Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam taki problem, otóż w czerwcu wysiadła mi pompa wspomagania, więc kupiłem nową z roczną gwarancją, w dniu dzisiejszym w/w nowa pompa w dość efektownym stylu rozleciała się powodując przy okazji straty w osprzęcie silnika, być może nawet w samym silniku, tego nie jestem na razie w stanie sprawdzić.

Nie ukrywam że trochę strat jest, więc naprawa tego wszystkiego to już koszt rzędu 800zł, a mam podejrzenia co do uszkodzenia samej jednostki [możliwe iż wygięło wał korbowy tuż przy mocowaniu koła pasowego] co wiązałoby się z grubymi tysiącami na remont.

Oczywiście pompa jest na gwarancji więc zakładam że zostanie mi ona wymieniona bądź zostaną zwrócone koszty jej kupna, lecz czy jest jakaś szansa na pokrycie kosztów strat związanych z jej awarią?? Jeżeli tak to w jaki sposób się zwrócić o zwrot tych kosztów??

EDIT:

Sprostowanie, silnik niestety nadaje się tylko do remontu...

Opublikowano (edytowane)

Kolego pompe zakładał warsztat, czy ty we własnym zakresie? Bo jak zakładałeś ją sam to może być problem nawet z jej wymianą na gwarancji (producent lub sklep będą żądać potwierdzenia jej montażu w warsztacie, a jeśli nie masz żadnego takiego dowodu to zwalą winę na zły montaż). Jeśli zakładał ci ją warsztat to gadaj z mechanikiem niech on coś doradzi.

Mam podobną sytuację i moje audi stoi już na klockach od 28 maja a ja pisze tylko kolejne odwołania od różnych śmiesznych decyzji.

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Edytowane przez Lukasz_mk2
Opublikowano

Właśnie, Łukasz jak tam twój temat?? coś się ruszyło??

Opublikowano (edytowane)

Nic się nie ruszyło non stop odbijam piłeczki z ubezpieczycielem warsztatu. Choć za ostatnim pismem które wysłałem do Hestii poszło pismo z kancelarii od prawnika i dziwnie długo nie ma odpowiedzi, a zawsze dostawałem odpowiedz w przeciągu tygodnia, a teraz 3 tygodnie i cisza.

PS. Wiadomość dla kolegi Ra4al na montaż i zakup części mam fakturę od mechanika i i tak jestem w du.ie

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Edytowane przez Lukasz_mk2
Opublikowano

Niestety albo i stety ale montowałem sam. Jutro będę demontował pompę gdyż na razie jestem umówiony ze sprzedawcą abym im ją wysłał a oni ocenią przyczynę awarii.

Opublikowano

Pewnie dostaniesz odpowiedź "Nie stwierdzono wady wytwórczej części, powodem awarii był zły montaż", a ty im odpisz " Nazwa sklepu nie ma uprawnień producenta VW/AUDI ani producentów zamienników części oryginalnych pozwalających na rozstrzyganie sporów dotyczących jakości sprzedawanych części zamiennych. Twierdzenie, że pompa była źle zamontowana musi być podparte pomiarami na specjalnych certyfikowanych urządzeniach pomiarowych i stosownym wydrukiem tych pomiarów". Zobaczymy co Ci odpiszą.


kolego coś się zmieniło w twoim temacie????

Opublikowano

Na razie czekam na odzew ze strony sprzedawcy...

Opublikowano

składając reklamację poinformowali Cię ile taka reklamacja będzie rozpatrywana??


i co z samochodem?? naprawiłeś go już na własny koszt, czy czekasz na odpowiedź w sprawie reklamacji??

Opublikowano

Poinformowali że to może potrwać. Samochód jak na razie naprawiam na własny koszt, nie mogę pozwolić sobie na czekanie nie wiadomo ile.

Opublikowano

znasz już mnie więcej koszty naprawy silnika po awarii???

Opublikowano

Poprzednio wyszło 8tyś, tym razem wymieniam silnik na 1.9Tdi, myślę że w kwocie 6tyś uda się zamknąć. Tanio w każdym bądź razie nie jest.

Opublikowano

Poprzednio wyszło

to już remontowałeś silnik?? co było tego powodem??

Opublikowano

Wcześniej, awaria wiskozy, która po tym jak się wyrwała z łożyska zerwała pasek wielorowkowy, a ten wleciał w rozrząd i silnik kaput...

Tutaj z resztą sytuacja była bardzo podobna.

Opublikowano

Wcześniej, awaria wiskozy, która po tym jak się wyrwała z łożyska zerwała pasek wielorowkowy, a ten wleciał w rozrząd i silnik kaput...

Tutaj z resztą sytuacja była bardzo podobna.

To podaj chcociaż co to za pompę kupiłeś bo też czeka mnie wymiana, zastanawiam się nad zamiennikiem, ale po tym co czytam to chyba trzeba się zastanowić dwa razy:)

Opublikowano

Pompa od TRW, szczerze wątpię aby to był jakiś masowy problem, pewnie pojedynczy przypadek, bo przyznam iż mam dość duże zaufanie do tego producenta.

Opublikowano

Kolego czy sprawa się coś ruszyła do przodu, czy tak samo jak ja jesteś dalej w ciemnej d*p.e??

Opublikowano

Dalej w czarnej... Po weekendzie będę dzwonić bo zaczyna być to irytujące

Opublikowano

Poprzednio wyszło 8tyś, tym razem wymieniam silnik na 1.9Tdi, myślę że w kwocie 6tyś uda się zamknąć. Tanio w każdym bądź razie nie jest.

koszta na kompletny swap ( zdrowy ) 1.9 tdi np 1z to okolo 1500zł wiec cena śmieszna ,afn + jakies 600-700zł .wiec tez nie drogo a jednostki cięzkie do zajezdzenia .jak cos pomoge ci dobre graty zebrać do swapu ,mam dostep do dobrych czesci za nie dużą kase. ja nic z tego nie chce .dam ci namiary jak cos i bedziesz gadał z gosciem. ja co najwyzej moge utargować jakiś rabat bo ja dużo od niego biore.

Opublikowano

no 1Z do a4 b6 ciekawy pomysł

Opublikowano (edytowane)

Siedzi już AVF kupiony kompletny wraz z osprzętem za 1700zł, bo nie powiem ale 1z to nie jest aż tak łatwo rozwojowa jednostka :P.

Co do samej reklamacji dzisiaj dostałem odpowiedź iż winą usterki było to iż pracowała ona z elementami do których nie jest fabrycznie przystosowana [wspomaganie z servotronic]. Napisałem odwołanie, gdyż podłóg wszelakich nr wszystko się zgadza i mogła ona współpracować z przekładnią z servotronic'iem.

Edytowane przez Ra4al

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...