SMS Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Koledzy zastanawia mnie co powoduje ze olej pojawia mi sie w miejscu laczenia egr z tym przewodem ktory idzie do kolektora wydechowego. Co moze byc przyczyna? Dodam ze egr mam zaslepiony
Bartollo Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 A gdzie zaślepiłeś ? na dole czy u góry??
vp-tdi Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Koledzy zastanawia mnie co powoduje ze olej pojawia mi sie w miejscu laczenia egr z tym przewodem ktory idzie do kolektora wydechowego. Co moze byc przyczyna? Dodam ze egr mam zaslepiony może za twardy materiał lub za słabo skręcone
SMS Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 Może rzeczywiście za twardy materiał. a czy to jest normalne że pojawia sie tam olej? ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 20:45 ---------- A z jakiego materialu zrobic te zaskepki?
vp-tdi Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 ja zrobilem sobie kiedyś z miedzi ale z aluminium tez moze byc byl nie za grube ,max 2-3mm wystarczy ,mozna wykorzystac nie potrzebny egr do tego
SMS Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Dzieki kolego za podpowiedz. Zrobiłem te zaślepki z miedzianej blachy i jest ok. jeszcze raz dzieki. Dziś sprawdziłem i dalej Mam tam wyciek. moje pytanie brzmi, co powoduje ze olej tam sie dostaje? Chodzi mi o przyczyne tego ze olej dolotem sie w to miejsce dostaje.
Cie5la Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Dzieki kolego za podpowiedz. Zrobiłem te zaślepki z miedzianej blachy i jest ok. jeszcze raz dzieki. Dziś sprawdziłem i dalej Mam tam wyciek. moje pytanie brzmi, co powoduje ze olej tam sie dostaje? Chodzi mi o przyczyne tego ze olej dolotem sie w to miejsce dostaje. Zdejmij tą gumową rurę od intercooler'a i zobacz czy tam też jest olej.
SMS Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Zdjalem i jest tez troche oleju. Czyli turbo puszcza?
Cie5la Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) Zdjalem i jest tez troche oleju. Czyli turbo puszcza? Tak myślę, to samo mam u siebie, w ''icku'' trochę oleju, tylko u mnie nie poci się w tym miejscu o którym pisałeś, może spróbuj bardziej opaski dokręcić. O tym mowa? http://zapodaj.net/5cc4ef7326b00.jpg.html Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez Cie5la
SMS Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 mi kolego poci sie na wyjsciu dolotu do egr ale to pewnie dlatego ze mam egr zaslepiony. ale jak pisza wszyscy turbo cos oleju zawsze wezmie. na przyklad mam iveco ktorym w firmie jezdze i ma miesiac temu założoną nowa turbine i tez olej bierze.
Cie5la Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 mi kolego poci sie na wyjsciu dolotu do egr ale to pewnie dlatego ze mam egr zaslepiony. ale jak pisza wszyscy turbo cos oleju zawsze wezmie. na przyklad mam iveco ktorym w firmie jezdze i ma miesiac temu założoną nowa turbine i tez olej bierze. Też mam zamiar zaślepić, zaślepki już przygotowane ale widzę, że będę musiał zmienić materiał po tym co piszecie.
POWER-KRIS Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Ale się zawzieliscie na te turbo. Odma jest wpieta między turbo a filtr powietrza. Wiec gdy turbo zasysa powietrze to i razem opary oleju z silnika. Gromadzi się olej w IC i jest pchany ciśnieniem do egr. Aby temu zapobiec wstawia się Oil catch tank. http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=76025
SMS Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Ja sobie bede musial zalozyc oil catcha. Uszczelki zrob miedziane.
vp-tdi Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 ja OCT mam dawno załozony bo niby turbo zdrowe ,na wałku od turbo luzów nie czuć ,silnik zdrowy ,cicho chodzi moc ma .ale coś tam pusci oleju do dolotu , dlatego OCT mam założony ale w sumie jak juz to lepiej puscić wolną rura pod silnik ,też bedzie ok
POWER-KRIS Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Latem tak ale zimą możesz się zdziwić, jak odma przymarznie. Znają ten ból posiadacze 1,4 i 1.6 VW.
SMS Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Mam kumpla z vw z takim silnikiem to juz mu pare razy przymarzlo.
vp-tdi Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 u mnie nigdy nie przymarzło nawet w zime ,także nie wiem co ludzie mają
SMS Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2014 W sumie ja mialem golfa 3 1,6 i tez mi nigdy nie przymarzlo.
vp-tdi Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 mk3 technicznie sa lepsze jak mk4 wogole po 97r to same trupki produkowali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się