Skocz do zawartości
IGNOROWANY

sam nie wiem jak nazwac,moze "dziwnie chodzi"?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hmmm sprawa wyglada tak jadac np 100 na 5 biegu i trzymajac w jednej pozycji gas to chodzi plynnie ale kiedy gwaltownie dodam gazu np polowe to auto jakby sie dusi,strzela w tlumik,czuc ze zwalnia zamiast przyspieszac,szarpie bardzo mocno

kiedy dodam gazu bardzo delikatnie np 3 4 milimetry i trzymam to silnik sam ladnie sie rozpedza i rowno i wystarczy ze bardziej gwaltownie dodam gazu to sie dzieja takie cuda

predkosc nie ma znaczenia bo takie cyrki sie dzieja przy np 70 i przy 180 na H bo moge go spokojnie rozpedzic ale tylko delikatna praca pedalem gazu

dziwnym jest fakt ze czasami tego problemu nie ma i mozna na 5 biegu przu 100 solidnie depnac i ciagnie jak oszalaly

dodam ze np czasami jest tak ze dodajac gazu auto przyspiesza i kiedy dodam jeszcze bardziej nadal przyspeisza tak samo

kolejna sprawa ZAWSZE przy 3500 obrotow jest szarpniecie i dalej auto ciagnie ale kiedy dodaje bardzo delikatnie gazu to tego nie ma....

16505 Czujnik położenia przepustnicy zakres/możliwości

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY(podawalem odczytane skrajne polozenia tu na forum i podobno sa prawidlowe wiec jakiego czorta ten blad mam non stop mimo ze ciagle go kasuje)

16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY(mysle ze ten blad mozna olac bo to chyba blad czujnika po stronie zegara bo jak wpielem vaga wyswietlalo temp 75 a blat dno,a podczas jady roznie raz 90 raz 65 a raz np sobie lezy.jak jest goracy mimo ze wskazowka lezy silnik ma 840obr wiec nie dostaje ssania wiec tak mniemam ze mozna olac ten blad)

561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki

przekroczona wartość adaptacji - dodawanie(ten blad mnie najbardziej zastnawia bo kiedys mi nie wywalal a z tego co slyszalem jak auto ma LPG to potrafi wywalic czasami a ja wlasnie mam LPG ale kiedys tego nie bylo

ludzie oco kaman?czy zawor DV moze robic cos takiego?moze zmora wszystkich kierowcow czyli-lambda?jak to sprawdzic?wiem ze pewnie chcecie logi i chetnie je zrobie ale poprosze o dokladny opis krok po kroku gdzie i jak klikac bo jestem w tym TOTAL zielony bo gadacie o jakis blokach jakich logach jakis cyfrach czyms tam o jakis kanalach nie wiem moze telewizyjnych...pzdr

---------- Post dopisany 14-07-2014 at 16:15 ---------- Poprzedni post napisany 13-07-2014 at 23:29 ----------

bylem teraz w sklepie po zakupy a wczesniej(wczoraj wieczorem,bez jazdy) wykasowalem bledy...po powrocie wpielem znow vaga i wywalilo

16505 Czujnik położenia przepustnicy zakres/możliwości

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki

przekroczona wartość adaptacji - dodawanie

przejechalem pare ulic dynamicznie ale nie szalalem do odcinki

p.s. blad temp silnika faktycznie mozna olac bo wag pokazywal 90stopni a blat na dnie,czasami podczas jazdy cos tam wskaznik pokaze ale to mowie jak mu sie widzi:D wiec wina czujnika po stronie zegarow,sam zegar sprawny bo wykonalem test zegarow i wszystkie wskazowki ida rownoczesnie do konca i zatrzymuja sie na tych samych pozycjach

Opublikowano

nie jestem pewien ale ktoś pisał już o takim przypadku u siebie w aucie i czujnik wody...ale nie jestem pewien

---------- Post dopisany at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany at 21:37 ----------

nie jestem pewien ale ktoś pisał już o takim przypadku u siebie w aucie i czujnik wody...ale nie jestem pewien

ja u siebie tak miałem ale tylko na gazie i okazało się że cewka była padnieta

Opublikowano
nie jestem pewien ale ktoś pisał już o takim przypadku u siebie w aucie i czujnik wody...ale nie jestem pewien

---------- Post dopisany at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany at 21:37 ----------

nie jestem pewien ale ktoś pisał już o takim przypadku u siebie w aucie i czujnik wody...ale nie jestem pewien

ja u siebie tak miałem ale tylko na gazie i okazało się że cewka była padnieta

fajnie ze ktos pisal:Djak sie dowiedziec ktora cewka/i?

