karol2984 0 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Chodzi o ten odbijak, nie wiem, też mi się nie chce wierzyć bo nigdy go nie było jak kupiłem auto a teraz wsadził gumę i chyba dobrze już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 (edytowane) Wiem o co chodzi i wiem na co pomoże wymiana , robiłem to w swojej A80. Nie na kulturę pracy silnika. No ale poduszki sprawdź wszystkie. Zawsze to będzie lepiej. Edytowane 30 Września 2014 przez Mesiah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Spoko napisałem tu bo nie chce się nowego tematu zakładać, wiem że to nie ja nic do wypadania, chodzi tylko o mój przypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Jasna sprawa. Jedno jest pewne. W swoim przypadku nie odpuszczę i ten motor będzie chodził jak powinien nawet jeśli będę musiał zwalać głowice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 tak jak ci pisałem sprawdz podcinienie czyli wszystko z tym zwiazane. Panowie mam problem podczas odpalania na zimnym silniku, zaczyna chodzic tak jak by na 3 gary ,obroty skacza od 900 do 1200 po przegazowaniu obroty sie stabilizuja i nie przerywa dzieje sie to tylko na zimnym silniku. jedzie i przyśpiesza bardzo ladnie. swiece wykrecałem to sa prawie nowe , przewody dzis sprawdze jak sie sciemni czy przebicia nie maja. Czym tyo może być spowodowane??? czujnik temp?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXik 1 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Sprawdz Cewke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Ale jak przegazuje to obroty sie stabilizuja to co to ma wspolnego do cewki Dopiero co sprawdzałem swiece i widac przebicie i to na dwoch kablach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXik 1 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 A wiec kable do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Oby to tylko była wima kabli. ale dlaczego na zimnym przerywa a na ciepłym nawet nie czuc tego??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Może faktycznie cewka uwalona w jakiś dziwny sposób. Za każdym razem tak jest kiedy odpalasz po ostygnięciu czy tylko po nocy albo dłużej? Przewody jakiej firmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 przewody Bosch jeszcze niemiec zakładał maja przebicie a te dziwne napady pojawiaja sie na zimnym silniku ale raz na jakis czas ,mozna tak powiedziec ze co drugi dzien. Co do kabli to troche dziwne poniewaz przebicie ich na ciepłym nie wpływa na prace silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Może po dłuższym postoju np po nocy zbiera się na nich wilgoć i dopóki motor się nie zagrzeje trochę przebicia są mocniejsze? Ostatnio mam wenę na naciągane diagnozy Tak czy siak przewody do wymiany. Ciekawe jak z fajkami. Znając życie są w lepszym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Fajki - bynajmniej tak mi się wydaje, są znacznie trwalsze. Nie muszą być elastyczne, dla tego w środku mają sztywną rurkę z izolatora. Zniszczeniu ulegają te gumowe końcówki osłaniające świecę, ale nie wiem czy ona mają jakieś większe znaczenie w izolowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 własnie te gumy osłaniajace swiece sa popekane ale to nie wpływa na prace silnika. tak czy siak jak sie kupuje przewody to sa dwie sztuki po 30 cm i dwie fajki . U mnie silnik nie musi sie nagrzac wystaczy ze dodam dwa razy lekko gazu i praca silnika robi sie idealna. Panowie to jest normalne ze jak odłacze przepływke to obroty zaczynaja falowac??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Różnie to bywa. U mnie np nie ma żadnej różnicy z przepływką i bez. Może mam ją walniętą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Różnie to bywa. U mnie np nie ma żadnej różnicy z przepływką i bez. Może mam ją walniętą Nie zachwieją się obroty jak ją odłączasz na pracującym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 u mnie obroty faluja a nawet na cieplym silniku mało brakuje a by sie zdusił. Panowie mam pytanie w ADR idzie przewod od serwa do takiego trojnika to ezektor?? jest przymocowany guma do kolektora . sciagnełem z tego trojnika przewód i moim oczom rzucił sie plastikowy wirnik. Do czego on słuzy? Bo ja u siebie go wyciagnłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hafken 0 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 dużo roboty żeby do 1.8 włożyć 1.8t. przedlift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Do takich pytan sa inne tematy a tego nie zaśmiecaj!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 u mnie obroty faluja a nawet na cieplym silniku mało brakuje a by sie zdusił. Panowie mam pytanie w ADR idzie przewod od serwa do takiego trojnika to ezektor?? jest przymocowany guma do kolektora . sciagnełem z tego trojnika przewód i moim oczom rzucił sie plastikowy wirnik. Do czego on słuzy? Bo ja u siebie go wyciagnłem Tak to ezektor. Sam mam go teraz wyjętego i chce sprawdzić czy przepuszcza jak trzeba. Nie wiem o jaki wirnik Ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się