Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Jakiej firmy napinacz łańcucha kupic.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem przed wymianą napinacza i łańcucha w silniku 1.8 ADR. Szukam sprawdzonej firmy która to produkuje. Wiem tylko , że Swag robi dobre łańcuchy a napinacze mają jakąś wadę i potrafią wysiąść po 3 dniach. Na allegro można dostać zestawy Febi łańcuch + napinacz za ok 400-450 zł (wersja 96r. czyli bez wtyczki i zmiennych faz rozrządu). Z kolei znalazłem sklep który ma za 400zł pseudo oryginały. Zarzekają się , że to 100% oryginał z aso. Przysłali mi dokładne zdjęcia , wszędzie są znaczki audi ale nie wiem czy to o czymś świadczy. Widziałem już podobne po 199zł na necie a to na bank podróbki. Doradzicie coś? Ktoś wymieniał już to i zrobił większy przebieg żeby potwierdzić , że jest ok? pseudo oryginał czy Febi? ASO odpada bo taki komplet pewnie ponad tysiaka kosztuje. Z góry dzięki.

Opublikowano

Poszukaj sprawnej używki

Opublikowano

Próbowałem ale zazwyczaj są dojechane. Widać po samych ślizgach , że mają najechane więcej niż moja. Myślałem nawet o tym żeby zmienić sam łańcuch bez napinacza. Jest sens?

Opublikowano

Mam gdzies napinacz ktory byl sprawny w poniedziałek poszukam

Opublikowano

Ok. Da się rozróżnić na ucho czy pada napinacz? Na ucho słyszę którąś szklankę (cykanie) i kultura pracy silnika jest daleka od ideału (wypadają zapłony i lekko falują obroty +- 100). Mam najechane niby 230 tys ale czy to prawdziwy przebieg nie wiem. Podobno łańcuch i napinacz ma dość po ok 200-230 właśnie. Tydzień temu wymieniałem uszczelki pod pokrywą zaworów i nie spojrzałem na stan ślizgów w napinaczu:kwasny:

Opublikowano

od obrotow sprawdz podcisnienia szczegolnie odme pod kolektorem ssacym

co do zaplonow - swiece peirwsza sprawa, ile temu byly wymieniane

jakby napianacz ci padl to bys na pewno to slyszal dosc mocno - dodam ze moj po 250tys byl calkiem ok

Opublikowano

Czyli Panie Piotrze wymienić tylko łańcuch (rozciąga się chyba)? Nowe świece Denso IK 20 do tego nowe przewody Beru oraz nowa cewka zapłonowa Hella (stary bosch popękał). Lepiej już zapłonu nie zrobię. Odma wygląda jak nowa bo demontowałem kolektor z przepustnica do czyszczenia i uszczelniania. W środku wszystko jak nowe i czyste. Wszystkie przewody cale nie popękane (te do serwa też). Brak mi pomysłów. Chyba tylko ten idący do odpowietrznika baku jest spękany trochę ale nie na wylot. Czuję jak mi kopie w fotel na postoju i mnie to dobija. Jest jeszcze jedna sprawa. Jak wcisnę lekko pedał sprzęgła (tuz przed ruszeniem docisku)czuje lekkie bicie po nim.

A powie mi ktoś czy te ślizgi z napinacza są wymienne? Doczytałem , ze sam napinacz wytrzymuje dość długo ale łańcuch należy wymienić bo się rozciąga. Druga sprawa to ślizgi. Potrafią się rozsypać ze starości a wtedy dzieje się sajgon w motorze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...