Opublikowano

mechanik podłaczył do kompa, i to znalazł podczas jazdy

Opublikowano
mechanik podłaczył do kompa, i to znalazł podczas jazdy

w jaki to sposob

Opublikowano

zczytał to z programu,lecz nie wiem jak. okreslił nawet ,która to cewka...myśle że jak masz kogoś co ogarnia vaga to ci to sprawdzi

Opublikowano
zczytał to z programu,lecz nie wiem jak. okreslił nawet ,która to cewka...myśle że jak masz kogoś co ogarnia vaga to ci to sprawdzi

mam kabelek i vaga ale na tyle nie ogarniam....niech ktos podpowie jak koniowi,nie obraze sie:D

---------- Post dopisany at 19:21 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ----------

kolejna sprawa..odnosnie bledu przepustnicy...ma ktos moze sprawna?ktos mi kiedys pisal ze ma ale nie pamietam kto a teraz powaznie mysle nad wymiana..kod AJL chyba ze konieczny konkretny nr bo widzialem ze przepustnica przepustnicy nie rowna i niby 1.8T a zupelnie inne przepustnice,nie ktore to maja jakies dodatkowe wezyki nie wiem po czorta ale maja..ja nie mam jezeli ta informacja jest cenna

---------- Post dopisany at 19:27 ---------- Poprzedni post napisany at 19:21 ----------

czy ta bedzie dobra bo nie ma sensu ladowac 3 stow w nowa przepustnice zeby pochodzila kolejnych 10 czy 15 lat skoro auto sie do tego czasu rozleci?

PRZEPUSTNICA VW PASSAT B5 AUDI A4 1.8 T (4370039268) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

---------- Post dopisany at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany at 19:27 ----------

DEV co z Toba...czemu nie chcesz pomoc...przecie znasz odpowiedz:Dza co foch na mnie:D:D:D?

---------- Post dopisany 19-07-2014 at 12:09 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2014 at 21:12 ----------

dzis mam urodziny i moze tak by ktos mi auto wyremontowal:D:D:D:D....no tak skromnie pytam:)

Opublikowano

zrob logi i bedziesz wiedzial co nie tak proste. na 13 bloku pokaze ci ktora cewka j**nieta. lecz bardziej tez mozna by obstawiac modul zaplonu na puszce filtra bo mialem podobnie

Opublikowano
zrob logi i bedziesz wiedzial co nie tak proste. na 13 bloku pokaze ci ktora cewka j**nieta. lecz bardziej tez mozna by obstawiac modul zaplonu na puszce filtra bo mialem podobnie

modul wymieniony niedawno

Opublikowano

Co do błędów. To po pierwsze jak sprawdzasz VAGiem - patrzysz jakie błędy są i ewentualnie sobie zapisujesz. Potem kasujesz i jedziesz się przejechać i wtedy dopiero robisz kolejny odczyt. Kij wie ile lat mają takie błędy które widzisz po pierwszy podpięciu VAGa. Jak ktoś VAGuje często gęsto to wie co było, czego nie itp. To tylko taka uwaga odnośnie zwracania uwagi na błędy.

Opublikowano
Co do błędów. To po pierwsze jak sprawdzasz VAGiem - patrzysz jakie błędy są i ewentualnie sobie zapisujesz. Potem kasujesz i jedziesz się przejechać i wtedy dopiero robisz kolejny odczyt. Kij wie ile lat mają takie błędy które widzisz po pierwszy podpięciu VAGa. Jak ktoś VAGuje często gęsto to wie co było, czego nie itp. To tylko taka uwaga odnośnie zwracania uwagi na błędy.

ja o tym wiem i jak pisalem bledy kasowalem setki razy...i ciagle wracaja......pare dni temu padl mi akus i go wyjelem po ponownym podlaczeniu ato zle chodzi.....faluja obroty,i kiedy gwaltownie dam gazu silnik mocno hamuje ze az czuc jak ciagnie w tyl kiedy dodaje gazu plynnie silnik normalnie wchodzi na obroty...dziwne....watpie ze to wina adaptacji przepustnicy...sam juz nwm co to....moze przeplywka,,,moze DV?.

---------- Post dopisany at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany at 17:50 ----------

zrob logi i bedziesz wiedzial co nie tak proste. na 13 bloku pokaze ci ktora cewka j**nieta. lecz bardziej tez mozna by obstawiac modul zaplonu na puszce filtra bo mialem podobnie

jak wlazlem w ten blok to pisze wszedzie "0" nwm czy dobrze zrobilem,rubryki podpisane jako knock costam...dobrze odczytalem?

