pacos Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Dzięki za porady, w przyszłym tygodniu bede miał więcej czasu to będę działać i napiszę co i jak
Banan Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Tak u mnie wygladał log 033 przy tym samym błędzie 16518: http://vaglog.rtnet.pl/log_180432.html Jak widać sonda 1 "stoi na ubogo" na 0.380v praktycznie , a napięcie sondy 2 rośnie i maleje sinusoidalnie
pacos Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Jeszcze jedno pytanie na szybko, takie objawy może dawać np coś związanego z rozrządem, np jakiś zle ustawiony kąt wtrysku albo coś co tam przy tej wymianie się ustawia?
Banan Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 No to dawaj wartości bloku 093 na jałowym i 090 na jałowym i dynamiczny - powinno wyjść mniej więcej jak jest rozrząd ustawiony
pacos Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Kurde jakbym mial kogos pod ręką z vagiem to bym to sprawdził a tak musze podjechać gdzies na komputer i wtedy nagram i pokaże Wam tu
pacos Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Mozna kupić cos w takiej cenie i już miec mozliwosć podlaczac auto i sprawdzać parametry? Umówiłem się do mechanika na wtorek, najpierw wyczyszczę u niego przepustnicę a potem ją zaadoptujemy. Powiedzcie mi co mogę sprawdzić u niego żeby w miarę za jednym zamachem mieć już czarno na białym. Sondy? Kąt wtrysku? co jeszcze?
Banan Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Ja mam Vag KKL kupionego za 24 zł 4 lata temu - ogarnąłem im A4 B5 a teraz A6 C5 , nawet wsady liczników zmieniałem Możesz sprawdzić te 090 i 093 ( ustawienie rozrządu i działanie napinaczy łańcuchów ) , możesz też 003 dynamicznie (przepływomierz , na jałowym między 2-6 g/s , przy dynamicznym przy wyższych obrotach 130-140 g/s)
oca69 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Ja mam Vag KKL kupionego za 24 zł 4 lata temu - ogarnąłem im A4 B5 a teraz A6 C5 , nawet wsady liczników zmieniałem Możesz sprawdzić te 090 i 093 ( ustawienie rozrządu i działanie napinaczy łańcuchów ) , możesz też 003 dynamicznie (przepływomierz , na jałowym między 2-6 g/s , przy dynamicznym przy wyższych obrotach 130-140 g/s) To da rade sprawdzić vagiem czy napinacze są okej ? Muszę to ogarnąć
Banan Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 (edytowane) Przy logu dynamicznym będzie widać czy momencie kiedy pojawia się camctrl on jakie są wartości przesunięcia wałka ssącego.Piszę z komórki teraz ale później sprawdzę jakie wartości powinny być. W bloku 090: Cam Ctrl. OFF - -3.0...6.0° CF przy Cam Ctrl. ON 16...25° CF Edytowane 29 Sierpnia 2014 przez Banan
paput Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 35-10 - - - Intermittent odpinałeś wtyczkę od tego czujnika? to może być przyczyna twoich problemów. Sprawdz temperaturę rano w vagu na zimnym silniku
pacos Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Nie nic nie odpinałem. A ten czujnik można w jakiś sposób sprawdzić? Ogólnie nie ma nic niepokojącego jeśli chodzi o temperaturę, trzyma ladnie 90st tylko wydaje mi się, że rzędowa szóstka w bmw szybciej mi się nagrzewała Jutro jadę do elektryka to będzie sprawdzał co mu powiem więc muszę wiedzieć jak to sprawdzić, zimnego silnika nie mam jak sprawdzić niestety.
