Kwaśniewski Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Witam, zamierzam zakupić Audi A6 1.9 TDI AVF i proszę o analizę logów silnika: -Dynamiczne Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM -Statyczne Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Auto kopci przy dodawaniu gazu, katalizator jest. Z góry wielkie dzięki za pomoc.
ciahciah Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 dolot trochę przytkany, co świadczy że auto ma już spory przebieg, to jedna przyczyna kopcenia którą małym kosztem ogarniesz czyli spoko może być egr do ogarnięcia i przytkany IC więc tez spoko druga to turbo które tez może już być zmęczone i zamiast pompować powietrze mieli i grzeje go, to też spoko trzecia pompowtryski które też mają już nalatane i tu może się okazać że auto tylko zamulone i wystarczy przeczyścić pompki i odmulić silnik a może pompki już wyjechanie i w sumie obawa o stan pompek to jedyny ważny powód zrób na raz 013 018 023 na jałowym i na postoju dodawaj gazu do momentu aż w 013 przestaną zmieniać się wartości i potem noga z gazu i zwróć uwagę do ilu na minus idą wartości w 023 posłuchaj po zdjęciu rury plastikowej z wlotu na filtr powietrza czy auto bardzo dudni i ostatnia ważna sprawa przy sprawdzaniu auta posłuchaj jak zapala jak gaśnie, jak pracuje na jałowym, chodzi o posłuchanie dwumasu no bo jak jest jeszcze ori to pewnie już na wykończeniu, a tak naprawdę ja bym dymienie olał na tą chwile bo jest środek lata i tdi ma prawo trochę dymić, zaznaczam trochę
Jarol Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Po czym ty tu widzisz przytkany dolot??? Ja tu widzę dwa problemy: - pierwszy nie wpływający na kopcenie to do wymiany termostat. - drugi to zbyt wysoka temperatura w dolocie. Sprawdź intercooler czy nie jest czymś zasłonięty (np. swatała do jazdy dziennej w kratce) ewentualnie czy nie jest uszkodzony albo zbyt mocno zawalony brudem.
ciahciah Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 niskie wskazanie przepływki temp w dolocie dymienie a termostat może być ok bo log 007 mógł być zrobiony zanim auto osiągnęło temp. roboczą
Kwaśniewski Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Opublikowano 28 Lipca 2014 Dziękuję wszystkim za pomoc, auto odpuściłem z powodu blacharki i ogólnego zużycia. Proszę o pomoc w tym wątku http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/audi-a6-c5-1-9-tdi-avf-prosze-analize-logow-337098/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się