pawcio13022 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Witam posiadam Audi A4 B5 1.9 TDI 110 AVG z 1999 roku. Samochód na moje oko stoi bardzo wysoko(najbardziej tył). Przód samochodu jest bardzo twardy. Gdy chce ugiąć przód to zawiele on nie rusza. Z kolei tył samochodu jest taki miękki ze ugina się bardzo mocno tak jakby na samych spręzynach. W czasie jazdy tył wpada w taki rezenans i tak dudni i podskakuje. Dodam ze przednie amortyzatory to Monroe 26654(czyli standard) a tylne są 23817. Wychodzi z tego ze ten numer pasuje do stycznia 1999 a moj jest po lifcie z konca 1999.Może winą są złe amorki tylne? Czy istnieją twarde spręzyna ale o standardowej wysokosci? Dodam ze mam jeszcze inny problem. W przednim zawieszeniu coś puka jeśli sie jedzie po nierównosciach(mocno na nieutwardzonych drogach). Wszystkie 8 wahaczy sprawne 100%- zostały zdemontowane i żadnego luzu, wymienione zostały również drązki + konćowki oraz łącznik stablizatora i tuleja ) Więcej juz nie ma co wymieniać. Czy te stuki mogą wydobywac sie twardej pracy zawieszenia przedniego? Proszę o pomoc.
vp-tdi Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 pokaż foto moze magiel ci siada dlatego puka
krzysiekml Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 a sprężynki przednie od tego auta ?np. od 2.4 czy 2.8 i przez to koza i amory tłuką same w sobie ?
pawcio13022 Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Opublikowano 11 Lipca 2014 Juz daje zdjęcie. Nie mam pojecia jakie sa sprezyny bo auto kupiłem rok temu. Może i magiel ale dziwne jest bo auto sie prowadzi pewnie i precyjnie. W czasie jazdy kierownica nic nie drgnie, jest super.
pawcio13022 Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Opublikowano 11 Lipca 2014 Tylko że przod jest cięzko ugiąc, patrzyłem w Passacie b5 fl to przód mieciutko chodzi aż miło.
fafnasty Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 to trzeba luknąć jakie masz amorki i springi zrób jakies foto co tam siedzi bo tak ciężko cos powiedzieć
pawcio13022 Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Opublikowano 12 Lipca 2014 Amorki są do standardowego zawieszenie Monroe 26654. Oto fotka sprezyny przedniej. ---------- Post dopisany at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany at 11:02 ---------- Oraz tylna spręzyna.
vp-tdi Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 od tdi 1ba napewno to nie sa sprezyny ,ja mam inne kropki i u mnie jest mega wygodna jazda ,u ciebie widac ze naprawde wysoko stoi. być moze springi od jakiegos v6 wsadzone
fafnasty Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 tylne 1ba czyli standard przednie są z V6 miałem kiedys takie z przodu na zimę i tez twade były w uj zmień przednie na 1ba z 4 cylindrowego i po problemie jak cos mam takie za 70pln komplet pw
pawcio13022 Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Opublikowano 12 Lipca 2014 No dzięki za info. To może w tyle lezy problem w złym amortyzatorze który według numeru jest do przedliftowego sedana?
fafnasty Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 w przednich amorkach nie ma różnicy polift/przedlift tylko z tyłu jest inaczej
pawcio13022 Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Opublikowano 12 Lipca 2014 Czy ktos z was orientuje sie jaka jest roznica w tylnych sprezynach i amorkach miedzy przedlift a poliftingiem?
vp-tdi Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 amory z polifta mają krótszy gwint i wogole sa krótsze od przedlifta ,ostatnio takie kupilem tutaj i d*pa nie pasowaly ,musialem nowe kupic ze sklepu
pawcio13022 Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Opublikowano 12 Lipca 2014 To u mnie by tłumaczyło dlaczego tak wysoko stoi(są wstawione od przedlifta). Sprawdzałem numery Monroe i z tego tak wychodzi.
fafnasty Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 po lifcie mają długa dolną tuleje mocującą i inaczej mocowaną poduszke górną (aluminiowa) przed lift mała dolna tuleja, inna poduszka górna (stalowa) inny trzpień górny z gwintem
pawcio13022 Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Opublikowano 12 Lipca 2014 Czyli niemozliwe jest zebym miał przedliftowe bo by nie pasowały...
pawcio13022 Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Opublikowano 12 Lipca 2014 Odczytałem z naklejki kategorie wagowe auta: OYD i OJF. Czy mogłby ktos napisać jakie powinienem mieć kolory na spręzynach?
fafnasty Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 numer sprężyny pod twoja kat. wagową 8D0 511 115 P 1zielony 2niebieskie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się