Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AAH, 94r] by maniu LZ5K v2 | 2.8 Quattro | Body lift | skóra


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przez przypadek znalezione na YT:

Opublikowano

Wrzucałem to do tematu :wink:

Opublikowano

ogólnie bardzo ładnie wyprowadziłeś to autko ze stanu takiego w jakim był ;)
scigałeś sie z 1.8 T w serii badz po sofcie ?

Opublikowano

Dzięki. Nie miałem okazji się z nikim ścigać :lol:

Opublikowano

Kumpel ma 2.8 w q i w a6 i średnio powiem ci.seria 1.8 t to raczej dawała by z tym radę.

Opublikowano

A6 jest trochę cięższe + napęd, 1.8T w ośce pewnie na równi by szło jak nie lepiej. Ale zdrowe 2.8 bez problemów z cewką itd objedzie seryjne 1.8T, sęk w tym, że robisz program i wciągasz wolnossaka :)


Miało być grubo z modami od początku sezonu i grubo się zaczyna :facepalm::grin: Brak iskry, wymiana czujnika halla, auto odpaliło, wyjeżdżałem od mechanika, 100m o własnych siłach i...skrzynia się skończyła :grin: poza tym pod maskę wpadł nowy Bosch S5 74ah 750A, flaty się malują i bix się wyreza jak lampy przyjdą :naughty:

Opublikowano

Takie właśnie uroki pełnoletnich aut :kox:

Opublikowano

Te pełnoletnie auta przejeżdżą o wiele więcej tys km niż b6,b7 i nowsze..

No to się sezon ładnie Ci zaczął..

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wszystko zależy od właściciela, jak się pilnuje wymian to każde autko długo pojeździ.

Decyzja zapadła, jutro lecę po komplet skrzyni z dyfrem 6b :)

Opublikowano

No wiadomo, starsze auta są o wiele trwalsze, ale mimo wszystko po takich przebiegach prawie każdy kto jeździ autem od dłuższego czasu, wymienił już pewnie połowę auta.

Opublikowano

Wpadło trochę złomu

dsc_00222gshl.jpg


Skrzynia out i wleciała z 2.5

dsc_0042w6s7x.jpg

dsc_0045fbsod.jpg

Stara tarcza miała już dosyć :decayed:

dsc_0050xbs74.jpg

dsc_00382csjs.jpg

I wleciało lato, jeszcze dystanse i lekko skręcę i powinno być si :naughty:

dsc_005489y2o.jpg

dsc_0052u5l0j.jpg

Opublikowano

jak odczucia po zmiane skrzyni?

Opublikowano

W końcu brak luzu na mechanizmie różnicowym :grin: Ogólnie nie jest źle, ale czuć że od czwartego biegu przełożenia się wydłużają, na czwórce przy 3tys obrotów mam 100km/h, a na 6 biegu przy 3tys już 160km/h

Opublikowano

ciekawe czy spalanko spadnie czy wzrosnie :)

Opublikowano

Do pracy jak śmigam w jedną 60km to wychodziło na skrzyni 5b 11,5-12,5 LPG...pewnie bardzo się różnić nie będzie :wink:


Kolejny modyfikejszyn wydechu, trochę ciszej się zrobiło. Za łącznikami zejście na jedną rurę, później tłumik awg i końcowy WM sport. No i osłona od Karpatki :kox:

dsc_0101acs4w.jpg

dsc_0104yys8o.jpg

dsc_0114wss7i.jpg

Opublikowano

Końcówki leżą tak samo, wrzucę foty jak założę dystanse ;)

Opublikowano

Wrzuć filmik, ciekaw jestem jak brzmi to na 2.8 :)

Opublikowano

Mógłbyś mi napisać ile cię wyszła przeróbka na polifta i ile zapłaciłeś za malowanie? Jeżeli nie w temacie to na PW.

Opublikowano

Jestem ciekaw ile będziesz miał przy 5 tys obrotów wiec teraz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...