Tommy Gun Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Ściągałeś wąż który wchodzi do nagrzewnicy na podszybiu ?? Tam jest taki mały otworek przez który uchodzi powietrze. Podejrzane jest to że ciepłe powietrze leci tylko na wyższych obrotach.
mily Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Ja miałem identyczne objawy, osad bardzo podobny i zero dymienia, ciągłe ubywanie płynu, a z czasem zaczął się bardzo długo rozgrzewać i ciepłe powietrze leciało tylko podczas jazdy. Miałem pęknięty korpus tam gdzie się wkręca filtr oleju, on jest dogrzewany przez płyn chłodzący, akurat tak pękł że się mieszał olej z płynem. Dodam że tak jak kolega wyżej napisał, ciągle miałem zapowietrzony układ i słyszałem bulgotanie zwłaszcza przy przyśpieszaniu dochodzące z podszybia. Ciśnienie w układzie nie wskazywało na uszkodzenie głowicy.
Raf_kk Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Miałem identyczny problem jak ty. Na postoju nic się nie działo. Przy normalnej. Jeździe tez nic. Jak wyjechałem na autobane to po 20 km kontrolka i susz w zbiorńiku płynu. Po długim postoju węże twarde i syczenie spod korka. Chłodnica tez zimna. Cisnieńie z silnika poszło w układ chłodzenia. Do roboty uszczelki głowicy, a przy okazji okazało się ze zawory ssące, wydechowe, uszczelniacze, popychacze itd...a na koniec całkowicie zapchana chłodnica. Skończyło się na kompletnym remoncie włącznie z całym dołem silnika.
OskiUK Opublikowano 29 Września 2014 Autor Opublikowano 29 Września 2014 (edytowane) No to potwierdze Wasze wypowiedzi chlopaki, niestety wychodzi na UPG. Od ostatniego postu zgubilo mi plyn dwukrotnie tego samego dnia, na trasie okolo 200km autostrada. Dwa razy uzupelnialem w odstepie 100km (koniec sierpnia), pozniej juz nic a nic. Niestety uklad sie definitywnie zapowietrza, szybciej przy jezdzie na wyzszych obrotach (choc co dziwne od ostatniego razu kilka razy juz lecialem po 200km autostrada i nic sie nie dzialo), raz chlodnica zimna przy nagrzanym silniku, raz nagrzewnica grzeje i przestaje, na zimnym trzymie cisnienie. Na dodatek podwiesilem butelke pod zbiorniczek, zalalem swiezym plynem i po doslowienie 5km spokojnej jazdy juz mam plyn w butelce, w objetosci okolo lyzeczki. Bankowo dmucha z cylindra. Jako, ze kiepsko u mnie z czasem mysle o zakupie glowicy, zrobienie jej i przelozenie uszczelki w weekend, a jesli moja bedzie ok to ja odsprzedam. Pytanko czy z AWX z passata jest identyczna? Wiem, ze silnik ten sam, no ale;)25/09 Maly update z dzis rana. Lecialem autostrada, okolo 5 mil, nagle bang! Kontrolka plynu, temperatura na 110. Zjechalem na bok, maska w gore. Butelka pod zbiorniczkiem pusta, powoli odkrecilem korek, dopiero wtedy wywalilo plyn, okolo 2 litrow ladnie do butelki. Wniosek zatem nie wywala plynu podczas jazdy, cisnienie nie jest za wysokie. Znow zglupialem i znow zwatpilem w glowice:( 27/09 No to leci glowica jednak. Pompe musial poprzedni wlasciciel robic, bo jest nowa, a caly rozrzad w kolorze rdzy. Mam nadzieje jutro to skonczyc, jesli nic mi nie wypadnie i zdam raport;) 29/09 Czapka i uszczelka wymienione. Przestal sie grzac, zapowietrzac, jakos lepiej pracuje. Nie wnikam czy to wina uszczelki, czy samej glowicy. Na uszczelce tragedii nie bylo, no ale... Ktos jak juz wspomnialem borykal sie z tym problemem, na 100% ciekla pompa wody, no i ktos chyba pojecia nie mial co to plyn chlodzacy. Problem mam nadzieje zazegnany! Edytowane 27 Września 2014 przez OskiUK
rav85 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 u mnie tez wystąpił problem ubywającym płynem, okazała się cieknąca pompa wody oryginał z ASO
OskiUK Opublikowano 1 Października 2014 Autor Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) U mnie poza znikaniem plynu, walilo cisnienie w uklad chlodzenia;) 01/10 - Auto przeszlo test bojowy. Trasa Manchester -> Liverpool -> Manchester, okolo 100km, objawy zniknely jak reka odjal. Temperatura na 90st przez caly czas, zero erupcji ze zbiorniczka nawet na goracym silniku Ściągałeś wąż który wchodzi do nagrzewnicy na podszybiu ?? Tam jest taki mały otworek przez który uchodzi powietrze. Podejrzane jest to że ciepłe powietrze leci tylko na wyższych obrotach. Z nagrzewnica okazal sie tez problem, jest przytkana, na opalonym silniku moge sciagnac waz powrotny i leci z niej maly strumyczek;) Kwalifikuje sie do wymiany. Edytowane 1 Października 2014 przez OskiUK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się