PawelDSW Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Stage 3 to turbo K04 i cooler np z a6 c7 3.0 ? jesli tak to takie koszty z tego co sie dowiadywalem,,,
komoornik Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Do Stage 2 już trzeba IC zmieniać żeby to miało ręce i nogi. A potem to fakt, zmiana turbo.
PawelDSW Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Jak jest z wtryskami ? nie moge nigdzie doczytac czy musze zmieniac a chce wlozyc hybryde + wiekszy cooler
komoornik Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Nikt nigdzie nie pisze o zmianie wtrysków w tej generacji TFSI, nawet przy mocach 400+.
PawelDSW Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Nikt nigdzie nie pisze o zmianie wtrysków w tej generacji TFSI, nawet przy mocach 400+. Mam CAEB , moje wtryski dadza rade przy hybrydzie ?
gregor10 Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Nikt nigdzie nie pisze o zmianie wtrysków w tej generacji TFSI, nawet przy mocach 400+. Mam CAEB , moje wtryski dadza rade przy hybrydzie ? dadza rade
PawelDSW Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 dadza rade Dzieki Panie,chcialem to potwierdzic bo sa rozne opinie... a trzeba leciec dalej z tematem
maciek333 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 (edytowane) Seryjne wtryski są wydajne , natomiast pompa wysokiego ciśnienia w 2.0 tfsi w b8 starcza do 340, max 350 km i wtedy moc jest w okolicach 6300-6500 obrotów , ja mam u siebie taki problem że tiptronic zmienia biegi 6200 i mam 340 km przy 6000 tys, największy problem jest z paliwem w górnych partiach obrotów od 5000 tys , aby wykorzystać potencjał k04 przydał by się wkład pompy wysokiego ciśnienia od autotecha Edytowane 3 Października 2016 przez maciek333
toja Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Zmieniłeś u siebie cały wydech, czy tylko DP na 340KM ?
maciek333 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Zmieniłeś u siebie cały wydech, czy tylko DP na 340KM ? Zmieniałem cały wydech , ale teraz wiem że nie ma takiej potrzeby na takie moce , wystraczy DP 3-3,5" do połowy auta i połączenie tego z seryjnym wydechem i na moce 350 km spokojnie starcza , jedynie jak zrobisz cały wydech masz fajna barwę dźwięku, ja na początku miałem sam DP 3,5" potem zejście na 3" i w seryjny wydech 2,5" to idealne rozwiązanie na trasy i miasto cichutko można powiedzieć jak seria , dopiero jak się butowało było słychać że to nie seria
toja Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Czyli 3" DP i reszta standard z pozostawionym tłumikiem środkowym ?
maciek333 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Dokładnie tak , tylko że DP robisz aż po połowy auta do łączenia się wydechu na złączce przed środkowym tłumikiem
Yoghurt Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 Seryjne wtryski są wydajne , natomiast pompa wysokiego ciśnienia w 2.0 tfsi w b8 starcza do 340, max 350 km i wtedy moc jest w okolicach 6300-6500 obrotów , ja mam u siebie taki problem że tiptronic zmienia biegi 6200 i mam 340 km przy 6000 tys, największy problem jest z paliwem w górnych partiach obrotów od 5000 tys , aby wykorzystać potencjał k04 przydał by się wkład pompy wysokiego ciśnienia od autotecha te 340KM to masz po jakich zmianach? masz zmieniony DP + wydech, pewnie IC wiekszy (od czego/jaki?) i co jeszcze?
Yoghurt Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 no tak mi sie wydaje ze bez zmiany turbo nie ma mowy o takich mocach w drugiej generacji tfsi
maciek333 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) K04 z s3 jest ale wymaga to sporo przeróbek , teraz bym zrobił hybrydę p&p na tą moc , chociaż wiadomo ze z k04 można zrobić hybrydę i celować w 400, fmic 600x300x76 z orurownaiem 2,5" , wkładka pipercrossa i zmodyfikowana puszka filtra oraz sztywny TIP 3" oraz wydech 3,5>3>2.75" , zimą będę robił branie oleju prawdopodobnie oraz wydajniekszy wkład pompy wysokiego ciśnienia autotecha i jak ktoś w Polsce bedzie w stanie zrobić soft skrzyni do 8 biegowego tiptronika to i wleci hybrydyda i 400+ powinno byc Edytowane 7 Października 2016 przez maciek333
Yoghurt Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 dzieki. APR oferuje K04 z S3 dla A4. https://www.goapr.com/products/turbo_long_20t_fsi_vl_k04.html tylko pewnie cena jest gruba.
maciek333 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 Dużo taniej wyjdzie kupic k04 z s3 i przerobić ją do b8 niż kupować w APR
komoornik Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 A hybryda kompletna to jaki koszt? Zakładając, że fabrycznego turbo po takim przelocie chyba się nie opłaca przerabiać.
maciek333 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) Koszt gotowej hybrydy 4-4,5 tys , natomiast jak ma się dawce tzn całe żeliwo wtedy 2-2,5 tys zl , jak rozumiec to ze fabrycznego nie warto przerabiać ? Edytowane 7 Października 2016 przez maciek333
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się