Dev Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 co z silnika potrafi zrobić niemiecka autostrada....
rapix Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Jak auto się sprawuje teraz? Odcinkę masz seryjnie zostawioną 6800 ? Mierzyłeś może 100-200 ? Edytowane 2 Listopada 2015 przez rapix
siemian Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 Sprawuje się ok. z tego co pamietam to odcinka jest przesunięta na 7000. Czasy przyśpieszeń mierzyłem na starym silniku. z tego co pamiętam to 100-200km/h miałem w okolicy 12 sekund
Gość harry19-19 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) qrde Nawet Panewki nie wytrzymują u Siemiana jazdy i ciężkiego buta a jak już silnik padł Edytowane 2 Listopada 2015 przez harry19-19
rapix Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 A pamiętasz jakie doładowanie masz aktualnie? Planujesz coś modzic jeszcze?
siemian Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 oj nawet nie wiem jakie mam doładowanie. Hmmm... moje plany pokrzyżowała troche awaria silnika. Nie wydam teraz 30 koła na stage 4 bo wyjdzie że 15 koła w stage 3 poszły praktycznie na marne. Narazie jeżdze. Jakby mi się udało sprzedać golfika (aczkolwiek też mi na tym jakoś super nie zależy bo jezdzi się fajnie) to pomyśle o czymś mocniejszym.
rapix Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Siemian, a jak z trakcją ? nie chciał byś 4x4 ?
siemian Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Opublikowano 3 Listopada 2015 Na suchym nie ma tragedii. Ale skłamałbym pisząc "nie chciałbys" :-) nie zawsze można jednak mieć wszystko
rapix Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 No mi właśnie tego troszkę brakuje po S3 szczególnie na mokrym irytuje mnie mrygająca kontrolka od esp
siemian Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 miałem dzisiaj wreszcie okazje żeby potestować jak golfik chodzi na nowym silniku i na kołach 19' Przy okazji udalo mi się "odhaczyć" kolejne autko. Mina kolesia w Lexusie IS-F który jedzie sobie po autostradzie z prędkością ok 260 km/h i nagle lewym psem zaczyna go golf wyprzedzać bezcenna Potem przyhamowały nas troche inne auta, i jak znowu poszliśmy pełnym ogniem to szliśmy równo do 270km/h i potem właczył mu się ogranicznik prędkości Na tym set upie jestem w stanie jechać po równym licznikowe 263-264 km/h, ale jest przekłamanie bo koła są większe niż oryginał i przy licznikowych 260km/h sprawdzałem i mam tak naprawde 280kmh wg. GPSu. Także zle nie jest. Pociągnąłbym go dalej ale chyba cewka na drugim garze zaczyna nie domagać bo mi check engine mignał dzisiaj raz przy takiej prędkości (pierwsza myśl: kuzwa znowu to samo, kolejny silnik poszedł się paść. Ale to na szczęscie tylko cewka, swieca albo wtrysk). Ale z drugiej strony ciekawe bo potem jeszcze parokrotnie osiągałem taką prędkość i misfire nie było. Oczywiście osiągnałem swój poziom jeśli chodzi o hamulce (w golfie już drugi raz ) i tarcze nie wytrzymują termicznie. Po nagrzaniu jest takie bicie że nie da się kierownicy utrzymać... W audi miałem to samo Musze je zmienić...
H4mm3R Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Siemian golfina bardzo ładnie się prezentuje i nawet coś tam mruczy
szymeniu Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Oj Siemian chyba muszę się do Ciebie na ten Śląsk wybrać Żadne tarcze poza ceramiką nie wytrzymają takiego stylu jazdy czyli kilku dohamowań z 250 do 100. Tak czy inaczej je zgrzejesz. Ja RS OWE herbatniki wykończe za 2000-3000 km a mam ledwie 12 tys nalotu
siemian Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Opublikowano 5 Listopada 2015 niestety tak to juz jest że chyba zostaje tylko ceramika. już kiedyś o tym myślałem. Jak miałem RSowe heble w 200 konnym klekocie a4 b7 to też nie dawały rady. Po dwóch tygodniach zaczeły tak bic że się kierownicy nie dało utrzymać. Zmienilem wtedy tarcze i po miesiącu miałem znowu to samo... Chyba poprostu musze się do tego przyzwyczaić
rapix Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Albo spokojniej jeździć dobrze podaje Ci ten wóz !
FBI Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 A tak się spierał rok temu, że heble S4 dadzą rade, Marko wyciągaj wnioski z Audi. WIesz jak u mnie ceramika się spisuje, myslę, że u Ciebie to nie potrzebne, pomyśl lepiej nad mocniejszym tyłem, żeby nie przegrzewało przodu. Co do foli, Masz kryzys... widze to od dawna:P ale tak na serio nie Towj styl, za późno się obudziłeś. Koło ładne, ale na granicy charakteru:) Pozdrowienia
Orzeł Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 ja kiedyś miałem zestaw tarcz TAROX G88 + kolcek DS PERFORMANCE i wierz mi, że lepszych hebli w życiu w aucie nie miałem....... nawet kilka hamowań 200-100 z rzędu nie robiło na nich wrażenia.
Gunwo Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Ładne temp. w dolocie przy takim pałowaniu ) Gratulacje auta ! Miałem kiedyś okazję być przewieziony Cuprą ze stage 3 - marzenie Czy autko jest używane na co dzień ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się