kipomek Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Kąt wtrysku da sie ustawic w VAG COM? Czy to bardziej zaawansowane? Szukalem tematow o tym, jak to ustawic i nic konkretnego nie widzialem :/
vp-tdi Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Kąt wtrysku da sie ustawic w VAG COM tak ,ale nie ustawić tylko można popatrzeć jak jest ustawione
wesz82 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Kąt wtrysku da sie ustawic w VAG COM? Czy to bardziej zaawansowane? Szukalem tematow o tym, jak to ustawic i nic konkretnego nie widzialem :/ Poszukaj w warsztacie.wszystko jest opisane od A do Z,
Bartollo Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 U mnie było to samo winny był aku ,prąd trzymał ładnie ale brak mu było mocy rozruchowej. Wtedy nie miałem jeszcze wskaźnika ładowania na zegarach, więc wpiąłem miernik w aku miał 12.4V (idealnie) kumpel odpalał ja patrzyłem na wynik na zimnym spadało do 10.8V ale paliła na dotyk, na ciepłym prąd spadał aż do 8.9V i ciężko jej było zapalić tak jak by za wolno rozrusznik kręcił więc padła decyzja o wymianie aku na nowy(Bosch silver 80Ah ) i pali dobrze i na zimnym i na ciepłym
vp-tdi Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 wymianie aku na nowy(Bosch silver 80Ah ) ja mam 55ah 6 lat i tez odpala od strzała ,do tego przy wiekszym aku szybciej pada alternator i aku ,bo ma wiecej do naładowania i przy krótkich odcinakach taki aku jest nie doładowany ( wg ks serwisowej aku ori powinien mieć 50 ah ) 80 to dużo za duży .chyba ze altek masz 130A i muze w aucie to co innego
Bartollo Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) Aku dobierany według wlepy w bagażniku po rozkodowaniu wyszło ze w seri siedział właśnie 80Ah. Alternator 120A + skrzynia 300W RMS z wzmakiem 750W, Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez Bartollo
vp-tdi Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Aku dobierany według wlepy w bagażniku po rozkodowaniu wyszło ze w seri siedział właśnie 80Ah dziwne u mnie 50ah ,tyle ze u mnie klimy brak może dlatego
kipomek Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Aku chyba sprawdzę na końcu, ale w sumie może to być i jego wina :/A rozrusznik sprawdzaliście?
Bartollo Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Ja swój robiłem nie długo po kupnie auta, padł elektromagnes więc wymieniłem od razu szczotki wyczyściłem i nasmarowałem przekładnie planetarną itp itd ale zapalanie na ciepłym się nie zmieniło wiec uznałem ze pompa wymięka ale po teście aku i jego wymianie jest ok
mat994 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Czujnik położenia wału korbowego ;D
wesz82 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 (edytowane) Na you tube jest jak go sprawdzic. Edytowane 10 Września 2014 przez wesz82
kipomek Opublikowano 11 Września 2014 Autor Opublikowano 11 Września 2014 Czyli co, wina akumulatora?:0
wesz82 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 Nikt tu nie ma szklanej kuli... Eliminuj koleje podejzenia inaczej nic nie zmienisz...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się