Moriusz Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Witam, wiem ze ten watek wywola przyslowiowa burze w szklance wody.. ale nie jest to moim celem. Bardziej chcialbym usestymatyzowac moja wiedze i dlatego prosze o profesjonalne podejscie do tego tematu. Poniewaz moje turbo umiera ..., icek pozmiane na poliftowy zderzak puchnie .. to postanowilem staruszke wlorzyc do garazu przed kolejna eskapada do Polski i pogrzebac troche Plan ogolny na przebudowe jest konkretny i podparty kilkutygodniowymi lekturami po roznych forach ale fora to fora a ludzie ktorzy grzebali to kopalnia dobrych pomyslow i nieoceniona pomoc. A wiec tak plan jest 220+HP ~420+Nm. Skrzynia 6tka z 2.5 tdi + sprzeglo 240mn + sanki ( i tu pytanie ktora skrzynia najlepsza jakie oznaczenie?) FMIC bedzie zrobiony Pompa 11.. ale slyszalem cos o 12 ale co to ktos cos wie? wtryski 230 chyba ze beda male to wiecej. walek SDI Teraz sprawa samego silnika bo jest wiele opini i to sprzecznych... a wiec przydala by sie porada kogos kto wie ocb. Jedno jest pewne szpilki z 150PD to nie podlega dyskusji Ale slyszalem ze lepiej wziasc dol od 1z a gore od afn i taka hybryde skladac.. no i zastanawiam sie nad utwardzaniem gniazd w glowicy przejscie na wieksze zawory z 7 na 8mm Turbo GTB2056VK tak mi sie zdaje ze dobry wybor. Oczywiscie map sensor zmieniony na mocniejszy. No i oczywicie wirus. Bardzo bym prosil o konstruktywne wypowiedzi wiem ze mierze calkiem wysoko z moca i nie bedzie to tania zabawa ale coz moje szalone kombi zarobilo na siebie wiec teraz trzeba dac mu 2 zycie No power no fun, no smoke ? no power. Diesel musi dymic
vp-tdi Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 szkoda kasy .lepiej PD zmodzić ,mniej zabawy a wiecej mocy bedzie lub zostanie duzy zapas i silnik bedzie bardziej wytrzymały niz taki wyżyłowany VP.
Moriusz Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Opublikowano 25 Lipca 2014 PD mowie nie ... nie mam zamiaru sie mazac bo mam fajna baze VP i chce zeby bylo tak ja powinno, a ze mieszkam w j**nietym kraju w ktory za zgloszenie ze ma sie sportowy wydech placi sie zyzsze ubezpieczenie to musze i chce modzic fabryczna 110km baze ktora przez ostatnie 2,5 roku mnie nie zawiodla i zarobila na siebie dobre pieniadze.. i chce ja odmlodzic a nie swapowac.
Kowal11 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Z tego co kojarzę to 1Z i AFN to te same silniki tylko osprzętem się różnią.
vp-tdi Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Z tego co kojarzę to 1Z i AFN to te same silniki tylko osprzętem się różnią. dokładnie. ---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:36 ---------- Ale slyszalem ze lepiej wziasc dol od 1z a gore od afn i taka hybryde skladac.. to lepiej dól z arl-a a góre z afn . ---------- Post dopisany at 18:38 ---------- Poprzedni post napisany at 18:37 ---------- No power no fun, no smoke ? no power. Diesel musi dymic dawno i nie prawda to nie TD AAZ ,że ile wdepłeś to tyle kopcił ,dobrze zestrojony tdi nie bedzie kopcił
Moriusz Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Opublikowano 26 Lipca 2014 Ale slyszalem ze lepiej wziasc dol od 1z a gore od afn i taka hybryde skladac.. to lepiej dól z arl-a a góre z afn . Czyli jedna rzecz mamy juz wiadoma: dol z ARL. Teraz pozostale sprawy panowie prosze potraktowac to powaznie bo ja sobie zdaje sprawe z kosztow czasu nie jezdzacego auta przez jakis czas wiec spoko. Mam ochote mojego afn odbudowac i dodac mu troche mocy jak bede chcial sie bawic z PD to bym se 2.5 TDI zakupil albo cos podobnego. Na PD przyjdzie czas w A3. EDIT: ARL nie jest poprzecznym silnikiem?
vp-tdi Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 arl jest inaczej ale dla chcącego nic trudnego. ,2.5tdi silnika nawet za darmo nie chce ,chyba ze nowego z salonu. dla mnie to są szroty te silniki
Moriusz Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Opublikowano 26 Lipca 2014 a jak z mocowaniem silnika trzeba mocno grzebac? czy jest idioto odporne albo prawie gotowe ( odlew) ? Co do 2,5 tdi znam fanatykow co i pod 300hp podchodzili na nich ale na dziendobry pelna odbudowa silnika czyli gra nie warta swieczki w moim mniemaniu ... dlatego AFN jest sprawny zdrowy wiec bedzie krecony w planach jest zakup a3 na czas modzenia a4 wiec potem bede sie bawil w PD. ale wracajac do tematu jak z tymi mocowaniami w ARL?
vp-tdi Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Rzeźbienie w gównie, krótko mówiąc w sumie tak . to jaki dół jest najmocniejszy w vp od audi ?
Puzon Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Koszty dłubania w VP porównując do PD nie mają sensu, miałem kilka lat temu ASVa zrobionego na 200ps/400nm, jak dla mnie najrozsądniejsze mody w VP to tak to 170-180 ps, później robią się duże koszty i jest dość awaryjnie
vp-tdi Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 no dlatego pisałem że lepiej pd wsadzić na takie moce.
Moriusz Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 Dobra Wracajac do konsensusu .. mam se darowac ponad 200hp ... nie problem bo i tak przebudowa musi byc zrobiona... Wiec zostajemy na mocy do 180hp .. jak wyglada moja konfiguracja w takim zalozeniu. Rozumiem ze dol w takim wypadku moze zostac z afn co z walkiem od sdi i suszarka bo ta bedzie chyba trochu za duza.. oczywiscie FMIC i9 szpilki z pd 150. dobrze mysle?
vp-tdi Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 jak bedzie używane z głową szpilki wytrzymają . turbina brd ,wtryski 230 lub wieksze ,pompa 11mm sprzegło z awx + dobry program i moze ze 180km ci pyknie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się