---------- Post dopisany at 19:26 ---------- Poprzedni post napisany at 17:52 ----------

koledzy chyba naprawilem auto....juz mowie ocb

wkurwilem sie mowie do auta albo ty albo ja...wiec zaopatrzony w klucze mlotki i inne szpargaly otwarlem mache i podmienilem na stary modul zaplonowy(bo jak juz pisalem msialem go wymienic bo stracil iskre na garze) i po podmianie silnik juz wogle odmowil posluszenstwa tak jak bylo kiedys przed wymiana wiec modul wykluczylem...mysle sobie co dalej....wpadlem na pomysl ze podmienie swiece z nowych 4elektrodowych BOSH SUPER 4 na ori BOSCH 3 elektrodowe sygnowane logami VW/AUDI ktore byly w tym silniku jak go kupilem....pod odpaleniu zero roznicy wiec nawet nie wybieralem sie na przejazdzke.....tak stanelem przed autem i cos mi nagle w oku blyslo(mamy nadal sloneczko) mowie kurde OCB tak patrze patrze a za przepustnica i czujnikiem powietrza sterczy sobie piekny polyskujacy krociec wiec ahaaaaaaaa brak jakiegos wezyka i faktycznie dyndal sobie pod zbiorniczkiem cieczy a szedl on do map sensora...zalozylem go spowrotem i jak sie okazalo byl zupelnie luzny wiec wniosek z biegiem czasu sie rozgniutl(wiem,powinna byc jakas opaska chyba ale nie bylo)....obcielem 3..4cm i wcisnelem na wcisk wyjechalem na ulice i odrazu silnik ladnie sie wkreca na obroty,przstal strzelac w tlumik mimo ze usilowalem to zrobic bo z biegiem czasu nauczylem sie tego unikac jdnak sie nie dalo mimo staran i co ciekawe nie ma juz ostrego szarpniecia przy padle w podloge przy 3500obr...wiec wniosek taki ze puki wezyk byl to auto chodzilo ale zle bo byl luzny a kiedy juz spadl to raz ze odbilo silnikowi a dwa pozwolilo naprowdzic na usterke....wiec chyba doszedlem do ladu....pojezdze troche i dam znac czy faktycznie jest wszystko w normie

p.s widze jeszcze ze lubi sobie zafalowac na jalowych ale nie znacznie z czym bede dalej walczyl a pierwszy na odstrzal idzie czujnik temp cieczy bo po stronie blatu juz padl i kto wie moze juz po stronie ECU siada stad problem z obrotami

---------- Post dopisany 22-07-2014 at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany 21-07-2014 at 19:26 ----------

okazuje sie ze te szarpniecie jest nadal ale duuuuuuzo mniej wyczuwalne......kupilem male opaski i zaloze je bo moze to wina nadal nieszczelnosci bo fakt faktem ejst o niebooooo lepiej.......ehh problem za problemem bo teraz kiedy wkoncu moglem cos depnac to przy bucie slychac metaliczny dzwiek z przodu....zastanawiam sie czy to turbo czy lancuch.....chyba kupie sobie stetoskop i dosc bedzie tych domyslow moze to a moze to...

---------- Post dopisany 23-07-2014 at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany 22-07-2014 at 17:41 ----------

pojechalem przed chwila do sklepu i przy odpalaniu jeszcze pod domem i ruszajac z miejsca uslyszalem dziwny dzwiek...taki jakis swist....po paru set metrach zapalila mi sie kontrolka od przegzania silnika(mrugala) temp na blacie 90 i na klimie 89 wiec temp jakby ok....wrocilem do domu chlodnica lekko ciepla a od silnika nie bilo zarem,w zbiorniczku plyn jest..dziwnie sie wkrecal jakos tak mulowato i teraz nie wiem czy to wina resztki gazu bo to mozliwe a beny nie mam wogle...silnik w trybie awaryjnym?jest cos takiego?i wogle czemu zapalila sie ta kontrolka skoro plyn jest a silnik lekko cieply tymbardziej ze na dworze kolo 20 stopni...paranoja jakas...k**wa ale ten samochod mnie nie lubi LOL

Opublikowano

nie lubi za to ze nie masz beny wogole

Opublikowano

Minimum 1/4 baku w lecie zaś w zimie 1/2 dobrego paliwa zawsze powinno byc + do tego co jakiś czas trzeba polatac na paliwie ,jeżeli tego nie robisz ,a w baku pustynia to nic dziwnego że takie cuda się dzieją

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...