Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Adr Nierówna Praca I Wypadanie Zapłonu.


Mesiah

Rekomendowane odpowiedzi

pierw spróbuję założyć dodatkowa opaske i zobacze co sie bedzie działo. Bo szczeze mówiąc szkoda mi sciagac kolektor tylko z jednego powodu ze strace te orginalne opaski metalowe i bede musial dac te zwykle ma śrubę. Widziałeś moze gdzieś opis jak sie zabrac do sciagania kolektora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie jeszcze sprawdzę temat świec. Wstawiłem irydowe denso które podobno mniej obciążają cewkę niż np ngk z trzema elektrodami ale fabrycznie przerwe maja 1.1mm. Spróbuje ustawić je na te 0.9. Niby przy zbyt dużej przerwie zapłon lubi wypadać itp.


w czasie pracy możesz pozdejmować fajki ze świec na 1 i 2 cyl. tak mi mechanik robił i ładnie było słychać jak iskra przechodzi, potestuj też w nocy czy przebić dużych nie ma pryskają wodą na kable WN i cewkę, tylko musi być bardzo ciemno


Meshiash, mógł byś znaleźć na necie i pokazać jak u ciebie wygląda ten odbijak co masz z przodu silnika?

https://www.google.pl/search?q=odbijak+audi+a4&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=QocyVLnyM-XmywOyg4DYDg&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=odbijak+poduszka+audi+a4+b5

Za cholere nie mogę dopatrzeć się tej gumy. Widzę cały wspornik przymocowany do pasa ale guma jest głębiej i od góry nic nie widzę. Od dołu nie zajrze bo auto mam obniżone też nic nie widać przez ten zderzak.


Według mnie jest to guma ze zdjęcia 2 lub 5 bo widzę jej okrągły przód z dziurą na wspornik z pasa.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema dziś chciałem sprawdzic regulator cisnienia paliwa ale sie nie udało bo po odpaleniu silnik pracował prawidłowo. i tak co pare dni raz pracuje wzorowo a raz kuleje . c**j go wie co jest z tym autem i bądz madry i napraw te gówno.

Co do cewki to raczej nie jej wina bo jak by ona była uwalona to ciagle by kulał.


Panowie a ten weżyk co idzie do regulatora paliwa od przepustnicy to powinien zasysac powietrze???? bo u mnie zasysa


Mi to sie wydaje ze to jest cos nie teges z dawka paliwa bo auto od czasu do czasu lubi sobie zadymić na czarno podczas odpalania na zimnym i nie jest to dym niebieski z oleju tylko czarny


I ja u siebie nie bede już szukał przyczyny dopiero jak stanie i nie bede mogł go odpalić to zaczne kombinować a tak to szkoda kasy i czasu na wymiane dobrych cześci.


Mesiah zrob poradnik w dziale WARSZTAT z ta wolna odma a napewno dla wielu osob sie przyda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc miałem ochotę i nawet przyszykowany aparat ale doszedłem do wniosku , że się ośmieszę bo temat jest tak prosty , że każdy go ogarnie. Skoro tak zrobię to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat jest prosty ale wiele osob sie pyta jak to zrobic a napewno dla wielu byś pomogł.


Jest w ADR czujnik cisnienia powietrza???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się pod temat. U mnie mam taki problem, że na pierwszym cylindrze iskra jest podawana jakieś trzy razy szybciej. Miał ktoś taki przypadek ? Cewkę i przewody wykluczyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy czasem ten czujnik nie jest w nowszych ADR na plastikowym kolektorze? Bodaj gdzieś przy przepustnicy. Coś mi świta ale dawno się w plastiku nie grzebałem.


Jestem pewien , że w naszych nie ma. Chyba dopiero od końcówki 97r to montowali.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa. Jak kupiłem auto wydawało mi się , że szukałem tego duperela do sprawdzenia i okazało się , że szukam czegoś czego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest w nowszych ADR okolice przepustnicy w starszych jest cały czas ta sama wartość 19.5 * temp. na vagu mozna spr. ona sie nie zmienia jest cały czas stała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w weekend postaram sie zdjąć ten kolektor ssacy i zobaczyc co sie w nim dzieje bo dzisiaj odpalilem auto i ten,"halas i buczenie" ewidengnie sly slychac z kolektora ssacego moze cos tam go zatyka albo przez ten wyciek dostaje lewe powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten sam dźwięk a nie mam wycieku i wszystko jest uszczelnione. Dźwięk ten wydobywa się z wydechu a nie kolektora. Dokładnie gdzieś na początku między portkami a katem. Sam wydech jest szczelny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie u was tez w ADR cos tak tyka z okolic wtryskow i regulatora???


Co to może byc??? A może to tyka cos pod pokrywa zaworow?


Dziś wyciagnełem regulator cisnienia i wymieniłem wąż idacy od niego do kolektora i po odpalenia zaczął szarpac silnikiem ale przez 4 s może to dlatego ze go wyciagałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem Ci przecież. Cała listwę ciągniesz do góry. Jest przykręcona tylko na dwie śruby. Jeśli chcesz wyjąc wtryski z listwy to wystarczy wyjąć spinki i wszystko samo się rozkłada. Wystarczy popatrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...