Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Adr Nierówna Praca I Wypadanie Zapłonu.


Mesiah

Rekomendowane odpowiedzi

jest tak taki plastikowy mozna tak powiedziec ze to bardziej do świdra podobny. jutro jeszcze go przeczyszcze . i zrobie zdjecie tego plastiku.

a poza tym czyściłem przepustnice i przepływomierz zajeło mi to 40 minut. po niedzieli wpadna nowe kable WN.


musze jeszcze wymienić wąż łaczący przepustnice z ta rurka cienką co idzie od strony filtra paliwa bo juz parcieje


Ale jak ty pisałeś ze u ciebie po odpieciu przepływki nie widać rożnicy to może zacznij od jej wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobię bo widzę przepływki dość tanie. Najwyżej zostanie na zapas. No i czekam na kabel bo chce logi zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dokączyłem czyszczenie przewodow odmy i podcisnienia i jak narazie problem sie nie pojawił jeszcze jutro dobrze wyczyszcze ezektor i powymieniam węże od podcisnienia bo sa sparciałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ezektor okazał się zatkany. Do tego powietrze cofa się w stronę kolektora. Mały kruciec od dołu jest kompletnie zatkany. Chyba będę musiał kupić nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie. Czekam dalej na kolesia od dorobienia kluczy. Podłączyłem już centralkę i porobiłem kilka rzeczy. Az ciekaw jestem co z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po poszczeniu ezektora troche sie poprawiło bo przez dwa dni tylko raz silnik podczas odpalania sie trzasł. Dzis zauwazyłem ze podczas odpalania obroty mial 1200 i lekko drgały . I sie dusił jak probowałem ruszyc. czyli cdn z ta usterka. W poniedziałek jeszcze wymienie weze dwa od podcisnienia . ale watpie aby to pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi że chciałbym poprawę chociaż na chwilę. zawsze to jakiś punkt zaczepienia. Szukaj a znajdziesz. Mnie już cholera bierze bo cały czas czekam na ślusarza (jedyny w mieście) i nie mogę sprawdzić efektów. Ezektor mam zabity na maksa i mocze go od wczoraj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie czyściłem takim czym

http://allegro.pl/preparat-uniwersalny-wd-40-odrdzewiacz-i4526479635.html

powiem ci ze po 10 minutach cały syf wyleciał.


tylko ze na allegro kosztuje 36.90 a ja za 4 takie pojemniki po 500ml zapłaciłem 40 zł z niemiec

Edytowane przez rafal9119
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam non stop WD ale niedawno mi się skończył. Muszę podjechać i kupić. Ogólnie jak zaglądam do środka ezektora to nic brudu w nim ie widać. Może jest głębiej. Świeciłem latarka i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie od 2 lat mam 1.8 ARG problem polega na tym że po nocy odpalam auto wchodzi na 1200 obrotów i po kilku sekundach auto zaczyna jak by się dławić i telepać cała buda a jak jadę to przerywa lekko. Gdy silnik osiągnie około 50 stopni ładnie powoli schodzi z sssani i chodzi jak malinka chodzi nieraz jak dużej postoje na światłach to co jakiś czuć lekkie szarpniecie. Wymnie nilem : przepływomierz, sondę, czujnik cieczy, świece, filtry i nadal to samo :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam non stop WD ale niedawno mi się skończył. Muszę podjechać i kupić. Ogólnie jak zaglądam do środka ezektora to nic brudu w nim ie widać. Może jest głębiej. Świeciłem latarka i nic.

Polecam cx-80 lepsze niz wd:)

Wysłane z mojego iPad za pomocą palca wskazujacego:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie gdzie można zakupić wysyłkowo ten ezektor? Nie do końca jestem zwolennikiem reanimowania takich rzeczy. Sądzę że lepiej kupić nowy i co 2-3 lata go przepłukać niż walczyć z okazem zabitym na beton. Do najbliższego ASO VAG mam 150km w dwie strony i nie uśmiecha mi się jechać. Super by było gdyby ktoś polecił mi stronkę gdzie go znajdę.

Według wątku przesłanego przez Karola jest to część nr. 058 133 753 B zamienne z 058 133 753 D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam nowy trop a mianowicie jak auto odpalam i zaczyna sie dławic to podczas całej jazdy autem obroty lekko faluja. staje przed rondem czy tez swiatłami to obroty faluja i spadaja do 600 obr . a jak odpale auto i silnik normalnie pracuje bez żadnych zadławień to obroty nie faluja. nie wiem co to może juz byc wszystko wyczyszczone . . Ezektor drożny.


