FroS-t Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Skoro tak to kup jak mówisz czyli Pro Kity i do tego amortyzatory 1BE lub 1BV , do tego kup odboje, oryginalnie do tych amortyzatorów odboje chyba mają 77mm o ile pamiętam, ale niech ktoś potwierdzi....moim zdaniem autko słabo wygląda na 19 cali i -30mm, na fotkach to jeszcze jako tako ale na żywo już tak kolorowo nie jest jeśli chodzi o wygląd, to tylko moje zdanie oczywiście......no ale jak masz kiepskie drogi i widziałeś taki setup i jest ok to działaj
mateusztbg Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Niestety na naszym zadupiu tak jest, kiepskie drogi do tego co chwilę wysoki próg zwalniający. No nic czekam na odpowiedzi na resztę moich pytań, wszystkim serdeczne dziękuje za rady
ucho.77 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Mateusztbg tu masz 1be z prokitem na 19tkach(springi były kupowane pod klasy wagowe a nie pod silnik) Auto siedzi 64/64,5cm przy połowie baku, tył oczywiście bez podkładek co większość kupuje
marcinch001 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Niestety na naszym zadupiu tak jest, kiepskie drogi do tego co chwilę wysoki próg zwalniający. No nic czekam na odpowiedzi na resztę moich pytań, wszystkim serdeczne dziękuje za rady Dokupić musisz odboje przód 77mm można takie znaleść , tył 100-110mm . Do tego nową śrubę centralną z nakrętką i pare innych nakrętek samo zabezpieczających .
mateusztbg Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Ja pierdziele, sam tego chyba nie ogarnę, temat zawieszenia jest mi całkiem obcy... Nie da się kupić tego wszystkiego jakoś normalnie, w komplecie? 1be kupię oczywiście używane.
mateusztbg Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Wieczorem na spokojnie przeglądnę, bo naprawdę chciałbym kupić pełny komplet, żeby się nie bujać za śrubkami, nakrętkami odbojami w 5 sklepach.
marcinch001 Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 Wszystko można zamówić w jednym sklepie trzeba znać tylko nr części .
mateusztbg Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Panowie bo mam "okazję" kupna 4 amorków 1be, podobno też z a4 b7. Czy takie amory były te same np w b7 2.0tdi ośka, 1.8T ośka oraz w b7 2.0tdi quattro jakie mam?
marcinch001 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Panowie bo mam "okazję" kupna 4 amorków 1be, podobno też z a4 b7. Czy takie amory były te same np w b7 2.0tdi ośka, 1.8T ośka oraz w b7 2.0tdi quattro jakie mam? Tak takie same tylko przy zawiasie 1BE są dwa rodzaje amorków końcówka numerów DF i DG . DG chyba do 2.0 tdi i innych diesel . Amorki na przód Na tył
mateusztbg Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Czyli poprosić sprzedającego o numery tych amortyzatorów i wszystko będzie jasne, czy są odpowiednie tak? http://olx.pl/oferta/zawieszenie-s-line-audi-a4-b6-b7-quattro-sline-CID5-IDfeco3.html To sa dokładnie te z linku powyżej, o co poprosic sprzedającego żebym miał pewność, że amorki będa pasowały do mojej 2.0tdi quattro? Edit: OK mam już odpowiedź sprzedającego, były na B7 z motorem 3.2 Czyli średnio się nadadzą? Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez mateusztbg
marcinch001 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Średnio wyglądają , ja nigdy bym nie kupił używek bo jest z tym różnie .To ma wpływ na bezpieczeństwo więc ja nigdy na tym nie oszczędzam .
mateusztbg Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Ty do siebie nowki kupowales? Ile placiles? To pomoże ktoś i podpowie jak mam szukać tych amorków 1BE tak żeby na 100% pasowały do mojego A4 B7 2.0TDI BRD Quattro 2007r?
marcinch001 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) No przecież powyżej dodałem zdjęcia z numerami amortyzatorów . Do Ciebie o końcówce DG Co do ceny amorków nowych to 450 zł sztuka Kupowałem nówki . Poniżej link do mojej strony . http://a4-klub.pl/index.php?/topic/288878-b7-bfb-audi-a4-b7-18t-s-line/page-9 Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez marcinch001
mateusztbg Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 czyli 1800zł + eibach 600zł = 2400zł Za taką cenę już kupi się jakiś gwint... Zostanę więc przy używanych amorkach lub na tych seryjnych 1ba, poprzeglądam jeszcze olx/allegro jakbym znalazł jakieś używane 1ba to podrzucę tu do tematu do oceny. Dzięki Ci Marcin bardzo za pomoc.
