karol2984 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Albo u nas jest z nim coś nie tak hehe, u mnie podczas pracy silnika nie słychać go a wygłuszenia nie mam, o ile dobrze pamiętam to nawet jak stoje przed silnikiem podczas pracy to go nie słychać
rafal9119 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Nie wiem o co to biega. Dzis jezdziłem autem i z rana zapłon nie wypadał. od dzis nie przejmuje sie tym dopiero zaczne grzebac jak cos sie zepsuje bo tak to jest jak szukanie igły w stogu siana
Mesiah Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 Ja odwołuje to co pisałem wcześniej. Zapłon dalej wypada. Jest identycznie jak przed. Nie wymieniajcie ecu bo to nic nie da. Ja musiałem wiec stratny nie jestem. W razie czego dysponuje jednym gdyby ktoś chciał na podmiankę.
karol2984 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Sławek, a robiłeś jakieś logi statyczne? Jak tak to weź wrzuć tu 002 007 013 dla porównania
imbusek Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 aaaa bo u mnie tylko na ssaniu nierowno pracuje a jak jest cieply to jest baja. Czy na win7 zainstaluje vag-com?
Mesiah Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 U mnie i na ssaniu i na ciepłym nie chodzi jak powinien. Nie jest to jakaś tragedia jak u niektórych z tego wątku i da się normalnie jeździć ale mnie to wkur.. Logów jeszcze nie robiłem. Dopiero wczoraj odpaliłem auto. Czekam aż przyjdzie do mnie nowy alternator (w starym Valeo skorodował wirnik i ogólnie wygląda w środku jak trup , przerzucam się na Boscha). Bez nic nie zrobię bo aku zaraz pada.
imbusek Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 No ty Mesiah dobrze wiesz o co mi chodzi bo wrzucalem filmik z ssania. Jakis kanałów proponujecie zrobic logi z ssania? moze ktoś kto nie ma tego problemu również zrobi logi i porównamy?
Mesiah Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 Dobry pomysł. Co do mojego przypadku to zostaje jeszcze fakt , że mam 1.1mm przerwy na świecy a nie 0.9 jak książka pisze. Wątpię żeby to coś dało ale jutro ustawie sobie je tak jak ma być.
imbusek Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Tylko jakich kanałów zrobić? ktos wie?
karol2984 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 002 007 013, ja bym tych robił, ale w starych silnikach wypadania zapłonu na komputerze nie pokaże więc tylko tak można popatrzeć ps. vcds 1.0 a nie 1.1
imbusek Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 ja przed chwila zainstalowałem 1.1 i chyba dziala zobaczymy czy polaczy sie z samochodem
rafal9119 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Panowie mam takie pytanie co do kabli WN . Co sie szybciej uszkodzi kable dwie sztuku tych długich czy dwie fajki?????? Fajki jak sa uszkodzone to tez tak iskra skacze przez nie???
Mesiah Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Krótkie dłużej wytrzymują. Jak się uszkodzą to tak też będą miały przebicia ale to raczej rzadko się zdarza.
rafal9119 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 To np jak ktos wymienia to lepiej czesciej wymieniac kable?? czy razem cały komplet?
Mesiah Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) Jeśli nie wiesz kiedy były wymieniane warto to zrobić i zapomnieć o sprawie. Dwie sztuki kosztują raptem 90zł i spokój na lata. Jeśli jeździsz tylko na PB i kupisz komplet kabli Beru (4szt.) to pewnie zjeździsz na nich auto do sprzedaży albo kasacji. Świece wiadomo , trzeba wymieniać jak książka pisze. Edytowane 27 Października 2014 przez Mesiah
rafal9119 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Kable kupiłem nowe i własnie z NGK zamieniłem na BERU z niewielka dopłata. a pytam tak z ciekawosci
Mesiah Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 NGK to śmieć jak już pisałem. Do kompletu weź świeczki beru albo jeszcze lepiej Denso ik 20 (trzeba zmienić przerwę z 1.1 na 0.9) i zapomnij o temacie zapłonu. Pod warunkiem zdrowej cewki I tak końca nie ma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się