dawidt Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Witam ! Prosze o diagnostyke logów .Audi A4 B5 silnik 1Z. Auto ogolnie strasznie mułowate ,łapie notlaufa non stop . Wymieniłem N75 na nowy + nowe weze podcisnien + filtry . Zero reakcji . Wywala nastepujace błedy -00519 Intake Manifold Pressure Sensor (g71) 28-10 Short to B+ Intermittent -00513 Engine Speed Sensor (g28) 27-10 Implausible Signal - Intermittent -00741 Brake Pedal Monitoring 27-10 Implausiblem Signal - Intermittent Wczoraj skasowałem te błedy i dzis pojezdzilem troche i oto co wyrzuciło : -01242 Output Stages in Control Module 30-10 Open or Short to B+ Intermittent -00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 Control Difference - Intermittent LOGI DYNAMICZNE : - 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM LOGI STATYCZNE : -000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM -003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM -004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM -008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM -010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM -011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
Homiczek Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 w skrócie turbo słąbo daje, ale są błędy w elektryce 30 - 10 to ponoć temp wody do zegarów, ale może coś robi nie halo czujnikowi ciśnienia
dawidt Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2014 wszystkie polaczenie pod katem szczelnosci posprawdzane . Czy to moze juz oznaczac padającą turbine ? Gdzie szukac ewentualnej przyczyny tego problemu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się