Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skrzypi, Trzeszczy


C.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Jakiś czas po założeniu 17 cali i szerszych opon (235 mm) zacząłem słyszeć trzeszczenie podczas kręcenia kierownicą. Słyszę to tylko kiedy jest gorąco na dworze. Kiedy temperatury są normalne, tak do 20 stopni nic nie słychać. Początkowo myślałem, że to wina opon zimowych, bo takie były założone, ale teraz mam letnie i też słyszę. Ponadto ostatnio zjechałem z asfaltu i na polnej drodze też słyszałem w upał to skrzypienie podczas skręcania. Zawieszenie komplet zmieniłem 10 tysięcy km temu, wraz ze sprężynami i końcówkami drążków. Obstawiam jakieś gumy. Gdzie szukać przyczyny? Moje auto to a6c5 18t, ale to chyb ato samo co a4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy nie znajdują się one w komplecie zawieszenia? Wymieniłem komplet Febi oraz sprężyny. Nie przejechałem na tym nawet 10 tyś. Nic nie puka i jest sztywno, tylko to skrzypienie przy upałach. Jak jest poniżej 25 stopni Celsjusza to jest cicho. Myślałem, ze może jakiś element z gumą, który nie wchodzi w komplet zawieszenia? Jeśli sworzeń to chyba powinienem reklamować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko czy Ci uwzględnią ? U mnie pomagało smarowanie sworzni jednak tylko do czasu . Co ciekawego to luzu na nich nie było widać . W końcu wymiana wahaczy rozwiązała problem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


W końcu wymiana wahaczy rozwiązała problem .

które wahacze wymieniłeś ? mam to samo dlatego jestem ciekaw które wahacze do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem na szarpaki wczoraj. Wszystko sztywne, mechanik twierdzi, że nic się do wymiany nie kwalifikuje. Po prostu guma pod wpływem temperatury i naprężeń skrzypi. Skończą się upały i będzie cicho :). Spróbuję nałożyć smaru w miejsca gdzie jest guma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Po prostu guma pod wpływem temperatury i naprężeń skrzypi. Skończą się upały i będzie cicho

co to za firma wahaczy ? u kumpla w b5 sa hinole i nie skrzypią :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem na szarpaki wczoraj. Wszystko sztywne, mechanik twierdzi, że nic się do wymiany nie kwalifikuje. Po prostu guma pod wpływem temperatury i naprężeń skrzypi. Skończą się upały i będzie cicho :). Spróbuję nałożyć smaru w miejsca gdzie jest guma.

Też jeździłem na szarpaku i nic nie wychodziło a wahacze były do wymiany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie, i na szarpakach okazało się że to łączniki drążków są wywalone, po wymianie cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba pojadę jeszcze raz, niemożliwe żeby wytrzymały tylko 9 tysięcy km. Jeżdżę ostrożnie, nie atakuję dziur. Samochód bardzo ładnie się prowadzi, nic nie stuka podczas jazdy, bardzo dobrze tłumi nierówności. No i dlaczego w dni chłodniejsze (poniżej 25 stopni) jest cichutko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu guma pod wpływem temperatury i naprężeń skrzypi. Skończą się upały i będzie cicho

co to za firma wahaczy ? u kumpla w b5 sa hinole i nie skrzypią :D

Ciekawe jak długo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No i dlaczego w dni chłodniejsze (poniżej 25 stopni) jest cichutko?

u mnie w poprzednim pasku b5 też tak było a wachacze górne miałem wszystkie wywalone i nic nie pukało ,nie wiem jakim cudem



Ciekawe jak długo

jak ktoś delikatnie jezdzi i on po Niemcach na tym jezdzi i nie nażeka. w PL pewnie juz by pukały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...