TDI007 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 WitamMam 1.8 AGR 125KM.skrzynia manualna DWHKoledzy mam taki problem przy prędkości powyżej 40 km/h wyczuwalne stuki z lewej strony zawieszenia, generalnie nawet mocniej na hamowaniu na biegu. Wibracje są wyczuwalne na kierownicy. Drgania są największe przy jeździe na wprost, przy nawet delikatnych skrętach słabną. Łożysko nie szumi. Nie ma mowy o przegubach, bo je po całości wymieniłem (wewnętrzny i zewnętrzny), całość hamulca rozebrałem usunąłem nagary i dobrze kilka razy wcisnąłem zacisk. Zawierzenie w przyzwoitym stanie. Po podniesieniu lewej strony bez koła i na biegu słychać stuki, ale trudno zlokalizować. Powoli obstawiam, że to skrzynia biegów??? Czy ktoś miał taki problem?? W trakcie hamowania silnikiem na niższym biegu i wysokich obrotach słychać szum, ale to chyba jakieś łożysko igiełkowe, bo kulki i rolki wydają inne dźwięki, jednocześnie obroty są wyższe od obrotów koła?? Ten szum tylko przy hamowaniu silnikiem. Na pewno jest wszystko dobrze skręcone a śruba ściągająca przegub odpowiednio dokręcona. Mam jeszcze prośbę jak ktoś by się jeszcze orientował proszę o propozycję na nr skrzyni biegów (w razie gdyby była to skrzynia to można włożyć coś lepszego). Proszę o pomoc.PozdrawiamAW Witam, Uszkodzeniu uległa skrzynia biegów jak rozbiorę to wkleję zdjęcia bo sam jestem ciekawy??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się