cafe14 Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 No cóż, gapa ze mnie, rzeczywiście n-ka źle założona była. Dziękuję za naprowadzenie mnie na ten błąd Włożyłem tym razem prawidłowo, doładowanie się zwiększyło, nie wiem do końca czy wystarczająco dużo, no ale jest o wiele lepiej niż było. Dołączam logi dla sprawdzenia: 003+115: http://vaglog.rtnet.pl/log_185048.html Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 No jest lepiej ale to jeszcze nie to na pewno tym razem podłaczony ok? przypomne najdłuższy króciec do dolotu turba, ten naprzeciwko cewki zaworka do obudowy turbiny i ostatni do gruszki? jesli tak to mozliwe ze niedoładowuje bo jest założona głowica od aeb-a. Najlepiej zrób jeszcze raz logi po upewnieniu sie że wszystko dobrze złożone, z kanałow 002+033 i 115+118 jeszcze przepływka będzie do wymiany chyba. PS logi w benzynie robimy do 6.5 tys obr.
ganjaq Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 No jest lepiej ale to jeszcze nie to na pewno tym razem podłaczony ok? przypomne najdłuższy króciec do dolotu turba, ten naprzeciwko cewki zaworka do obudowy turbiny i ostatni do gruszki? jesli tak to mozliwe ze niedoładowuje bo jest założona głowica od aeb-a. Najlepiej zrób jeszcze raz logi po upewnieniu sie że wszystko dobrze złożone, z kanałow 002+033 i 115+118 jeszcze przepływka będzie do wymiany chyba. PS logi w benzynie robimy do 6.5 tys obr. Ja też mam słupek od aeb razem z głowicą i zmiana była z anb na aeb, na początku nie jechała ale na bank ładowała 0,6 bara więc tym tropem bym nie szedł, chyba że mechanik coś tam źle poskładał, jak masz to samo turbo co ja miałem w anb to może problem polega na podłączeniu gruszki bo te w anb miały dwa krućce
cafe14 Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 (edytowane) No jest lepiej ale to jeszcze nie to na pewno tym razem podłaczony ok? przypomne najdłuższy króciec do dolotu turba, ten naprzeciwko cewki zaworka do obudowy turbiny i ostatni do gruszki? jesli tak to mozliwe ze niedoładowuje bo jest założona głowica od aeb-a. Najlepiej zrób jeszcze raz logi po upewnieniu sie że wszystko dobrze złożone, z kanałow 002+033 i 115+118 jeszcze przepływka będzie do wymiany chyba. PS logi w benzynie robimy do 6.5 tys obr. Ja też mam słupek od aeb razem z głowicą i zmiana była z anb na aeb, na początku nie jechała ale na bank ładowała 0,6 bara więc tym tropem bym nie szedł, chyba że mechanik coś tam źle poskładał, jak masz to samo turbo co ja miałem w anb to może problem polega na podłączeniu gruszki bo te w anb miały dwa krućce I do którego z nich masz wpięte n75 ? do tego na górze, czy do tego w którym jest ten wężyk na zdjęciu ? Sprawdzę dokładnie jutro jak jest u mnie bo teraz po ciemku to g... widać. Porobię jutro z rana jeszcze raz logi na kanałach o których wyżej wspominaliście i zobaczymy. Muszę jeszcze dalej poszukać schematu przewodów podciśnieniowych w silniku, żeby wykluczyć możliwość jakiegoś pomylonego wężyka. Edytowane 3 Września 2014 przez cafe14
ganjaq Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 (edytowane) Gdyby się okazało że masz taką gruszkę to n75 wpięte jest do metalowego krućca z przodu, tamten wąż musisz zaślepić jeśli go masz albo zmienić gruche, dodam że jeśli tak samo jak ja masz górę od ANB, kolektor ssący, to pewnie masz też inne pierdoły jak n249, szybko nie pamiętam, wtedy najlepiej jak wypniesz się z tego zaworu znajdującego się pod kolektorem ssącym i wepniesz od razu w sam kolektor, możesz w ten sposób wyeliminować ewentualne nieszczelności które bez testu kompresorem ciężkie są do wykrycia. Wąż od dv prosto w kolektor a ten co idzie teraz w kolektor włóż do n249, Edytowane 8 Września 2014 przez ganjaq
cafe14 Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 Sprawa się mam nadzieję wyjaśniła, wyjąłem katalizator, jak się okazało - cały rozsypany w środku. Mam nadzieję że na tym koniec, że to było przyczyną tego spadku mocy, czy możliwe że mniejszego doładowania przez turbinę ? No nicc, trzeba znaleźć jakiś niezbyt drogi katalizator i wierzyć w poprawę Dziękuję wszystkim za pomoc, za liczne odpowiedzi i porady dotyczące mojej Audi
Łukasz13 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Szkoda kasy na katalizator zostaw pusta puszke a druga sonde można wyłączyć w sofcie.
ganjaq Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Znajomy tak dojechał swój silnik, zanim się zorientował że ma zatkanego kata było już po wszystkim, zmęczył motor i już nie było to samo, u Ciebie może być to samo, sprzedaj kata i za te kase kup DP, nic nie stracisz jak sie okaże że to jednak nie kat a uwolnisz przy okazji wydech
cafe14 Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 Myślałem żeby w środku puszki wstawić rurkę o średnicy wlotu/wylotu, bo z tego co mówił mi jakiś tam mechanik, powinien być jakiś opór powietrza w katalizatorze mimo wszystko. Turbina ostatnio strasznie mi się grzała, po przejechaniu kilku kilometrów była czerwoniutka, mimo iż nie było jakoś mocno deptane w pedał, mam nadzieję że przez ten kat było to spowodowane. Czy taki manewr z pustym katem nie będzie miał żadnego złego wpływu na turbinę ?
