A może na forum jest możliwość wymiany z kimś kto chciałby zglebować swój pojazd :) przepraszam jeśli w nieodpowiednim miejscu pisze ale nie chciałem zakładać nowego wątku i wydawało mi się, że tu będzie odpowiednio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba z tylu dać odboje od 1BA. Jakbyś chciał to mam zestaw 1BA od swojego z przebiegiem 20 tys. Tydzień temu założyłem B12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 1BA zarówno tylne jak i przednie odboje są dłuższe. Jeżeli ich nie wymienisz to auto będzue bardziej komfortowe ale będzie się więcej przechylać w zakrętach.
Także wymieniasz sprężyny, amortyzatory i odboje + luzowanie wszystkich tulei i geometria przód i tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odboje przednie są takie same, szukałem do siebie jak montowałem B12 i maja te same numery

To źle szukałeś. Odboje 1BA 94 mm, odboje 1BE/1BV 85 mm, odboje od B5 (do obniżeń) 77 mm.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tył tak, przód są takie same, wkleję Ci numery jak będę miał chwile 

14 SACHS 900 075 
Detailansicht
lupe.gif GROSS
Staubschutzsatz, Stoßdämpfer
Service Kit
  • Einbauseite : Vorderachse
  • für Fahrzeuge mit Sportfahrwerk
15 SACHS 900 075 
Detailansicht
lupe.gif GROSS
Staubschutzsatz, Stoßdämpfer
Service Kit
  • Einbauseite : Vorderachse
  • für Fahrzeuge mit Standard Fahrwerk
Edytowane przez kuba.goller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sachs nie robi odbojów pod 1BE/1BV i dlatego nie masz na stronie.
Przy B12 Pro Kit to odbój 1BA 94 mm masz już na wstępie ściśnięty.
Poniżej zrzut z ETKI

odboje.JPG

Edytowane przez mateusz233
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym co ja wkleiłem jest napisane ze robię do zawieszenia sportowego czyli 1BE/1BV, w Bilstein Polska tez poinformowali mnie ze trzeba przełożyć seryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kto uważa. To i to podejdzie, co nie zmienia faktu, że nie są takie same. ETKA nie kłamie ;)

Edytowane przez mateusz233
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a takie mam sprężyny, nie wiem czy to oryginalne czy jakieś zmienione, wysokość do błotnika to 640mm przy kołach 205/55/16, jak dla mnie troszke za nisko, wjeżdżając na parking podziemny haczę podwoziem hehe

20170610_181019.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Panowie zmieniłem sprezyny ze zwykłych z zawieszenia 1ba na sprezyny nieieskie HR zostawiłem amory z Ba i odboje. Teraz mam pytanie czy odboje mozna skrócić  (obciąć ) z ich rozmiarów do przod 77mm tył 115mm. Czy to będzie miało jakoś zły skutek. Bo nie chce znowu ściągać zawieszenia na wymianę samych odboi.Pozdrawiam 

Edytowane przez Kamaz1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nie ściągasz całego zawieszenia pod wymianę odbojów tylko sam amorek. Po drugie dając HR nie możesz zostawić odbojów 94mm bo na dzień dobry ściskasz je na maxa. Idealnie jest dać 77mm ale możesz tez dać 85mm natomiast nie możesz zostawić 94mm bo rozlecą Ci się w krótkim czasie.


Tapnięte z iPhone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...