kudan1991 Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Witam, spotkała mnie taka nie miła sytuacja z moim 2.5 tdi BFC 163km, wszystko było w porządku, tylko po przestaniu z 30 minut w korku chcąc dynamicznie przejechać przez skrzyżowanie silnik zaczął szarpać i przerywać tak jakby nie dostawał paliwa. Nie mogłem go wkręcić powyżej 1000 obrotów, na drugi dzień jakoś się udało i zaczął się wkręcać na obroty ale nadal przerywał. Po zdiagnozowaniu Vagiem jedyny błąd to 542- czujnik wzniosu iglicy g80 sporadyczny, który już występował ponad 20tyś kilometrów wstecz. Wymiana filtra paliwa nic nie dała, na obecną chwilę V6 ładnie wkręca się na obroty na 1,2,3 biegu ale jak dochodzi do 100 km/h to zaczyna szarpać i przerywać. Czy może być to oznaka uszkodzonego wtryskiwacza sterującego? Czy całkowicie coś innego? Pozdrawiam
KrzysiekA4 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Jakieś zmiany??najlepiej sprawdzić korekcje wtrysków i sprawdzić miernikiem opór na sterującym
Tomas3k Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 A może spróbuj odłączyć i podpiąć wtrysk sterujący ? może się zawiesił ?
levis1991 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 obstawiam że bierze Ci lewe powietrze w układzie paliwowym i gdy mocniej depniesz to na biegu jałowym itp nie zobaczysz problemu tylko na biegu i obciążeniu...
KrzysiekA4 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 (edytowane) Nie mogę cytować ale odpowiem tak. Kolego tomas3k profil do uzupełnienia i co do pomocy radzę sterujący na omomierzu sprawdzić i skasować błędy na vag-u . Do kolegi levis1991,przepuszczanie powietrza na układzie paliwowym można łatwo zobaczyć w 2.5 TDI (przezroczysty przewód od filtra do pompy VP$$)wtedy jest pewność że w tym jest problem ale!! bez logów jak i ogólnego rozpoznania w silniku możemy gdybać całe miesiące jak właściciel się nie odezwie w czym jest problem konkretnie po naszych wskazówkach temat do zamknięcia,choć ciekawy po 110km/h + mam dopiero odczucia od innych pierdziawek Edytowane 9 Sierpnia 2014 przez KrzysiekA4
Tomas3k Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Był uzupełniony! Nie wiem co się stało , ale juz naprawione. ;P
kudan1991 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam, przepraszam że dopiero teraz, problem jest z tym że do paliwa idzie powietrze, tylko mam problem zlokalizowaniem miejsca. Najlepsze jest to że gdy jest chłodno to problemy nie ma, Audi chodzi jak szalone, ale gdy jest gorąco albo robię dłuższą trase to problem powraca. Wtrysk sterujący zmierzony, przekraczał 10krotnie norme, czyli też do wymiany. Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych i chętnych nieść pomoc Sytułacja jednak sie powtarza gdy samochód jest zatankowany do pełne, gdy jest ok. 1/4 zbiornika to nie ma wiekszego problemu. Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez kudan1991
kudan1991 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) Jakieś błędy na VAG-u?? 542- czujnik wzniosu iglicy g80 sporadyczny, to jest jedyny błąd Jak auto postoi dłuższej np: po nocy mogę przejechać bez problemy 15km, odpala bez problemu. Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez kudan1991
KrzysiekA4 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Zmierz oporność na sterującym,nie ma żadnego zwarcia na przewodzie??
kudan1991 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Zmierz oporność na sterującym,nie ma żadnego zwarcia na przewodzie?? oporność przekracza norme, ale ten błąd posiadam już od kupna zrobiłem już tak z 20tyś kilometrów. Problemem jest powietrze dostające się do układu, którego nie mogę zlokalizować.
KrzysiekA4 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 IC gumy,dolot cały,uszczelki do sprawdzenia Kopci jak mu butujesz??i brak mocy??
kudan1991 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 IC gumy,dolot cały,uszczelki do sprawdzenia Kopci jak mu butujesz??i brak mocy?? Kolego powietrze dostaje się do układy paliwowego. Witam, podłączyłem się teraz bezpośrednie od zbiornika paliwa pod filtr przezroczystym wężem i powietrze zasysa już z zbiornika. Czego to może być przyczyna? uszkodzona pompka spiętrzająca?
KrzysiekA4 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Odpowiadasz sobie kolego na pytanie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/269158-spadek-mocy-wrazenie/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/285021-problem-z-odpalaniem/ tak na szybko
kudan1991 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Już po problemie, po wyciągnięciu pompki z zbiornika i rozebraniu koszyszka okazało się że sitko od pompki jest całkowicie zabrudzone i na dnie było pełno brudu. Po wyczyszczeniu problem znikł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się