Panowie a regulator cisnienia paliwa może sie uszkodzic???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wymienialem ezektor i regulator cisnienia i tez nic nie dalo. Przesyłam link do filmiku ewidentnie slychac jak sie zaczyna halas i od tego monemtu auto zaczyna kulec a jak ssanie sie wylaczy chodzi dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam nowy trop a mianowicie jak auto odpalam i zaczyna sie dławic to podczas całej jazdy autem obroty lekko faluja. staje przed rondem czy tez swiatłami to obroty faluja i spadaja do 600 obr . a jak odpale auto i silnik normalnie pracuje bez żadnych zadławień to obroty nie faluja. nie wiem co to może juz byc wszystko wyczyszczone . . Ezektor drożny.

Panowie a regulator cisnienia paliwa może sie uszkodzic???

Sam regulator ciśnienia może paść, w środku jest membrana która zmienia przepływ paliwa pod wpływem podciśnienia. W naszych silnikach jest to 3.5bara przy jałowym, 4bary bez podciśnienia. Powinien trzymać po 10 minutach co najmniej 2.5 bara. Uszkodzić się może sama membrana - może puszczać paliwo (po kilku minutach pracy może tam się pojawić śladowa ilość paliwa w podciśnieniu - wtedy regulator do kosza), przypuszczam że może się też zblokować (ciśnienie za duże, pompa paliwa wtedy by chodziła głośniej) a także otworzyć na stałe.

Co do pracy silnika - mam prawie takie same objawy - po odpaleniu dusi się, szarpie, czasem zgaśnie, chociaż przez chwile chodzi ok. W momencie jak sie dusi, wciskanie gazu nie zwiększa obrotów, albo podnosi je skokami. Po chwili pracy się poprawia, ale nie jest do końca dobrze. Od dłuższego czasu walczyłem z odpalaniem - jak auto postało troche dłużej (np. przez noc) to trzeba było kręcić z 3-4 sekundy zanim zapalił, zrobiłem sobie obejście problemu-załączam pompe paliwa ręcznie na kilka sekund i odpala OK (ok 1 sekundy). Teraz doszło wspomniane wcześniej szarpanie po odpaleniu. Co ważne, na LPG silnik pracuje równo. To naprowadziło mnie na trop problemów z regulatorem ciśnienia benzyny (problem tylko na benzynie+odpalanie po postoju ). Dzisiaj bawiłem się VAGiem, i sprawdzałem jak zachowuje sie regulator ciśnienia po odłączeniu podciśnienia (i zatkaniu go, żeby powietrza nie ciągnął). Obserwowałem kanał 006 pole Lambda control, wartość powinna być od -10 do 10%, u mnie miała 20-25%, jak odłączałem podciśnienie od regulatora to nieco spadała. Przełączenie na gaz powodowało znaczny spadek lambda control do -18%, powrót na beznyne - znowu na +20. Obstawiałem więc walnięty regulator ciśnienia albo pompa paliwa, ale zastanawia mnie fakt, że czas wtrysków jest ciągle niski (ok 3.5 ms), a wydawałoby mi się że powinien się bardziej wydłużać po odłączeniu podciśnienia (chociaż jak odłączam podciśnienie czas się skraca, pytanie tylko czy nie za bardzo). Sprawdzałem/zmieniałem: przewody, świece, przepływka, filtry powietrza i paliwa, G28, Hall, zaworek zwrotny benzyny (zamontowałem), wtryskiwacze+oringi. Jeszcze raz przejrze całe podciśnienie, może coś przegapiłem. Wpadłem jeszcze na jeden pomysł - sprawdzę czy gdzieś nie dostaje się powietrze do przewodów paliwa. Sam już niewiem, czy w ciemno wymieniać regulator ciśnienia? Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wymienialem ezektor i regulator cisnienia i tez nic nie dalo. Przesyłam link do filmiku ewidentnie slychac jak sie zaczyna halas i od tego monemtu auto zaczyna kulec a jak ssanie sie wylaczy chodzi dobrze

Panowie ja tego nie skojarzyłem ale kolega już tak. Zobaczcie ten filmik. U mnie jest identycznie. Auto odpala zimne po nocy na ssaniu i chodzi idealnie przez dosłownie kilka sekund. Zaczyna się ten dźwięk (jakby ciśnienie w wydechu rosło i był nieszczelny-burczenie) i zaczynają falować obroty +- 100rpm oraz wypadać zapłony. Po zagrzaniu silnika i wyłączeniu ssania jest jeszcze trochę gorzej i tak już na stałe. To musi być jakiś trop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma któryś z kolegów pożyczyć cewke aby podmienic? Nie chce kupować nowej bo jak sie okaże ze moja jest sprawna to troche kasy pójdzie w błoto :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...