Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z uszczelką pod głowicą po wymianie rozrządu!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Proszę o Pomoc. Właśnie zakupiłem Audi A4 B6 1.8 t. I wszystko było ok do momentu wymiany rozrządu. Po wymianie rozrządu(komplet bez napinacza bo jest z czujnikiem i nie miałem kasy) , oleju , filtrów, płynu chłodniczego ( i zbiorniczka także) samochód został odpalony i wszystko było ok do momentu nagrzania się silnika. Po nagrzaniu się silnika widoczne jest kapanie oleju, płynu ( nie wiem dokładnie) od spodu z silnika. Mechanik powiedział że to uszczelka pod głowica. Czy to możliwe że w poprzednim oleju był jakiś uszczelniacz ( bo wcześniej nic nie kapało , tylko zbiorniczek od płynu chłodzącego był taki jakby w kamieniu od czajnika, ale po zdjęciu i wyczyszczeniu go octem i benzyną ekstrakcyjną zauważyłem jakby śladu oleju). Dodam że auto nie grzało się, nie ubywało starego płynu do chłodnicy ( choć płyn wyglądał na bardzo brudny) i nie kapał olej. Proszę o jakieś podpowiedź co i jak i dlaczego. Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość.

Opublikowano

Ciężko powiedzieć lecz moim zdaniem trafiłeś na kiepskiego mechanika SORY - jeszcze nie widziałem aby po wymianie rozrządu leciał olej chyba że mechanik uszkodził zimering i przy zbyt mocnym naciągu może paść reperaturka w pompie wody ( raczej nie możliwe przy naciągu automatycznym) ale ??????????

Uszczelka nie siada po wymianie rozrządu na 100 % to mogę potwierdzić:facepalm:

Opublikowano

jak były ślady oleju w zbiorniczku płynu to głowica była uwalona wcześniej a osad kamienny może dlatego że jakiś czubek lał kranówkę bo mu mocno płyn ubywał :doh:

Opublikowano

Koledzy przy wymianie rozrządu można uszkodzić uszczelkie pod głowica sam tak kiedyś zalatwiłem uszczelke gdy zaczynałem bawić sie w mechanike a mianowicie przy wymianie pompy zlecial cały plyn po odpaleniu uklad nie odpowietrzył sie nie było chłodzenie i sprawa załatwiona uszczelka do wyminy dlatego teraz zawsze szukam odpowietrznika a jak nie ma to zciągam któryś wąż z małego obiegu.

Opublikowano

a nie poszedł czasem oring w chłodnicy oleju ? :) 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...