Kwaśniewski Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Witam ponownie, jeszcze raz dzięki za pomoc z analizą logów poprzedniej A6, teraz mam poważną kandydatkę do zakupu i również bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję. Grupy 013 nie zrobiłem bo po prostu prąd się skończył w lapku, w jakim zakresie powinny się znajdować korekty na pompkach w silniku AVF, na wzorcowych logach widziałem do 0,35? Jeśli dobrze interpretuję grupę 003 to turbo przeładowuje i potrzebne będzie czyszczenie kierownic, chyba że się mylę? Dynamiczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic Settings Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Normalne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Kwaśniewski Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 Czy cokolwiek jest podejrzane? Pytam bo to poważny kandydat do zakupu.
ciahciah Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 może być gruszka albo wężyki do wymiany albo tylko trochę trzeba przegonić turbo zrób 013 018 023 według logów auto ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się