Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Adr Nierówna Praca I Wypadanie Zapłonu.


Mesiah

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.a4mods.com/pics/enginespeedsensor/IMG_0782.JPG

tu w miare dobrze oddaje miejsce gdzie ten czujnik, chyba jasna kostka obok kostki sondy pod zbiorniczkiem i można po kablu lecieć dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli od góry pod zbiorniczkiem wyrównawczym się raczej nie dostanę. Jutro jeszcze spróbuję. Czekam z niecierpliwością na kolegę Adama i jego wizytę u elektryka. Ciekaw jestem czy to może być wina ecu (wątpię). A może to wina przepustnicy? Potencjometr przepustnicy wariuje ze starości np.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory ze wpinam sie do tematu ale mam takie pytanie dlaczego po przejechaniu powiedzmy 5 tys km odkreca sie lekko czwarta swieca?? napewno przedtem była dobrze dokrecona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie jak ecu jest walnięte to podaje głupoty do silnika i motor kuleje co tu szukać czujników że może któryś walnięty ja pod 5 kompów podłączałem audi i każdy co innego pokazywał dopiero koleżka powiedział mi że ECU jest dziabnięte i dobry stary fachowiec to samo potwierdził jak ogarnę drugie ECU to dam szybko znać,też mnie szlak trafia ale nie będę dalej bez sensownie pchał chajs w motorownie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie ma sensu. Szukaj ECU i podmieniaj. Obyś tylko sprawne trafił.

sory ze wpinam sie do tematu ale mam takie pytanie dlaczego po przejechaniu powiedzmy 5 tys km odkreca sie lekko czwarta swieca?? napewno przedtem była dobrze dokrecona.

Dziwna sprawa. Jeśli gwint jest w porządku i świeca wkręca się ręką to musi być ok. dokręć raz jeszcze i obserwuj sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja czekam, aż ktoś wymieni ECU. Skorzystam z okazji, że temat często odwiedzany i zapytam się dlaczego nawiew ciągle działa tzn. wiatraczki nie pracują są ustawione na zero, ale jest przewiew powietrza. Im większa prędkość tym szybciej leci powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W większości moich aut tak było. W a4 chyba mi nie wieje. Po wyłączeniu klimatronika klapy robią pyk i się zamykają. Nie jestem pewien bo nie zwracałem na to uwagi ale chyba tak jest.

U mnie za to wieję góra i nogi ale nie daje nic na środkowym nawiewie nad radiem. niezależnie jak ustawie klapy to i tak zero. Coś musiało się zawiesić.

I też czekam aż ktoś wymieni ECU i napisze , że ok. Druga sprawa , że znaleźć w pełni sprawnego kompa to tez wyczyn. Moje auto ma mały przebieg a już są problemy. Młodszego kompa też nie znajdę bo już od 97r ładowali te napinacze ze zmienną fazą rozrządu i już komp jest inny. Do tego podłączenie na 5 wtyczek. W nowszych jest już na 2 szerokie.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby co mam od swojego ADRa z 95 roku kompa. U mnie jak pisałem występował podobny problem ale nie jestem odo końca pewien co było problemem. Czy ECU czy jednak coś z instalacją silnika, bo generalnie wsio działało dobrze jak odłączałem instalację LPG (chodzi o wtyczki wtrysków LPG-PB). Teoretycznie nawet jak instalacja LPG byłaby podłączona ale odłączona od aku to nie powinna w żaden sposób wpływać na prace na PB. Mniejsza z tym, bynajmniej jak auto miało odpięte LPG to silnik chodził tak jak powinien, więc można ewentualnie sprawdzić ten ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyślesz na testy? Chętnie go sprawdzę i kupię jeśli pomoże. Jeśli nie zwrócę za wysyłkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, u mnie i tak leży a nie wystawię na sprzedaż bo nie jestem pewien czy jest ok czy nie. Z tym że nie wiem czy na ten weekend zjadę do chaty czy dopiero na następny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma problemu. Jak coś napisz mi pw.


Czy każdy z tego wątku który ma objawy podobne do moich ma na 100% sprawdzoną sondę i przepływke? Czy wszyscy są pewni , że są w pełni sprawne? Co raz bardziej jestem za tym , że w naszych sterownikach mapa zapłonu się rozjeżdża i stąd te cyrki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nawiewie masz kilka pozycji. Między innymi wyłączona dmuchawa, ale otwarte klapki. Dopiero maks pozycja masz zamknięty całkiem obieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie jestem pewien niczego już ale widać w logu dynamicznym że coś jest nie tak http://vaglog.rtnet.pl/log_185103.html

Co Ci się dokładnie nie podoba w tych logach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabe te logi, powinieneś go pociągnąć gdzieś do 6tyś obrotów. Po za tym jak ci szarpnął podczas logów to raczej będzie spadek przepływu no bo silnik traci przyśpieszenie w tym momencie, więc spada i przepływ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...