Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów Audi A6 1.9 TDI AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zamierzam zakupić Audi A6 1.9 TDI AVF i proszę o analizę logów silnika:

-Dynamiczne

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

-Statyczne

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Auto kopci przy dodawaniu gazu, katalizator jest. Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Opublikowano

dolot trochę przytkany, co świadczy że auto ma już spory przebieg, to jedna przyczyna kopcenia którą małym kosztem ogarniesz czyli spoko

może być egr do ogarnięcia i przytkany IC więc tez spoko

druga to turbo które tez może już być zmęczone i zamiast pompować powietrze mieli i grzeje go, to też spoko

trzecia pompowtryski które też mają już nalatane i tu może się okazać że auto tylko zamulone i wystarczy przeczyścić pompki i odmulić silnik a może pompki już wyjechanie i w sumie obawa o stan pompek to jedyny ważny powód

zrób na raz 013 018 023 na jałowym i na postoju dodawaj gazu do momentu aż w 013 przestaną zmieniać się wartości i potem noga z gazu i zwróć uwagę do ilu na minus idą wartości w 023

posłuchaj po zdjęciu rury plastikowej z wlotu na filtr powietrza czy auto bardzo dudni i ostatnia ważna sprawa przy sprawdzaniu auta posłuchaj jak zapala jak gaśnie, jak pracuje na jałowym, chodzi o posłuchanie dwumasu no bo jak jest jeszcze ori to pewnie już na wykończeniu, a tak naprawdę ja bym dymienie olał na tą chwile bo jest środek lata i tdi ma prawo trochę dymić, zaznaczam trochę:)

Opublikowano

Po czym ty tu widzisz przytkany dolot???

Ja tu widzę dwa problemy:

- pierwszy nie wpływający na kopcenie to do wymiany termostat.

- drugi to zbyt wysoka temperatura w dolocie. Sprawdź intercooler czy nie jest czymś zasłonięty (np. swatała do jazdy dziennej w kratce) ewentualnie czy nie jest uszkodzony albo zbyt mocno zawalony brudem.

Opublikowano

niskie wskazanie przepływki

temp w dolocie

dymienie

a termostat może być ok bo log 007 mógł być zrobiony zanim auto osiągnęło temp. roboczą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...