Patrycjusz Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Witam. Ostatnio do swojego AFNa włożyłem wtryski 0.216 na seryjnym sofcie. W najbliższym czasie planuje zrobić program, ale zaniepokoiły mnie grube przeładowania i brak zbijania ciśnienia, a chce oddać sprawne auto w ręce tunera. Dodam, ze podmieniałem N75 z N18. Niestety nie robiłem logów na seryjnych wtryskach, ale raczej tak źle nie było:facepalm:. Co może być przyczyną takich kosmicznych wyników? Czy większe wtryski mogły aż tak wpłynąć na zachowanie turbiny? Logi 011 Log (0 - 011) Z góry dziękuję za pomoc
tomasz102 Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Ostatnio czyli kiedy? Nie zaleca się tak jeździć dłużej. Zmieniłeś chociaż dawkę paliwa?
Patrycjusz Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Opublikowano 12 Lipca 2014 Tak, dawkę zdjąłem. Wtryski wrzuciłem 5 dni temu, ale auto bardzo rzadko wyjeżdża z garażu
danielom Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 Cisnienie zbija ale juz w trybie awaryjnym. Jak pracuje geometria?
fafnasty Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 0.216 daja więcej paliwa a że soft pod seryjne wtryski to paliwo idzie w wydech na łopatki może juz je zasmoliło
Patrycjusz Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Opublikowano 13 Lipca 2014 Geometria pracuje lekko, nie przycina się. Problem pojawił się od razu po założeniu wtrysków, czyli raczej to nie miało wpływu na ewentualne zasyfienie łopatek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się