Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Adr Nierówna Praca I Wypadanie Zapłonu.


Mesiah

Rekomendowane odpowiedzi

Czekamy w napięciu :grin: Szanse nikłe , że pomoże ale może akurat. Ja myślę żeby swoje ecu oddac komuś do sprawdzenia. To pewniejsze od podmiany na inny używany. Tylko ten ktoś musi być super spec. Nie ma na forum nikogo od ecu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd wiesz , że przepływka była uszkodzona ? Mierzyłeś przepływ czy sprawdzałeś ją w jakiś inny sposób?

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzalem multimetrem tam z obrotami musi zmieniac sie napiecie od 0 do 5v

Tyle przeszlem z moim audi ze czasami mialem ochote siekiere w dach wbic ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzywana 50zl od 1.6 benzyna jest to samo . I ja taka mAm i zapie**** t

Przeplywka byla walnieta

Czujniki temperatury to wymieniam teraz sezonowo ... bo chinole na kacu chyba je robia z poniedzialku ...:) . Zawsze mi cyka teraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie ja też ostatnio miałem bicie w kole od kierowcy i po wyważeni nic nie pomogło dopiero gdy wymieniłem przegub wszystko jest cacy


ale też miałeś te wypadanie zapłonu i wina leżała w przepływce i czujniku chłodziwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływkę obstawiałem jako jedną z pierwszych ale poprawny przepływ mnie zmylił. Ciekawe czy przy złym napięciu zmienia się też przepływ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mesiah sprawdzisz to a ja ecu i jutro daję znać a karolllll dał byś do siebie nr kom chcę pogadać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karollllllll dzięki


siema panowie wymiana ECU gówno dała była nawet podmieniana przepłwka zaraz jadę wymienić czujnik i zobaczę czy to coś da ale coś czuję że może być lipa


czyli nie ma gościa na tą bolączkę a nasi mechanicy lub elektronicy to sieroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziele. Wiedziałem. Teraz już w ogóle nie mam motywacji do ładowania kasy w szukanie usterki. Adaptacja przepustnicy robiona po każdej podmiance części?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, adaptacja przepustnicy nic wam nie da. Tak, ona ma wpływa ale na pracę na biegu jałowym. Podczas jazdy nie ma żadnego znaczenia, bo wtedy przepustnica odczytuje tylko % otwarcia, nic nie reguluje. Więc śpiewki typu "adaptacja przepustnicy lekiem na wszystko" można sobie wsadzić między bajki - takie jest moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak kolego to doradz co zrobić żeby wykasować wypadanie zapłonu,a jutro dopiero włożę nowy czujnik temperatury chłodziwa i zobaczymy jeszcze


bo jak na razie to wszyscy rozkładają ręce i są zieloni co do tego błędu i nie wiadomo co z tym zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, adaptacja przepustnicy nic wam nie da. Tak, ona ma wpływa ale na pracę na biegu jałowym. Podczas jazdy nie ma żadnego znaczenia, bo wtedy przepustnica odczytuje tylko % otwarcia, nic nie reguluje. Więc śpiewki typu "adaptacja przepustnicy lekiem na wszystko" można sobie wsadzić między bajki - takie jest moje zdanie.

Mój problem dotyczy przede wszystkim biegu jałowego.

Kolego Labiel oświeć mnie. Wygadałeś się w innym wątku , że swapowałeś ADR'a na APU. Ile to tak na prawdę roboty? Wiązka została oryginalna? Chyb może tylko trzeba założyć komputer na 5 wtyczek w naszym wypadku. Jak z przejściem z jeden cewki na 4? Może można zostać przy jednej? Jak ogólnie to ocenisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem najtrudniejszego z możliwych swapów jaki jest w B5 jeśli chodzi o 1,8/1,8t. To znaczy, ja mam przedlifta a dawca był po II lifcie. Całkiem inna instalacja, inne kostki, inne immo itp. Ja miałem anglika na części, więc nie bawiłem się w półśrodki tylko przekładałem wsio jak leci. Pod maską nie licząc układu wspomagania i abs wszystko mam od polifta. Zreszta aktualnie w srodku polowa i stalacji i wyposazenia tez jest od polifta. Musialem tez zmieniac pedal gazu na poliftowy z potencjometrem. Najprostrzy swap jest w przedliftach. Zmieniajac na jakiegos AEB tak czy siak musisz zmienic instalacje silnika - jest calkiem inna. Cewki oczywiscie tez do zmiany. Po za tym lepiej miec 4 osobne niz jedna podwujna.

Sorki za brak pl znakow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...