FroS-t Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Nie rób gleby po kosztach, nie zakładaj sprężyn obniżających na zwykłe amortyzatory, za te 2500zł dostaniesz już gwint tak jak piszesz, może warto przeczekać ten sezon jak nie masz gotówki i kupić właśnie gwint na przyszły, poza tym kupując gwint nikt nie każe Ci skręcać go na sam dół, a jak się odwidzi zawsze masz pole manewru, no chyba że trafisz jakiś dobry komplet używany 1BE albo 1BV ale z tym to rożnie jak Marcin pisze....tak czy inaczej wielu próbuje obniżyć auto po kosztach i wtedy jedyne co z tego wychodzi to.....gówno pojawiają się potem dziwne opinie o skaczących samochodach itp tak jak koledzy wyżej piszą na elementach zawieszenia nie ma co oszczędzać....
marcinch001 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Nie rób gleby po kosztach, nie zakładaj sprężyn obniżających na zwykłe amortyzatory, za te 2500zł dostaniesz już gwint tak jak piszesz, może warto przeczekać ten sezon jak nie masz gotówki i kupić właśnie gwint na przyszły, poza tym kupując gwint nikt nie każe Ci skręcać go na sam dół, a jak się odwidzi zawsze masz pole manewru, no chyba że trafisz jakiś dobry komplet używany 1BE albo 1BV ale z tym to rożnie jak Marcin pisze....tak czy inaczej wielu próbuje obniżyć auto po kosztach i wtedy jedyne co z tego wychodzi to.....gówno pojawiają się potem dziwne opinie o skaczących samochodach itp tak jak koledzy wyżej piszą na elementach zawieszenia nie ma co oszczędzać....
_quattro_ Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Nie rób gleby po kosztach, nie zakładaj sprężyn obniżających na zwykłe amortyzatory, za te 2500zł dostaniesz już gwint tak jak piszesz, może warto przeczekać ten sezon jak nie masz gotówki i kupić właśnie gwint na przyszły, poza tym kupując gwint nikt nie każe Ci skręcać go na sam dół, a jak się odwidzi zawsze masz pole manewru, no chyba że trafisz jakiś dobry komplet używany 1BE albo 1BV ale z tym to rożnie jak Marcin pisze....tak czy inaczej wielu próbuje obniżyć auto po kosztach i wtedy jedyne co z tego wychodzi to.....gówno pojawiają się potem dziwne opinie o skaczących samochodach itp tak jak koledzy wyżej piszą na elementach zawieszenia nie ma co oszczędzać.... Marnujesz się nie uważasz? Po co firmy takie jak eibach wydaje kupę pieniędzy na badania przy produkcji sprężyn obniżających na fabrycznych amortyzatorach? Bez sensu opłacają sztaby inżynierów a mogły wziąć Ciebie....
mateusztbg Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Pany zrobię chyba tak: Póki co zamówię sam pro-kit -30 zostawię na sezon te moje 1ba bo sa naprawdę w za***istym stanie technicznym, na przyszły sezon albo kupię nowe 1be albo poszukam używek w bardzo dobrym stanie. Wielu tu w tym temacie pisało,że śmiga przez kilka lat na 1ba+ pro-kit -30 i jest dobrze. Ewentualnie na przyszły sezon wrzucę gwint nawet jakiś AP a na eibacha będę miał na miejscu kupca więc niewiele stracę a niech to auto jakoś wygląda na ten sezon z tymi 19"
FroS-t Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Nie rób gleby po kosztach, nie zakładaj sprężyn obniżających na zwykłe amortyzatory, za te 2500zł dostaniesz już gwint tak jak piszesz, może warto przeczekać ten sezon jak nie masz gotówki i kupić właśnie gwint na przyszły, poza tym kupując gwint nikt nie każe Ci skręcać go na sam dół, a jak się odwidzi zawsze masz pole manewru, no chyba że trafisz jakiś dobry komplet używany 1BE albo 1BV ale z tym to rożnie jak Marcin pisze....tak czy inaczej wielu próbuje obniżyć auto po kosztach i wtedy jedyne co z tego wychodzi to.....gówno pojawiają się potem dziwne opinie o skaczących samochodach itp tak jak koledzy wyżej piszą na elementach zawieszenia nie ma co oszczędzać.... Marnujesz się nie uważasz? Po co firmy takie jak eibach wydaje kupę pieniędzy na badania przy produkcji sprężyn obniżających na fabrycznych amortyzatorach? Bez sensu opłacają sztaby inżynierów a mogły wziąć Ciebie.... No proszę jak szybciutko....uderz w stół na nożyce Jedyne co uważam to że bez sensu to jest ale Twoja wypowiedz..... Eibach bada, a tymczasem Audi w fabryce do zawieszenia 1BV i 1BE, gdzie jest -20mm zakłada amortyzatory o skróconym skoku, to jest dopiero ciekawe.....ale jeśli uważasz że połączenie 1BA + Eibach -30mm jest dobre to gratuluje Widzisz Mateusz masz problem rozwiązany kupuj Pro Kit, zakładaj na to co masz i będzie bajka, amory dadzą rade, będzie gleba, no i będzie się mega prowadziło,..... agro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się