OskiUK Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Panowie, potrzebuje porady. Mam problem prawdopodobnie ze spalinami w plynie chlodzacym, nim rusze glowice, mysle by obejsc w/w chlodniczke, bo ponoc ona moze powodowac przedmuchy do chlodziwa. Ominac ja to nie problem, rzecz w tym, czy cos z samym EGR robic, czy nic wiecej poza przewodem? EGR nie padnie z braku chlodzenia spalin? Mam zamiar pojezdzic max 500km.
OskiUK Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Opublikowano 20 Lipca 2014 Dzieki za odpowiedz, rozwiales moja nadzieje Czyli do plynu dmuchac moze tylko spod uszczelki. Dzieki;) Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
tomyx1307 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Ale ma chłodniczkę oleju,której uszkodzenie może powodować objawy podobne do UPG, gdyż płyn miesza się z olejem. Znajomy tak miał, ściągnęli głowicę a okazało się, że to wina chłodniczki.
OskiUK Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 Post nr 13 http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-238/znikajacy-blyskawicznie-plyn-objawow-upg-335977/ Zaczynam myslec o chlodniczce, wstawilem fotki jak wyglada moj plyn po 18h:slina: Edit: Obejrzalem chlodniczke i jest od strony grodzi uwalona od oleju, mozliwe, ze przepuszcza.
KoJ@K Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 U siebie w golfie wlasnie przerabialem ten temat. Ujrzalem w zbiorniczku olejowy szlam. Z poczatku sie wystraszylem, ze to upg i koszty z tym zwiazane, ale mowie zrobie najpierw tansza opcje - wymienilem chlodniczke oleju, pozniej zmudne plukanie i spuszczanie wody z silnika, nastepnie zalalem juz normalnym G12, zrobilem juz troche km i oleju w zbiorniczku nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się