Malinowyqtp Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 Witam wszystkich sympatycznych forumowiczów mój problem powstał gdy mi się zachciało zmienić 15 calowe felgi na 18 calowe felgi Problem jest taki ze przy hamowaniu powyżej 60 km/h zaraz na początku pulsuje mi lekko pedał hamulca jeżeli jadę poniżej 60 km hamulec zachowuje się normalnie następna sytuacja jest taka ze jeżeli jadę powyżej 100km/h to zapala mi się czerwona kontrolka z Wykrzyknikiem i zapala mi się ABS Wszystko się dzieje na tych 18 calowych kołach na 15 nie miałem takiego problemu nie wiem czy możne trąciłem lekko przewód od ABs czy co... uciążliwe jest to przy hamowaniu nie wiem czy może mieć wpływ na to ze w prawym kole mam dosyć spore luzy , te koła nie były wyważane od nowa ale nie czuje żeby kierownica mi wibrowała czy cokolwiek Proszę o POMOC !!!!.
Dev Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 I jeszcze sie dziwisz ze masz problem ??? :polew::polew:
wojtek20DW Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 hehe musisz mieć 4x40 lub 4x45 na mix-ie tak bedzie ---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 18:40 ---------- czujników nie ruszaj
Malinowyqtp Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Opublikowano 28 Lipca 2014 Wojtek czyli to jest wina OPON ?? byłem na Vagu to nie ma żadnego błędu.
rrrudy25 Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 to ja cheba nie mam zadnych czujników:decayed: w zeszłym sezonie mialem kapcie 225/45 i tył 245/40 i nic sie nie swieciło:whistling:
Dev Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Wszystko zależy od tego jaką tolerancje ma ABS
Malinowyqtp Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Wymieniłem zawiasy wyważyłem koła mechanik mówi ze czujnik jest nie ruszony a efekt hamowania i wibracji jest taki sam ^^ nie wiem czasami czy to nie winna tylnych kól ponieważ opony obcierają mi o kilich amortyzatora zastanawiam się nad zakupem dystansów 5mm jak Mówicie?.
Dev Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 mówimy ze masz cos z głowa koła maja rozna srednice, zawias nie ma z tym nic wspolnego
Malinowyqtp Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Dev wiesz może gdzie jest czujnik niskiego cisnienia w silniku adr??
Homiczek Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 możesz sie podpiąć do absu i tam w blokach danych są odczyty prędkośći wszystkich kół. może są za duże różnice i dlatego wariuje
disem Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Podepne sie bo pi wymianie tarcz tyl jak przekrocze 140 tp wywla mi abs czy cudowac z cujnikmi ? Mogłem cos przestawic jak zmieniałem. A gdIe w vagu sorawdzic prędkość z kół Wysłane z mojego GT-I9100
Dev Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Masz zla odleglosc czujnika od koronki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się