Ksawek Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Witam, Zastanawiam się w jaki sposób i gdzie mógłbym podnieść moc silnika 2.5 TDI. Chodzi mi o profesjonalny CHIP lub modyfikacje sprawdzone przez użytkowników. Obecnie 2.5 TDI AFB 150 KM ( zdrowy silnik, turbo etc. ) Tiptronic, Quattro. Najbardziej mi pasują specjaliści z dolnośląskiego lub ewentualnie mazowieckiego, najlepiej tacy, którzy posiadają hamownię dla quattro. Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi. Pozdrowienia!
gregor10 Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 AFB z pompą wtryskową bez blokady dawki , z deko większym turbo + dp wypluwa ponad 200koni. Soft daje okolice 180km.
Ksawek Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 OK, koledzy, a możecie "jak krowie na rowie" co trzeba konkretnie zakupić, ile to mniej więcej kosztuje etc. bo jestem ciemny w chwili obecnej w tych oznaczeniach / skrótach gtb22 to pewnie turbo ale z jakiego modelu? dp?
Kowi87 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 gtb trzeba przerobić na podcisnienie tak samo jak do 1,9. Turbo nie ejst P&P wymaga spasowania. Pochodzi z 2,7 i 3,0TDI:whistling:
Ksawek Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 aaa o.k. dziękuję za konkretny przykład jest tu jakiś magik, który ogarnia te silniki??
gregor10 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Ja mam magika który Ci to wszystko zamontuje , a ja Ci to zestroje jeśli jesteś zainteresowany. Jeśli silnik i pompa zdrowa to ponad 200horsów wypluje.
LeszekA6 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Może ilość KM po tym zabiegu szału nie robi ale trochę Nm robi swoje i znacznie przyjemniej się jeździ. Mnie natomiast zastanawia widoczna odłączona wtyczka od przepływki na fotkach powyżej. Czy jest możliwe wyłączenie jej na stałe w 2.5 TDi? Wiem, że przy 1.9TDI da radę to zrobić. Jak w tym przypadku?
Ksawek Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 A widzisz nie zauważyłem raczej chyba musi być bo u mnie np. nie wskazywała żadnego błędu a wymieniłem na zupełnie nową bosch-a i dopiero silnik odżył... mimo kilka dni wcześniej regenerowanej turbiny
LeszekA6 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Miałem na myśli usunięcie jej przez ingerencję w mapy softu.
Daron7 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Czy jest możliwe wyłączenie jej na stałe w 2.5 TDi? Wiem, że przy 1.9TDI da radę to zrobić. Jak w tym przypadku? W AFB (sterownik do lutowania, 2xPLCC32) jest możliwość wyłączenia przepływomierza i zrobienie ogranicznika dymienia po MAP, osobiście przy każdym sofcie wyłączam żeby był spokój na przyszłość. Natomiast AKN (idzie po kablu) nie ma opcji żeby wyłączyć przepływomierz, są za to 3mapy dymienia zmieniające się po temperaturze. Jak zdrowy AFB to wrzucać wtryski + pompe z AKN, do tego GTB i ogarnie się 220. No jeszcze jest opcja Cummins +30%, wtedy paliwa starczy na ~300HP.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się