Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AAH, 94r] by maniu LZ5K v2 | 2.8 Quattro | Body lift | skóra


Maniu.

Rekomendowane odpowiedzi

Skąd to przyjechało? S? Słowenia, Słowacja???

Mmm ATJ :D Jeździłem trochę a4 z tym motorem w Q i czuć że ma 310Nm :)

No i cóż, że ze Szwecji :P Ładnie wyrywa do przodu, moim muszę się namęczyć trochę żeby go objechać. Mam wrażenie, że jest po lekkim programie albo moment robi swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej musi byc po programie,tylko pamietaj ze nm w dieslu daje bledne odczucia w porownaniu z benzyniakiem. Ja mam auto po programie,kumpel 220 w dieslu ma bmw rekina.Bmw jezdzi sie o niebo lepiej,wciska w fotel tak ze dech zapiera :) a ja wypierdzielilem go o 1/2 dlugosci samochodu na odcinku 3 km. Od 20 km na godz z 2 biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem a4 i passatem z tym motorem i oba ladnie wyrywaly wiec obstawiam ze to zasluga fajnego momentu po prostu :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne dla mnie 130 koni jedzie z przymrużeniem oka.Moment daje swoje ale pamiętajmy że moment nie jedzie tylko koniki

Może za bardzo się do swojej przyzwyczaiłem i mało co dla mnie jedzie teraz. gdy miałem serię tez jakoś specjalnie 140 km w dieslu nie jechało,nie wiem.Ciężki jestem do tego tematu. Więc ze skyline 280 bi turbo zrobił wrażenie mocne na mnie,no i kolegi vampira w b6 AMB 230 koni.od dołu rakieta

Edytowane przez hunter91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, nie ma co porównywać odczuć z przyspieszania w uturbionym dieslu do wolnossącej benzyny :)

aktualnie tak autko brzmi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcówek na razie nie ruszam, mogły by być obok siebie, ta przerwa 1cm między nimi psuje efekt. Tak obecnie wygląda autko i pewnie do końca sezonu już nic sensownego się nie zmieni.

dsc_2004r7ayk.jpg

dsc_2000xvykc.jpg


Niewiele się zmieniło od ostatniej aktualizacji, wróciło logo w białym połysku i auto przeszło kilka wymian eksploatacyjnych typu gumy stabilizatorów, łącznik itp. No i wpadła rozpórka z C5.

DSC_2054_zpsukwkvnfz.jpg

DSC_2057_zps79qbjury.jpg

DSC_2071_zpsh9rqm3yl.jpg

DSC_2073_zpsl9uve5f3.jpg

DSC_2170_zpsxtj4nrlx.jpg

DSC_2155_zps1rl9zqky.jpg

DSC_2158_zps49emtgcf.jpg

DSC_2149_zps5dd2cqhb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to za końcowy tłumik? jakiej szerokości rury na wydech? Audi naprawdę, bardzo ładne, miło się je ogląda :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ;) tłumik końcowy jest z WM sport z kwasówki 2x90mm, rura nierdzewka 2,5" tylko na razie mam wydech zrobiony do miejsca środkowego tłumika, później seria bez katow, ale z tym też coś podziałam żeby trochę go wyciszyć :)

Niby nic, a jednak cieszy oko pod maską :wink:

dsc_00266ajqh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłeś, czy czyściłeś? ;) Niedługo zabieram się za wyrównawczy bo już osad się zrobił, że nie widać ile jest płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłeś, czy czyściłeś? ;) Niedługo zabieram się za wyrównawczy bo już osad się zrobił, że nie widać ile jest płynu.

Jest sens się bawić w czyszczenie? Efektu nowego zbiorniczka czyszczeniem nie przebijesz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłeś, czy czyściłeś? ;) Niedługo zabieram się za wyrównawczy bo już osad się zrobił, że nie widać ile jest płynu.

Jest sens się bawić w czyszczenie? Efektu nowego zbiorniczka czyszczeniem nie przebijesz :wink:

Jeszcze jak miałem inne auto to był temat poruszany i o dziwo dawało radę. A najlepsze to zdemontować zbiorniczek i wpuścić kwasku cytrynowego. No ale jak nowe, to nowe :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Leszczach ostatnio widziałem pod sklepem stała ,uyepana jak diabli:v

WIŚNIA NADAŁ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosi się o dystans, jak sprawdzają się te drzwi? Jak rozwiązałeś sprawę górnej częśći? Sam nie wiem co o tym myślę jak patrzę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak patrzę teraz, "nie ma ramki? wtf" :kox:

Ogólnie drzwi bez ramek są za***iste ale są rzadko, raczej w japońcach bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie tyle co w japońcach co najczęściej coupe no i wiadomo cabrio. A tu nagle B5-tka bez ramek :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Leszczach ostatnio widziałem pod sklepem stała ,uyepana jak diabli:v

WIŚNIA NADAŁ

Oj bo brat wysłał swoje lampy na modzenie i moim parchem jeździ, a jak umyję to po jednym dniu wygląda tak jak pod sklepem :facepalm:

Ale dzisiaj wypucowałem korzystając z pogody :kox:

Prosi się o dystans, jak sprawdzają się te drzwi? Jak rozwiązałeś sprawę górnej częśći? Sam nie wiem co o tym myślę jak patrzę :decayed:

ale..ale ja tylko...ja tylko zamek wymieniałem :grin:

Faktycznie trochę się ubrudziła w błotku

dsc_00914fkxy.jpg

dsc_008815kgi.jpg

Edytowane przez Maniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry patent na te drzwi bez ramek :D ciezko to ogarnąc? ;) hehe. Oczywiscie widac ze to chwilowy demontaz bo lusterka tez brak ale ciekawie to wyglada ;)

Edytowane przez razk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...