gregor_gg Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Witam! Chciałem zapytać znawców gdzie znajduje się zawór zwrotny paliwa w pompie w baku. Czy w plastikowej obudowie pompy czy w samym wkładzie pompy, bo wiem, że można wymienić sam wkład. U mnie paliwo się cofa do baku i muszę wymienić pompę. Tylko pytanie czy muszę całość czy wystarczy sam wkład. Dzięki za pomoc.
piotrsob1 Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Nie wiem gdzie dokładnie są zaworki zwrotne, ale zanim zaczniesz coś wymieniać to proponuje zrobić prosty test. Podłącz tandem pompę dwoma przewodami prosto do bańki z paliwem ( na wszelki wypadek na przewodzie zasilającym zamontuj filterek ). Bańkę postaw na glebie, odpal go niech sobie popracuje aż się solidnie odpowietrzy i zostaw go w spokoju na nockę. Jak rano odpali bez problemu, to szukaj zaworków albo nieszczelności na przewodach, a jak zapali tak samo z problemami jak dotychczas, to trzeba się przyjżeć tandem pompie i uszczelniaczom na pompkach
gregor_gg Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 Tandem wymieniany około roku temu na nówkę ori, a uszczelniacze na pompkach na pczątku tego roku. Dlatego szukam zaworków.
vp-tdi Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam! Chciałem zapytać znawców gdzie znajduje się zawór zwrotny paliwa w pompie w baku. Czy w plastikowej obudowie pompy czy w samym wkładzie pompy, bo wiem, że można wymienić sam wkład. U mnie paliwo się cofa do baku i muszę wymienić pompę. Tylko pytanie czy muszę całość czy wystarczy sam wkład. Dzięki za pomoc. zawór zwrotny jest na nastawniku u góry.
krzysiek1606 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Witam! Chciałem zapytać znawców gdzie znajduje się zawór zwrotny paliwa w pompie w baku. Czy w plastikowej obudowie pompy czy w samym wkładzie pompy, bo wiem, że można wymienić sam wkład. U mnie paliwo się cofa do baku i muszę wymienić pompę. Tylko pytanie czy muszę całość czy wystarczy sam wkład. Dzięki za pomoc. zawór zwrotny jest na nastawniku u góry. tylko to jest pd a nie vp napisz wiecej o problemie bo ja po swapie avf nie mam pompy w baku i tandem sobie radzi dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się