Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dwumas, poduszka czy cokolwiek innego ? Problem


miccio

Rekomendowane odpowiedzi

no jak już grześ tak mówi, to musi być naprawdę do d...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie porownujcie B6 do B8 bo to inna bajka jak dla mnie pod wzgledem awaryjnosci , niech mi ktos znajdzie B8 z przebiegiem ponad 200 tysiecy tylko z wymiana czesci eksploatacyjnych ,nawet normalnie jezdzaca osoba nie jest wstanie temu zapobiec a dlaczego kazdy wie i tak kolo sie zamyka

Michal jakbys poczytal to forum zanim kupiles B8 to bys go nie kupil uwierz mi a powiem Ci szczerze ze ja jak kupowalem B8 to nie bylo jeszcze tyle tematow o tym modelu A4 a juz sie zastanawialem czy nie zostac przy B6

Myslalem ze bezawaryjnosc odziedziczy po B6 ale niestety to juz tylko pozostale zludzenie ...........

Wojtek wymienia 3 razy kolo dwumasowe i jak tutaj nie uwazac ze bezawaryjnosc tego auta graniczy z cudem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie poduszek, 212kkm. Poduchy byly cale, lecz obudowa jednej z nich peknieta. Objawy jakie zaobserwowalem przed robota

1/ rzucanie, chwianie karoserii przy odpalaniu. wstrzasy na boki.

2/ brak wstrzasow przy gaszeniu

3/ miarowe (rytmiczne) dodawanie gazu na jalowym w zakresie 800-1100 rpm powodowalo bujanie karoserii na boki

4/ rezygnacja z zamiaru ruszenia (ruszasz, jeszcze w trakcie poslizgu sprzegla wciskacz je ponownie i jednoczesnie puszczasz gaz) powodowalo wstrzasy karoserii

5/ galka biegow sie dziwnie bujala (nie drzala), wyczuwalne pod reka, niewspolmierne i niezsynchronizowane z ruchem karoserii.

Po wymianie objawy ustapily, a wszystkie ew drgania i bujanie (np przy odpalaniu) maja charakter pionowy.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spowodowane jest tym ze robia z nietrwalego materialu ktory trzeba czesciej wymieniac a co za tym idzie kasa kasa kasa:kwasny:

ale przy 180 tys trzeci raz? to aż niemożliwe.. ja mam prawie 170 tys i ori sprzęgło z dwumasem..

niech mi ktos znajdzie B8 z przebiegiem ponad 200 tysiecy tylko z wymiana czesci eksploatacyjnych

jak do tej pory mam, jak już wyżej wspomniałem, prawie 170 tys. oprócz wymiany kolektora (padł mi sterownik) - za stosunkowo nieduże pieniądze jak za części do A5, wymieniam tylko olej, filtry i zmieniłem rozrząd. co ciekawe odkąd mam auto nie zmieniałem jeszcze ani klocków ani tarcz i z tego co zaobserwowałem to tarcze nie są w złym stanie. zrobiłem autem prawie 70 tys w 3 lata. 11.07 minęły dokładnie 3 lata jak odebrałem auto :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedrek oby tak dalej zycze Ci aby kolejne 170 tysiecy bylo takie same:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejne 170 tysięcy nie będzie już za mojej kadencji :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejne 170 tysięcy nie będzie już za mojej kadencji :wink:

Jędrek, czyżby zanosiło się na zmianę ???:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie ma paniki, ja mam auto od nowosci I pierwsza wymiana byla na gwarancji przy 70 tys , druga przy 120tys , atrzecia niedawno przy 180 tys. Do tej trzeciej bycmoze by nie doszło, gdyby za drugim razem wymieniono łożysko oporowe .Ono wlasnie bylo powodem uszkodzenia dwumasy za trzecim razem , tak twierdzi mechanik, dlatego jak co to wymieniac kpl.Ktos powie ze nie umiem jeZdzic jego sprawa , ja dodam ze auto od nowosci jast u mnie i okolo 130tys to przejazd autostradami trasa krakow belgia i to raczej bez szaleństwa do140km na godzinę .Poza tym na auto nie powiem zlego slowa, jest w stanie idealnym,ale musze sie go pozbyc przed 200 tys bo go potem w ogóle nie sprzedam w przyzwoitej kasie , od polska rzeczywistosc. A co jakosc czesci to faktycznie jakość ich jest fatalna , ale to nie jest tylko problem audi .Kupując teraz nowe auto nawtet nie licze na to ze do 200tys dojdę bez awari , tak są niestety dzisiaj robine samochody .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejne 170 tysięcy nie będzie już za mojej kadencji :wink:

