Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Adr Nierówna Praca I Wypadanie Zapłonu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Albo u nas jest z nim coś nie tak hehe, u mnie podczas pracy silnika nie słychać go a wygłuszenia nie mam, o ile dobrze pamiętam to nawet jak stoje przed silnikiem podczas pracy to go nie słychać

Opublikowano

Nie wiem o co to biega. Dzis jezdziłem autem i z rana zapłon nie wypadał. od dzis nie przejmuje sie tym dopiero zaczne grzebac jak cos sie zepsuje bo tak to jest jak szukanie igły w stogu siana

Opublikowano

Ja odwołuje to co pisałem wcześniej. Zapłon dalej wypada. Jest identycznie jak przed. Nie wymieniajcie ecu bo to nic nie da. Ja musiałem wiec stratny nie jestem. W razie czego dysponuje jednym gdyby ktoś chciał na podmiankę.

Opublikowano

Sławek, a robiłeś jakieś logi statyczne? Jak tak to weź wrzuć tu 002 007 013 dla porównania

Opublikowano

ale na ssaniu te logi?

Opublikowano

nie, 90 stopni

Opublikowano

aaaa bo u mnie tylko na ssaniu nierowno pracuje a jak jest cieply to jest baja. Czy na win7 zainstaluje vag-com?

Opublikowano

vcsd lite 1.1

Opublikowano

U mnie i na ssaniu i na ciepłym nie chodzi jak powinien. Nie jest to jakaś tragedia jak u niektórych z tego wątku i da się normalnie jeździć ale mnie to wkur.. Logów jeszcze nie robiłem. Dopiero wczoraj odpaliłem auto. Czekam aż przyjdzie do mnie nowy alternator (w starym Valeo skorodował wirnik i ogólnie wygląda w środku jak trup , przerzucam się na Boscha). Bez nic nie zrobię bo aku zaraz pada.

Opublikowano

No ty Mesiah dobrze wiesz o co mi chodzi bo wrzucalem filmik z ssania. Jakis kanałów proponujecie zrobic logi z ssania? moze ktoś kto nie ma tego problemu również zrobi logi i porównamy?

Opublikowano

Dobry pomysł. Co do mojego przypadku to zostaje jeszcze fakt , że mam 1.1mm przerwy na świecy a nie 0.9 jak książka pisze. Wątpię żeby to coś dało ale jutro ustawie sobie je tak jak ma być.

Opublikowano

Tylko jakich kanałów zrobić? ktos wie?

Opublikowano

002 007 013, ja bym tych robił, ale w starych silnikach wypadania zapłonu na komputerze nie pokaże więc tylko tak można popatrzeć ps. vcds 1.0 a nie 1.1

Opublikowano

ja przed chwila zainstalowałem 1.1 i chyba dziala zobaczymy czy polaczy sie z samochodem

Opublikowano

Panowie mam takie pytanie co do kabli WN . Co sie szybciej uszkodzi kable dwie sztuku tych długich czy dwie fajki??????

Fajki jak sa uszkodzone to tez tak iskra skacze przez nie???

Opublikowano

Krótkie dłużej wytrzymują. Jak się uszkodzą to tak też będą miały przebicia ale to raczej rzadko się zdarza.

Opublikowano

To np jak ktos wymienia to lepiej czesciej wymieniac kable?? czy razem cały komplet?

Opublikowano (edytowane)

Jeśli nie wiesz kiedy były wymieniane warto to zrobić i zapomnieć o sprawie. Dwie sztuki kosztują raptem 90zł i spokój na lata. Jeśli jeździsz tylko na PB i kupisz komplet kabli Beru (4szt.) to pewnie zjeździsz na nich auto do sprzedaży albo kasacji. Świece wiadomo , trzeba wymieniać jak książka pisze.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Kable kupiłem nowe i własnie z NGK zamieniłem na BERU z niewielka dopłata. a pytam tak z ciekawosci

Opublikowano

NGK to śmieć jak już pisałem. Do kompletu weź świeczki beru albo jeszcze lepiej Denso ik 20 (trzeba zmienić przerwę z 1.1 na 0.9) i zapomnij o temacie zapłonu. Pod warunkiem zdrowej cewki :grin: I tak końca nie ma :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...