Ra4al Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Witam, mam taki problem, otóż w czerwcu wysiadła mi pompa wspomagania, więc kupiłem nową z roczną gwarancją, w dniu dzisiejszym w/w nowa pompa w dość efektownym stylu rozleciała się powodując przy okazji straty w osprzęcie silnika, być może nawet w samym silniku, tego nie jestem na razie w stanie sprawdzić. Nie ukrywam że trochę strat jest, więc naprawa tego wszystkiego to już koszt rzędu 800zł, a mam podejrzenia co do uszkodzenia samej jednostki [możliwe iż wygięło wał korbowy tuż przy mocowaniu koła pasowego] co wiązałoby się z grubymi tysiącami na remont. Oczywiście pompa jest na gwarancji więc zakładam że zostanie mi ona wymieniona bądź zostaną zwrócone koszty jej kupna, lecz czy jest jakaś szansa na pokrycie kosztów strat związanych z jej awarią?? Jeżeli tak to w jaki sposób się zwrócić o zwrot tych kosztów?? EDIT: Sprostowanie, silnik niestety nadaje się tylko do remontu...
Lukasz_mk2 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Kolego pompe zakładał warsztat, czy ty we własnym zakresie? Bo jak zakładałeś ją sam to może być problem nawet z jej wymianą na gwarancji (producent lub sklep będą żądać potwierdzenia jej montażu w warsztacie, a jeśli nie masz żadnego takiego dowodu to zwalą winę na zły montaż). Jeśli zakładał ci ją warsztat to gadaj z mechanikiem niech on coś doradzi. Mam podobną sytuację i moje audi stoi już na klockach od 28 maja a ja pisze tylko kolejne odwołania od różnych śmiesznych decyzji. Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Lukasz_mk2
LustForPower Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Właśnie, Łukasz jak tam twój temat?? coś się ruszyło??
Lukasz_mk2 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Nic się nie ruszyło non stop odbijam piłeczki z ubezpieczycielem warsztatu. Choć za ostatnim pismem które wysłałem do Hestii poszło pismo z kancelarii od prawnika i dziwnie długo nie ma odpowiedzi, a zawsze dostawałem odpowiedz w przeciągu tygodnia, a teraz 3 tygodnie i cisza. PS. Wiadomość dla kolegi Ra4al na montaż i zakup części mam fakturę od mechanika i i tak jestem w du.ie Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Lukasz_mk2
Ra4al Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Niestety albo i stety ale montowałem sam. Jutro będę demontował pompę gdyż na razie jestem umówiony ze sprzedawcą abym im ją wysłał a oni ocenią przyczynę awarii.
Lukasz_mk2 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Pewnie dostaniesz odpowiedź "Nie stwierdzono wady wytwórczej części, powodem awarii był zły montaż", a ty im odpisz " Nazwa sklepu nie ma uprawnień producenta VW/AUDI ani producentów zamienników części oryginalnych pozwalających na rozstrzyganie sporów dotyczących jakości sprzedawanych części zamiennych. Twierdzenie, że pompa była źle zamontowana musi być podparte pomiarami na specjalnych certyfikowanych urządzeniach pomiarowych i stosownym wydrukiem tych pomiarów". Zobaczymy co Ci odpiszą. kolego coś się zmieniło w twoim temacie????
Ra4al Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Na razie czekam na odzew ze strony sprzedawcy...
Lukasz_mk2 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 składając reklamację poinformowali Cię ile taka reklamacja będzie rozpatrywana?? i co z samochodem?? naprawiłeś go już na własny koszt, czy czekasz na odpowiedź w sprawie reklamacji??
Ra4al Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Poinformowali że to może potrwać. Samochód jak na razie naprawiam na własny koszt, nie mogę pozwolić sobie na czekanie nie wiadomo ile.
Lukasz_mk2 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 znasz już mnie więcej koszty naprawy silnika po awarii???
Ra4al Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Poprzednio wyszło 8tyś, tym razem wymieniam silnik na 1.9Tdi, myślę że w kwocie 6tyś uda się zamknąć. Tanio w każdym bądź razie nie jest.
Lukasz_mk2 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Poprzednio wyszło to już remontowałeś silnik?? co było tego powodem??
Ra4al Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Wcześniej, awaria wiskozy, która po tym jak się wyrwała z łożyska zerwała pasek wielorowkowy, a ten wleciał w rozrząd i silnik kaput... Tutaj z resztą sytuacja była bardzo podobna.
MatrixXXL Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Wcześniej, awaria wiskozy, która po tym jak się wyrwała z łożyska zerwała pasek wielorowkowy, a ten wleciał w rozrząd i silnik kaput... Tutaj z resztą sytuacja była bardzo podobna. To podaj chcociaż co to za pompę kupiłeś bo też czeka mnie wymiana, zastanawiam się nad zamiennikiem, ale po tym co czytam to chyba trzeba się zastanowić dwa razy:)
Ra4al Opublikowano 2 Września 2014 Autor Opublikowano 2 Września 2014 Pompa od TRW, szczerze wątpię aby to był jakiś masowy problem, pewnie pojedynczy przypadek, bo przyznam iż mam dość duże zaufanie do tego producenta.
Lukasz_mk2 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Kolego czy sprawa się coś ruszyła do przodu, czy tak samo jak ja jesteś dalej w ciemnej d*p.e??
Ra4al Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 Dalej w czarnej... Po weekendzie będę dzwonić bo zaczyna być to irytujące
vp-tdi Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Poprzednio wyszło 8tyś, tym razem wymieniam silnik na 1.9Tdi, myślę że w kwocie 6tyś uda się zamknąć. Tanio w każdym bądź razie nie jest. koszta na kompletny swap ( zdrowy ) 1.9 tdi np 1z to okolo 1500zł wiec cena śmieszna ,afn + jakies 600-700zł .wiec tez nie drogo a jednostki cięzkie do zajezdzenia .jak cos pomoge ci dobre graty zebrać do swapu ,mam dostep do dobrych czesci za nie dużą kase. ja nic z tego nie chce .dam ci namiary jak cos i bedziesz gadał z gosciem. ja co najwyzej moge utargować jakiś rabat bo ja dużo od niego biore.
Ra4al Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) Siedzi już AVF kupiony kompletny wraz z osprzętem za 1700zł, bo nie powiem ale 1z to nie jest aż tak łatwo rozwojowa jednostka . Co do samej reklamacji dzisiaj dostałem odpowiedź iż winą usterki było to iż pracowała ona z elementami do których nie jest fabrycznie przystosowana [wspomaganie z servotronic]. Napisałem odwołanie, gdyż podłóg wszelakich nr wszystko się zgadza i mogła ona współpracować z przekładnią z servotronic'iem. Edytowane 16 Września 2014 przez Ra4al
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się