majuDJ Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Pada mi turbina w mojej Skodzie Octavii 1 1.9TDI AHF. Na allegro jest regenerowane turbo ARL za 850zł , natomiast regenerowane AHF za 700zł. Słyszałem, że turbinę można podmienić P&P wystarczy jakaś przejściówka/wąż za ok 150zł? Może ktoś mi wskazać co to za część na allegro? Czy po przełożeniu turba ARL do silnika AHF trzeba jakieś robić strojenie, czy wystarczy przełożyć wyczyścić dolot zmienić olej i tyle? Co można osiągnąć po programie na seryjnym AHF z turbiną ARL, bez zmiany wtrysków, pompy czy też IC?
piotrek9055 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 pasować będzie pasować z większa lub mniejszą ilością przeróbek można jeździć bez strojenia, ale jaki sens w wkładaniu większego turbo i nie wykorzystaniu tego tutaj masz bdb rozpisane co i jak http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/podniesienie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/
vp-tdi Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 te regenerowane sie nei nadają ,max 12 miesiecy i turbina sie sypie, kolega taką kupił i wżery mu sie jakieś porobiły na łopatkach( lipny materiał ,sądze ,że hinol )
vp-tdi Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 dobre jak dobrze zrobione ale to nie w cenie 850zł. najlepiej kupic nowe oryginalne ,pochodzi 10x dłużej jak te regenerowane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się