Łukasz13 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Czerwona turbina po krótkiej jezdzie to objaw własnie zatkanego kata, rurki nie musisz wstawiac, oporu tez nie musi być bo to nie wolnossacy silnik, brak kata to pluis dla turbiny.
cafe14 Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 Tak właśnie zrobię, zobaczymy jak będzie się sprawować po takim rozwiązaniu. Teraz tylko problem z 2 sondą. Zapewne wywali checka i przejdzie do trybu awaryjnego. A o tym jak ją wyłączyć za pomocą VAG-a, nie mogę znaleźć żadnego artykułu. W okolicy raczej nikt mi takiego czegoś tu nie zrobi. Więc kolejny problem.
szczur_84 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Sam sondy programem nie wyłączysz musisz podjechać do jakiegoś tunera
Łukasz13 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Checka wywali ale trybu awaryjnego nie bedzie, vagiem nie wylaczysz, do mnie masz niedaleko wpadnij ogarniemy. :-)
cafe14 Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 Checka wywali ale trybu awaryjnego nie bedzie, vagiem nie wylaczysz, do mnie masz niedaleko wpadnij ogarniemy. :-)W takim razie pakuje pusta puszke po katalizatorze. Do Radomska daleko nie mam, wiec w przyszłym tygodniu jak dobrze pójdzie to sie umówimy na jakiś dogodny termin i podjade zeby to ogarnąć. Dziękuję za poradę. Dam jutro znac jak chodzi po włożeniu samej puchy Po włożeniu puchy po katalizatorze, doładowanie wróciło wydaje mi się do normy. Autko śmiga całkiem dobrze, czasem zdarza mu się jednak kichnąć przy wchodzeniu na obroty na jałowym. Kolego Łukasz13, przesyłam logi o których wspominałeś. Nie mam w okolicy odcinka na którym mógłbym swobodnie pociągnać pod 6,5tys na trójce robiąc logi samemu, nie mam aktualnie z kim ich zrobić. Do około 5,5 się udało. Poniżej logi: 002+003: http://vaglog.rtnet.pl/log_185897.html 020+115+118: http://vaglog.rtnet.pl/log_185898.html Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Jak dla mnie bardzo zdrowa seria przeplywka jednak dobra jedynie co mozesz sprawdzic to zawor dv.
ganjaq Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) Jak dla mnie bardzo zdrowa seria przeplywka jednak dobra jedynie co mozesz sprawdzic to zawor dv. Autko w sam raz na program, Łukasz polecił Ci sprawdzić dv ponieważ po odpuszczeniu nogi z gazu podbiło Ci ciśnienie, możliwe że podobnie jak n75 dv też masz założone odwrotnie, dv z tego co pamiętam wpinasz bokiem do grubej rury łączącej ic, przód czyli mały kruciec to albo ssący albo n249 a tył wpięty do dolotu wężem Bardzo ładnie trzyma Ci ciśnienie 0,5 bara do 5000 obrotów, zobacz jakie masz zdrowe autko, porównaj ze mną http://vaglog.rtnet.pl/log_161218.html ps. mam pytanie, gdybym wysłał Ci mój przepływomierz wsadził byś go do siebie i zalogował? Mi brakuje przepływu i jestem ciekawy czy u Ciebie byłoby to samo Edytowane 12 Września 2014 przez ganjaq
cafe14 Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 DV sprawdzę w najbliższym czasie jak tylko znajdę chwilę. Kolego ganjaq, możesz wysłać, nie widzę problemu, z tym że po 22 dopiero, bo kolejny tydzień nie będzie mnie w PL. Co do turbiny, po w miarę normalnej jeździe 100-120 jest lekko zaczerwieniona. Po ostrzejszym walnięciu w pedał turbina robi się czerwona, no ale z tego co wiele osób mi mówiło, jest to przypadłość 1.8t, mam nadzieję że to normalne.
ganjaq Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 DV sprawdzę w najbliższym czasie jak tylko znajdę chwilę. Kolego ganjaq, możesz wysłać, nie widzę problemu, z tym że po 22 dopiero, bo kolejny tydzień nie będzie mnie w PL. Co do turbiny, po w miarę normalnej jeździe 100-120 jest lekko zaczerwieniona. Po ostrzejszym walnięciu w pedał turbina robi się czerwona, no ale z tego co wiele osób mi mówiło, jest to przypadłość 1.8t, mam nadzieję że to normalne. Jest tak, ja od mojego turba mógłbym odpalać papierosy, ważne żeby nie gasić auta po ostrej jeździe przez minimum 30 sekund, jak sie tego przestrzega to kolorem nie ma co sobie głowy zawracać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się