Jędrek, czyżby zanosiło się na zmianę ???:naughty:

jeszcze nie :wink: choć miałem telefon od kolegi, że chce kupić moje auto.. z tym, że swojego nie sprzedał :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie ma paniki, ja mam auto od nowosci I pierwsza wymiana byla na gwarancji przy 70 tys , druga przy 120tys , atrzecia niedawno przy 180 tys. Do tej trzeciej bycmoze by nie doszło, gdyby za drugim razem wymieniono łożysko oporowe .Ono wlasnie bylo powodem uszkodzenia dwumasy za trzecim razem , tak twierdzi mechanik, dlatego jak co to wymieniac kpl.Ktos powie ze nie umiem jeZdzic jego sprawa , ja dodam ze auto od nowosci jast u mnie i okolo 130tys to przejazd autostradami trasa krakow belgia i to raczej bez szaleństwa do140km na godzinę .Poza tym na auto nie powiem zlego slowa, jest w stanie idealnym,ale musze sie go pozbyc przed 200 tys bo go potem w ogóle nie sprzedam w przyzwoitej kasie , od polska rzeczywistosc. A co jakosc czesci to faktycznie jakość ich jest fatalna , ale to nie jest tylko problem audi .Kupując teraz nowe auto nawtet nie licze na to ze do 200tys dojdę bez awari , tak są niestety dzisiaj robine samochody .

to widać po utracie wartości nowych pojazdów, to co się dzieje z nowymi autami to aż się włos jeży...

u znajomego w nowym range roverze 4.4 v8 diesel 339 KM, przy przebiegu ok 20 tys km zaczeło nagle coś stukać pod podłogą, okazało się że jest problem z przeniesieniem napędu, auto na serwisie było 8 razy nim doszli od czego to jest, pomijam kwestię że to na gwarancji, ale kupujesz auto za 500k i zamiast zamiatać kilometry to tracisz nerwy i czas na czekanie w serwisie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazda 6 przebieg okolo 7000 tys km wyskakuje 3 bieg podczas jazdy narazie srednio raz na okolo 1000 km juz tak wyskoczyl 3 razy co bedzie za 3 - 5 lat ???? serwis pow jezeli pan chce zrzucic skrzynie musze podczas jazdy z panem stwierdzic taki fakt :facepalm::facepalm::facepalm: jezeli chodzi o AUDI to mamy pecha bo slaba jakosc czesci idzie w parze ze zlymi rozwiazaniami konstrukcyjnymi niektorych podzespolow jak np. serce silnika pompa oleju az włos sie jezy na głowie, innych marek nie przytaczam bo sie nimi nie interesuje jak A4 i tak jedno idzie w parze z drugim i potem jest jak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwumas ma to do siebie ze sie sypie jak sie gwałtownie przyśpiesza na wysokich biegach przy niskich predkościach....generalnie nie lubi obrotów <1500 rpm z wiekszym obciążeniem.

bardzo czesto sugerując się ekonomiką chwilowego spalania bądz słuchaniu sie podpowiedzi komputera odnośnie zmiany biegów tzw. "gear recomendation" z MMI

załatwiamy sobie dwumas na własne życznie kosztem zaoszczedzenia 5 litów na baku :). radze wyłączyć sobie "gear recomendation" ew. brac na niego poprawke i jeździć normalnie starajac się nie zaduszac silnika biegami.....mam 235 tys na blacie i ori dwumas w bdb stanie.

PSJ "drive style" :) - nie jest dobre jeżeli masz samochód wyposażony w dwumas i DPF a nawet i stary poczciwy passat b5 czy g4 TDI potrafi uklęknąc bo zapieką się kierowniczki w turbo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...