paput Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 A ten czujnik można w jakiś sposób sprawdzić? Tak jak ci mówię, podepnij rano bez odpalania silnika VAGa i sprawdz jaką temperaturę wyświetla vag i porównaj z aktualną temperaturą otoczenia. Tu nie chodzi o tą temperaturę którą masz na blacie
pacos Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) Dobra Panowie byłem na czyszczeniu i adaptacji przepustnicy, auto nie faluje widocznie oraz nie widzę tego nagłego spadku mocy (przejechałem z 10km dopiero). Na komputerze wywala błąd czujnika temperatury cieczy i sonda b1 s1. Widać, że odma jest poklejona chyba w 4 miejscach i muszę kupić nową bo wygląda to tragicznie a dodatkowo może chyba (?) też do tych objawów przyczyniać się. Moze być to coś takiego? To w sumie same rurki więc chyba i zamiennik powinien pasować http://allegro.pl/waz-odma-przewod-odmy-audi-a4-b5-a6-c5-2-4-2-8-v6-i4548453265.html ?? Teraz pytanie jaką kupić tą sondę oraz odmę, czy mogą to być zamienniki, odbiegają one jakościowo od oryginałów? Bo chyba kupa kasy wychodzi np odma ori? Drugie pytanie ten czujnik temperatury cieczy chlodzącej w którym miejscu się znajduje? On to chyba nie jest duży wydatek? Z góry dzięki za odpowiedzi i za dotychczasową pomoc Edytowane 2 Września 2014 przez pacos
Banan Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) Sonda proponuje Bosch dedykowaną - ( w Ori siedzi 078 906 275M u mnie w AML to samo) Bosch to 0 258 010 073 - aktualnie w InterCarsie 290 zł ( bardzo dobra cena ) dziś kupowałem drugą , miesiąc temu padła mi pierwsza i wtedy płaciłem w innym sklepie ze zniżkami 340 zł ( w IC wtedy 370 zł ) Odma ori 370 zł zamiennik Topran koło 90-100 zł najtańsza na Allegro 73 zł - szukając opinii ( bo mam wężem jeden kawałek odmy zastąpiony , pękła przy czyszczeniu przepustnicy ) to Topran jak najbardziej OK Czujnik tylko ORI - 059 919 501 lub 059 919 501A ( musisz sprawdzić po Vin ) ale koło 100 zł Wymiana: http://www.youtube.com/watch?v=klIVd9jtWPU Edytowane 2 Września 2014 przez Banan
pacos Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Wielkie dzięki Banan, skoro wywala mi błąd sondy to raczej trzeba ją wymienić bo już coś może z nia być nie tak i liczę że takie drganie na wolnych obrotach to może być albo od niej, albo od tej odmy dziurawej i z jakimiś przedmuchami. Czyli tak, kupuję sondę BOSCHA, odma może być topran więc biorę topran czujnik wezmę też ori. Jeszcze pytanie, dużo jest zachodu z wymianą sondy?
Banan Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) Jakieś 20-40 minut ,dostęp jest od góry za głowicami, troszkę mało miejsca. Musisz mieć nasadkę do sondy najlepiej , długą przedłużkę. Powinna się lekko odkręcić bo przy głowicach nie jest wystawiona na działanie soli drogowej i warunków atmosferycznych. Większy kłopot jest z pospinaniem przewodu opaskami zaciskowymi niż z samą wymianą. Będę jutro wymieniał od strony kierowcy czyli B2 S1 to może jakieś fotki zrobię. Edytowane 2 Września 2014 przez Banan
pacos Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 A jakie Ty masz objawy z padniętą tą b2 s1?? Więc tak, zamówiłem sondę boscha o nr 0 258 010 073 - cena 260zł odma topran za 90zł ten czujnik wziąłem jakiś dobry zamiennik za 55zł bo kolega u którego biorę te części mówił zeby wziąć bo nie ma na to zadnych zwrotów a jak będzie nie tak to zareklamujemy i kupię oryginał.
Banan Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 W lipcu sonda B1S1 zablokowała się na ubogo. Wymieniłem. Od samego początku od kupna mam co jakiś czas błąd grzałki na B2S1. Zresztą ta nowa sonda reaguję dużo szybciej co widać w logach i wykresie więc stwierdziłem że wymienię.
pacos Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 No dobra, jutro będziemy działać więc dam znać jak poszło i czy cokolwiek jeszcze się poprawi po tej wymianie- mam nadzieję, że tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się