Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stage I vs Stage II w A4 B8 2.0 TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Stage 3 to turbo K04 i cooler np z a6 c7 3.0 ? jesli tak to takie koszty z tego co sie dowiadywalem,,,

Opublikowano

Do Stage 2 już trzeba IC zmieniać żeby to miało ręce i nogi.

A potem to fakt, zmiana turbo.

Opublikowano

Jak jest z wtryskami ? nie moge nigdzie doczytac czy musze zmieniac a chce wlozyc hybryde + wiekszy cooler

Opublikowano

Nikt nigdzie nie pisze o zmianie wtrysków w tej generacji TFSI, nawet przy mocach 400+.

Opublikowano

Nikt nigdzie nie pisze o zmianie wtrysków w tej generacji TFSI, nawet przy mocach 400+.

Mam CAEB , moje wtryski dadza rade przy hybrydzie ?

Opublikowano

Nikt nigdzie nie pisze o zmianie wtrysków w tej generacji TFSI, nawet przy mocach 400+.

Mam CAEB , moje wtryski dadza rade przy hybrydzie ?

dadza rade :)

Opublikowano

dadza rade :)

Dzieki Panie,chcialem to potwierdzic bo sa rozne opinie... a trzeba leciec dalej z tematem

Opublikowano (edytowane)

Seryjne wtryski są wydajne , natomiast pompa wysokiego ciśnienia w 2.0 tfsi w b8 starcza do 340, max 350 km i wtedy moc jest w okolicach 6300-6500 obrotów , ja mam u siebie taki problem że tiptronic zmienia biegi 6200 i mam 340 km przy 6000 tys, największy problem jest z paliwem w górnych partiach obrotów od 5000 tys , aby wykorzystać potencjał k04 przydał by się wkład pompy wysokiego ciśnienia od autotecha :)

Edytowane przez maciek333
Opublikowano

Zmieniłeś u siebie cały wydech, czy tylko DP na 340KM ?

Opublikowano

Zmieniłeś u siebie cały wydech, czy tylko DP na 340KM ?

Zmieniałem cały wydech , ale teraz wiem że nie ma takiej potrzeby na takie moce , wystraczy DP 3-3,5" do połowy auta i połączenie tego z seryjnym wydechem i na moce 350 km spokojnie starcza , jedynie jak zrobisz cały wydech masz fajna barwę dźwięku, ja na początku miałem sam DP 3,5" potem zejście na 3" i w seryjny wydech 2,5" to idealne rozwiązanie na trasy i miasto cichutko można powiedzieć jak seria , dopiero jak się butowało było słychać że to nie seria :D

Opublikowano

Czyli 3" DP i reszta standard z pozostawionym tłumikiem środkowym ?

Opublikowano

Dokładnie tak , tylko że DP robisz aż po połowy auta do łączenia się wydechu na złączce przed środkowym tłumikiem :)

Opublikowano

Seryjne wtryski są wydajne , natomiast pompa wysokiego ciśnienia w 2.0 tfsi w b8 starcza do 340, max 350 km i wtedy moc jest w okolicach 6300-6500 obrotów , ja mam u siebie taki problem że tiptronic zmienia biegi 6200 i mam 340 km przy 6000 tys, największy problem jest z paliwem w górnych partiach obrotów od 5000 tys , aby wykorzystać potencjał k04 przydał by się wkład pompy wysokiego ciśnienia od autotecha :)

te 340KM to masz po jakich zmianach? masz zmieniony DP + wydech, pewnie IC wiekszy (od czego/jaki?) i co jeszcze?

Opublikowano

Turbo i dolot pewnie.

Opublikowano

no tak mi sie wydaje ze bez zmiany turbo nie ma mowy o takich mocach w drugiej generacji tfsi

Opublikowano (edytowane)

K04 z s3 jest ale wymaga to sporo przeróbek , teraz bym zrobił hybrydę p&p na tą moc , chociaż wiadomo ze z k04 można zrobić hybrydę i celować w 400, fmic 600x300x76 z orurownaiem 2,5" , wkładka pipercrossa i zmodyfikowana puszka filtra oraz sztywny TIP 3" oraz wydech 3,5>3>2.75" , zimą będę robił branie oleju prawdopodobnie oraz wydajniekszy wkład pompy wysokiego ciśnienia autotecha i jak ktoś w Polsce bedzie w stanie zrobić soft skrzyni do 8 biegowego tiptronika to i wleci hybrydyda i 400+ powinno byc :)

Edytowane przez maciek333
Opublikowano

Dużo taniej wyjdzie kupic k04 z s3 i przerobić ją do b8 niż kupować w APR

Opublikowano

A hybryda kompletna to jaki koszt?

Zakładając, że fabrycznego turbo po takim przelocie chyba się nie opłaca przerabiać.

Opublikowano (edytowane)

Koszt gotowej hybrydy 4-4,5 tys , natomiast jak ma się dawce tzn całe żeliwo wtedy 2-2,5 tys zl , jak rozumiec to ze fabrycznego nie warto przerabiać ?

Edytowane przez maciek333

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...