rafal9119 Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 kolejny problem dopadł mojego parcha a mianowicie jak lece sobie obojetnie ile na h to po wcisnieciu sprzegła obroty zamiast stanac na 900 to spadaja do 600 i po chwili wracaja do 900. co jest z nim ??? i jeszcze mam taki problem .Oleju mi nie bierze a od czasu do czasu lubi sobie z rury ciemny dym poleciec. tak jak by sadza. z czego to jest bo napewno nie z oleju
imbusek Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 kiedyś miałem takie problemy z obrotami i okazalo się ze problemem bym wadliwy przepływomierz
rafal9119 Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 No dobra a co powiesz na te czarne dymki ktore od czasu do czasu lubi sobie puscic podczas odpalania???? dodam tylko ze oleju nie bobiera. zbyt bogata mieszanka???
imbusek Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) jak by to byl olej to dym by szedł niebieski, czarny idzie od paliwa więc moze faktycznie zbyt bogata . Edytowane 1 Listopada 2014 przez imbusek
rafal9119 Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Niebieski to napewno nie jest. Co mam sprawdzic? sonde ,czujnik temp i co jeszcze???
Mesiah Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Opublikowano 1 Listopada 2014 Dzisiaj auto spaliło mi jakieś 10l na 60km. Coś jest nie halo. Błędów brak.
suchy97 Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 kiedys w golfie mialem walniety czujnik polozenia walu i tez strasznie duzo palil i benzyna do miski olejowej sie dostawala,po wymianie wszystko wrucilo do normu,no ale golf to nie audi
rafal9119 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Panowie mam taki problem a mianowiecie leci mi płyn chłodniczy z przepustnicy a dokładniej z tego dolnego węża . czy mam to uszczelnic ? Zakładałem zacisk i dalej przepuszcza. Nie jest to jakiś wielki wyciek ale na 300 km ubyło gdzies 200ml. Sory ze w tym dziale pisze ale do ukł. chłodz. mało kto zaglada a chce jutro ten wyciek ogarnać.
rafal9119 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Oto chodzi ze wszystko jest całe. a cieknie Panowie mam takie pytane . Jak silnik osiagnie temp robocza to obroty ładnie stoja na 900 . Po lekkim skreceniu kół oczywiście na postoju obroty spadaja to jest normalne?????
suchy97 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 spadaja ale po chwili wracaja z powrotem do900?to jest normalne bo pompa od wspomagania olej wtlacza co obciaza silnik
rafal9119 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Tak spadna i po chwili wraca na swoje miejsce . Ale jak spada to aż do 600 tys/obr to troche za mało
PaWeł111 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 koledzy podpowiecie jak zdiagnozować przepływke
PaWeł111 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 no wiem ze vag tylko jakie bloki zdiagnozować dodam ze wczoraj odłączyłem przepływke bez reakcji mam takie błędy : 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - tylko tyle udało mi sie zrobić bo lapek padł
darkb Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 koledzy u mnie objaw wygląda tak , auto zimne odpalam auto , odpala idealnie bez problemu jade z 100 metrów przyspieszam i jest ok i nagle po tych 100 m auto wtedy gdy przyspieszam lub jadę jednostajnie równym temepem bez przyspieszania jakby przerywa , dławi sie i to tylko takie krótkie chwilowe szarpnięcia , dławnięcia się silnika. Kiedy jadę dalej silnik rozgrzeje się trochę prawdopodbnie wyłacza się już ssanie obroty na wolnych ładnie spadają do 840 i równiutko silnik pracuje bez jakiegoklwiek problemu. Wymieniałem świece na beru 3 elektrodowe, przewody , fajki , wymieniłem cewkę na używaną , sprawdzałem przepływomierz i jest OK , czujnik temeperatury pokazuje mi w vagu kiedy auto jest wystudzone około 15- 17 stopni i normalnie rośnie. Czytałem że może to być czujnik temp powietrza ale gdzie jest taki w ARG, ADR, AVV silnkach to nie mam pojęcia lub przewody podciśnienia. błędów na VAGu brak, sprawdzenia wypadania zapłonów tzw misfire w moim silniku nie można sprawdzać ( brak takiej komórki) Załamuje już ręce i nie wiem co może dolegać mojej audi ,pomóżcie
rafal9119 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Ciężko powiedzieć . Ja ze swoim walcze juz miesiac. wymieniam ,czyszcze itd i na poczatku przerywał 30s a teraz niecałem 10s . jakas tam poprawa jest ale nie wielka Mogłby mi ktoś napisać co i jak dokładnie , aby zrobić wolna odme? ktory wąż mam zaślepic ? bo cały syf idzie mi na przepustnice. Mam przewód idacy od odmy do rury doloku odłaczyc i przedłużyć pod silnik . A ta dziure co zostanie w dolocie zaślepić??? tak? I jeszcze jedną czym zaślepić dziurę w dolocie? Edytowane 2 Grudnia 2014 przez rafal9119
Mesiah Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 Ja niedawno robiłem. Nie da się zabłądzić. Odpinasz odme od dolotu. Dolot zatykasz jakimś korkiem i dajesz opaskę a ten plastik z odmy przedłużasz dość grubym przewodem aż do skrzyni i też zaciskasz jakąś opaską. Zaślepić masz tylko jeden otwór w dolocie.
Mesiah Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Chłopaki jakieś postępy? Ktoś doszedł 100% do ładu? Problemów w temacie było wiele ale rozwiązań już nie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się