Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRD Klekocze jak stary zetor


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak w temacie. wiem że trudno wrózyć z fusów ale moje świeżo kupione brd idzie jak stary traktor( kultura pracy) bo mocy mu nie brakuje a pali i ciepły i zimny dobrze, nie kopci nie nic i czy możliwe że rozrząd jest źle poskładany bo jak zrzuciłem osłone rozrządu to lewe koło od ssącego ktoś przestawiał o całą regulację na fasolkach bo tak widać po śladach a prawe jest nie ruszane i synchronizacja jest niby ok i pasek ma 40 tyś nalotu a jest napięty jak baranie jaja:kwasny: nawet go bardzo ugiąc idzie. Może ktoś coś doradzi?? Dodam że pasek napędu zrzuciłem i było bez zmian więc spręzarka klimy pompy itd wykluczone. auto ma 270tys nalotu

Opublikowano

Nagraj film i wrzuć na YT, posłuchamy, pomyślimy :decayed:

Opublikowano

pasek rozrządu MA BYĆ NAPIĘTY jak baranie jaja i nie masz go miec prawa siły ugiac itp.

nieby synchro rozrządu ok..- skad to wiesz..?? napisz jaka syncheo jest.

jesli po ustawnienu synchro od 0,0 do -1,5kW nic sie nie zmieni- chydrosztosy klepia lub PD- chyba ze miałes ba akcji wszystkie wymieniane.

Opublikowano

pdki wszystkie wymienione rok temu na akcji serwisowej. a synchro wałków jest ok bo czujnik jest tylko na prawym kole na wałku wydechu a prawe koło jest nieruszane tylkio lewe więc bez rozebrania przodu i poustawiania na nowo nie ma pewności czy rozrząd jest poustawiany ok a pasek minimalnie napewno da sie ugiać zresztą po napinaczu widać że jest za bardzo naciągniety

Opublikowano

Jak nie.na osłonie rozrządu i na kole pasowym masz znaki OT walu ,gora na blokady i dojscie do napinacza tez masz-do dziela.

Opublikowano

na kole pasowym z wału jesteś pewny że są znaki? góre miałem zblokowaną i żadnych znaków na kole pasowym nie widziałem

Opublikowano

Odpal VAG-a i wejdź w Silnik 01, w czwarty kanał, czwarte okienko i odczytaj wartość.

Przy okazji odczytaj wartości korekcji na PD. W kanale 13- jak coś jest w silniku nie tak to widać to na korekcjach.

Opublikowano

a czy jest możliwość ze ktoś zamiast castrola 5w30 nalał jakieś gówno z beczki i stąd te objawy klekotu? auto kupiłem z wymienionym niby tydzień wcześcniej olejem i na bagnecie jest swieży widać ale czy nie lepiej odżałować i zalać go motulem?

Opublikowano

Gownem jest 5W30 i jazda na Lonlife.

Opublikowano
a czy jest możliwość ze ktoś zamiast castrola 5w30 nalał jakieś gówno z beczki i stąd te objawy klekotu? auto kupiłem z wymienionym niby tydzień wcześcniej olejem i na bagnecie jest swieży widać ale czy nie lepiej odżałować i zalać go motulem?
ciekawy jestem jakim cudem widzisz w dieslu ,ze masz świeży olej :grin: Przeciez on jest czarny jak węgiel od razu po zalaniu :decayed:
Opublikowano
a czy jest możliwość ze ktoś zamiast castrola 5w30 nalał jakieś gówno z beczki i stąd te objawy klekotu? auto kupiłem z wymienionym niby tydzień wcześcniej olejem i na bagnecie jest swieży widać ale czy nie lepiej odżałować i zalać go motulem?
ciekawy jestem jakim cudem widzisz w dieslu ,ze masz świeży olej :grin: Przeciez on jest czarny jak węgiel od razu po zalaniu :decayed:

nie jest czarny jak węgiel a stara metoda która się sprawdza w dieslu to ubrudź palce starym przepracowanym olejem i spróbuj wytrzeć a spróbuj to zrobić olejem który jest w miare świeży to zobaczysz róznicę

Opublikowano
na kole pasowym z wału jesteś pewny że są znaki? góre miałem zblokowaną i żadnych znaków na kole pasowym nie widziałem

Jest na 100% u kazdego jak robie rozrzad to u kazdego zaznaczam na bialo -na obudowie i naciecie na kole pasowym. Popatrz dokładnie.kiepsko dojrzec to fakt ale jest.

Opublikowano

a czy ktoś sie orientuje czy idzie coś pochrzanić z wałkami wyrownoważąjącymi?? bo podobno mechanicy jak wymieniali imbusa na pompie to dwa razy dół rozbierali bo nie wiedzieli że trzeba wałki ustawiać:facepalm: może tam tkwi problem w pracy zetora:decayed: bo już nie mam pomysłów

Opublikowano

Łatwiej sie daje porady jak w aucie nie było nic kombinowane. Teraz to cieżko sie domyśleć co ktoś mógł spierdoolić...

Opublikowano

no niestety. trudno powiedzieć jak długo to tak klekocze bo przynajmniej by był jakiś punkt zaczepienia:kwasny: a w tym układzie nie pozostaje nic innego jak micha w dół, przód na bok:decayed:, wymienić pompę od 1.9 wypierdzielić te gówniane wałki wyrównoważające i od razu wymienić cały rozrząd i dwie rzeczy będą wyelminowane i teoretycznie myślę że będzie po problemie:wink:

Opublikowano

Jasne ze można porypac...jesli demontowali kasete i do tego krecili walen po zdemontowaniu kasety to nic dziwnego ale ponoc walki tez sie wyracwbiają i powoduja różne halasy.

Opublikowano
a czy ktoś sie orientuje czy idzie coś pochrzanić z wałkami wyrownoważąjącymi?? bo podobno mechanicy jak wymieniali imbusa na pompie to dwa razy dół rozbierali bo nie wiedzieli że trzeba wałki ustawiać:facepalm: może tam tkwi problem w pracy zetora:decayed: bo już nie mam pomysłów
tak to jest jak sie naprawia auto u Czesia w garażu co nie ma pojęcia o silniku a później lament jakie to 2,0 jest beee:facepalm: Jak są wałki źle ustawione były by duze wibracje i to nie na jałowym ale podczas jazdy. Masz w swojej miejscowosci dobrego mechanika który zna temat jest u nas klubowiczem.Wystarczyłoby sie umówic i oddać auto w dobre ręce. A Ty masz auto odebrane od mechanika i pytasz ludzi na forum co mu dolega?? Chyba to nie normalne...
Opublikowano

tylko hałasuje i to nie ja wihajster dawałem auto do mechaników tylko poprzedni właściciel a to że pytam to chyba jest po to to forum. A kogo masz na myśli z mojej miejscowości?

Opublikowano

sprawdzałeś broki, może wypadły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...