Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Adr Nierówna Praca I Wypadanie Zapłonu.


Mesiah

Rekomendowane odpowiedzi

No kurde pisz co jej dolegało. Wszyscy głodni wiedzy a ten pisze , że zrobione i tyle :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

została założona cewka oryginalna używka i od razu audi wróciło do siebie


zero błędów na vagu i za***rdala jak ta lala koleżko aż się zawiesił że tak ciągnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kur..a mam nową cewkę :facepalm: Na starej oryginalnej było to samo więc na 100% jest sprawna.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie poszły dwie nowe firmy huko i delphi i d*pa z nich a na używce jest cacy mówię wam


także jestem w końcu hepi :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toć wiadomo , że cewek huco się nie kupuje. Wszyscy przed nimi ostrzegają bo mają wady fabryczne i już z pudełka nie chodzą. Delphi to też raczej najniższa półka. Jakie miałeś dokładnie objawy raz jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypadanie zapłonu na 1 i 3 cylindrze a i dławienie na gazie na rozgrzanym silniku a dzisiaj lata jak samolot tak jak wcześniej i zero błędów jestem :banan:


prosty przykład u moje kolegi w golfie 3 nowa cewka z górnej półki za 400 zł chodziła pół roku a na oryginale używce 1.5 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe żebym miał dwie cewki z najwyższej półki w tym jedna nowa i dwie działają identycznie? Przecież to nie możliwe. Mogą być dwie uwalone ale nie 100% w ten sam sposób.


I druga sprawa , że u mnie od początku nie było żadnych błędów.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mesiah, ADR z tego roku ma bardzo słabą diagnostykę. Jeśli chodzi o układ WN to nie ma tam żadnej diagnostyki. W APU którego mam, wiem że jest możliwość sprawdzenia wypadającego zapłonu - dokładna informacja który cylinder itp. Niestety w ADR chyba nie da się tego zrobić a wielka szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie o to chodzi.Chodzi o tekst kolegi , że ma 0 błędów. Miałem na myśli , że tez mam 0 ale to o niczym nie świadczy. Po prostu ni wierze w dwie uszkodzone cewki z tej półki. Nie w taki sam sposób. Jedna by przerywała na ciepłym czy zimnym albo jak jest mokro itp a druga na odwrót czy coś a tu nie było kompletnie żadnej zmiany po podmiance. Po odpaleniu zimnego auto po nocy chodzi równiutko na ssaniu przez pierwsze 5 sec dopiero po tym czasie zaczynają się wibracje itp. Brak mi już nerwów na to. Juz mi brak pomysłów i kasy na dalsze kombinacje. Musze opony na zimę kupić a tu takie jaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja ci się nie dziwie wez od kogoś na podmiankę używkę ori i zobaczysz co będzie mi się dwie trafiły szity a ta dobra spadam na razie i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pomysł. Wyślę Ci swoją Hella i przetestujesz? Sam sobie cewki wymieniasz czy komuś zlecasz? Jeśli sam tego nie robisz to raczej odpada bo za dużo zachodu.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypadanie zapłonu to przewaznie szwankuje układ WN lub wypalony zawor - dziura w tłoku. a z tego co ty piszesz to kompresja jest tak wiec układ WN i nie ma nic innego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchaj ja sam sobie cewki wymieniam to raz to schodzi mi jakieś 10 minut,wczoraj przypadkowo kumpla spotkałem no i mi dał żeby sprawdzić,to ja od razu za cewkę o do kumpla wymieniłem ją koleżka od razu vaga podłączył i pokasował błędy, zotsał błąd tylko sondy lambda ale go też zaraz skasował i pojezdziłem z nim z pół godziny i zero błędów audi zaczęło jezdzić tak jak je kupiłem od razu na twarzy miałem :banan: i chęć do poruszania wróciła


wrzuć zdjęcie tej swojej cewki chciałbym ją zobaczyć jak wygląda Mesiah

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest identyko tylko , że ma napis Hella. Obudowa i radiator to samo.


Znalazłem wątek w którym koleś miał identyczny problem z moim. Auto wibrowało i ogólnie kiepsko jechało + słabe hamulce i twardy pedał. Wymienił 3 serwa i cały układ podciśnienia. Okazało się ze ciągle trafiał uszkodzone. Po wymianie na 4 serwo auto odżyło i hamulce wróciły. Wygląda na to , że prawdopodobnie postawiłem dobrą diagnozę na pałę. Jestem tego pewien tym bardziej z powodu syczenia z okolic serwa i tych przewodów od podciśnienia. Wszystko jest sprawdzone prócz samego serwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze tutaj co mechanik znalazł. Puki co widać różnice na plus i na minus. Nie było poduszki silnika w pasie przednim, nie szarpie już ale drga teraz kierownica i karoseria, poduszkę założył prowizoryczną puki co, może jak założę taka jak trzeba to będzie już ok albo mam przez te szarpanie dowalone inne poduszki silnika, nie wiem , zaraz poszukam jak ta poduszka wygląda


8D0199339P o to chyba chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją sprawdzałem przy wymianie rozrządu i jest w bdb stanie. Poza tym poduszka raczej nie będzie miała wpływu na prace silnika. Wibracje i trzęsawki jak najbardziej ale jak motor chodzi jak trzeba to i przy wywalonych poduszkach na jałowym biegu nic zbytnio nie czuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...