Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Siemianowy Golfik Gti


siemian

Rekomendowane odpowiedzi

Jak auto się sprawuje teraz? Odcinkę masz seryjnie zostawioną 6800 ? Mierzyłeś może 100-200 ?

Edytowane przez rapix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawuje się ok.

z tego co pamietam to odcinka jest przesunięta na 7000.

Czasy przyśpieszeń mierzyłem na starym silniku. z tego co pamiętam to 100-200km/h miałem w okolicy 12 sekund

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pamiętasz jakie doładowanie masz aktualnie?

Planujesz coś modzic jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj nawet nie wiem jakie mam doładowanie. Hmmm... moje plany pokrzyżowała troche awaria silnika. Nie wydam teraz 30 koła na stage 4 bo wyjdzie że 15 koła w stage 3 poszły praktycznie na marne.

Narazie jeżdze. Jakby mi się udało sprzedać golfika (aczkolwiek też mi na tym jakoś super nie zależy bo jezdzi się fajnie) to pomyśle o czymś mocniejszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na suchym nie ma tragedii. Ale skłamałbym pisząc "nie chciałbys" :-) nie zawsze można jednak mieć wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi właśnie tego troszkę brakuje po S3 :( szczególnie na mokrym irytuje mnie mrygająca kontrolka od esp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem dzisiaj wreszcie okazje żeby potestować jak golfik chodzi na nowym silniku i na kołach 19'

Przy okazji udalo mi się "odhaczyć" kolejne autko. Mina kolesia w Lexusie IS-F który jedzie sobie po autostradzie z prędkością ok 260 km/h i nagle lewym psem zaczyna go golf wyprzedzać bezcenna :D

Potem przyhamowały nas troche inne auta, i jak znowu poszliśmy pełnym ogniem to szliśmy równo do 270km/h i potem właczył mu się ogranicznik prędkości :grin:

055%20(Kopiowanie).JPG

Na tym set upie jestem w stanie jechać po równym licznikowe 263-264 km/h, ale jest przekłamanie bo koła są większe niż oryginał i przy licznikowych 260km/h sprawdzałem i mam tak naprawde 280kmh wg. GPSu.

Także zle nie jest. Pociągnąłbym go dalej ale chyba cewka na drugim garze zaczyna nie domagać bo mi check engine mignał dzisiaj raz przy takiej prędkości (pierwsza myśl: kuzwa znowu to samo, kolejny silnik poszedł się paść. Ale to na szczęscie tylko cewka, swieca albo wtrysk).

Ale z drugiej strony ciekawe bo potem jeszcze parokrotnie osiągałem taką prędkość i misfire nie było.

043%20(Kopiowanie).JPG

Oczywiście osiągnałem swój poziom jeśli chodzi o hamulce (w golfie już drugi raz :facepalm: ) i tarcze nie wytrzymują termicznie. Po nagrzaniu jest takie bicie że nie da się kierownicy utrzymać... W audi miałem to samo ;););) Musze je zmienić...

039%20(Kopiowanie).JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemian golfina bardzo ładnie się prezentuje i nawet coś tam mruczy :good::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj Siemian chyba muszę się do Ciebie na ten Śląsk wybrać :wink:

Żadne tarcze poza ceramiką nie wytrzymają takiego stylu jazdy czyli kilku dohamowań z 250 do 100. Tak czy inaczej je zgrzejesz. Ja RS OWE herbatniki wykończe za 2000-3000 km a mam ledwie 12 tys nalotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety tak to juz jest że chyba zostaje tylko ceramika. już kiedyś o tym myślałem. Jak miałem RSowe heble w 200 konnym klekocie a4 b7 to też nie dawały rady. Po dwóch tygodniach zaczeły tak bic że się kierownicy nie dało utrzymać. Zmienilem wtedy tarcze i po miesiącu miałem znowu to samo... Chyba poprostu musze się do tego przyzwyczaić :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak się spierał rok temu, że heble S4 dadzą rade, Marko wyciągaj wnioski z Audi.

WIesz jak u mnie ceramika się spisuje, myslę, że u Ciebie to nie potrzebne, pomyśl lepiej nad mocniejszym tyłem, żeby nie przegrzewało przodu.

Co do foli, Masz kryzys... widze to od dawna:P ale tak na serio nie Towj styl, za późno się obudziłeś.

Koło ładne, ale na granicy charakteru:)

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kiedyś miałem zestaw tarcz TAROX G88 + kolcek DS PERFORMANCE i wierz mi, że lepszych hebli w życiu w aucie nie miałem.......

nawet kilka hamowań 200-100 z rzędu nie robiło na nich wrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne temp. w dolocie przy takim pałowaniu :))
Gratulacje auta ! Miałem kiedyś okazję być przewieziony Cuprą ze stage 3 - marzenie :)
Czy autko jest używane na co dzień ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...