Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Afn Brak Mocy, Kierownice Ok


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem ze w niedziele jade na wakacje a jezdze kuzwa w trybie awaryjnym. Nie wiem co jest, mialem juz kiedys podobnie ale wyciagnalem turbine przeczyscilem lopatki bylo ok. Teraz problem podobny, wpada w tryb awaryjny i nie idzie jechac, Tylko ze to napewno nie łopatki zmiennej geometri bo sztanga od ich kierowania chodzi lepiej niz kiedykolwiek... Nie mam pojecia co robi, dodam jeszcze ze na zimnym jeszcze jako tako chodzi, potem jak juz sie rozgrzeje to dorazu czuc roznice, ledwo pod gorke podjezdza na trojce

Opublikowano

Sprawdź wszystkie wężyki od podciśnienia. Może któryś spadł lub jest przetarty, pęknięty. Ja tak miał i też auto wogóle nie chciało jechać. Po wymianie uszkodzonego wężyka podciśnienia wróciło do normy.

Opublikowano

myslalem ze moze cos egr z tym ma wspolnego, co o tym sadzicie ?

Opublikowano

myslalem ze moze cos egr z tym ma wspolnego, co o tym sadzicie

To takie gdybanie Nikt nie postawi Ci diagnozy co jest przyczyną ...Zrób komplet logów i zamieść je w odpowiednim dziale i na pewno dowiesz się co jest nie tak .... :wink:

Opublikowano

:vaglogi: i wszystko będzie jasne :P równie dobrze może to być przepływka. Ale logi powiedzą jasno co jest 5 :)

Opublikowano

Nie za bardzo mam jak zrobic te logi, kiedys juz pisalem tu na forum czy jest ktos z okolic Wch kto moze zrobic logi i zerowy odzew. Podmienilem N18 z n75, auto odrazu odzylo, ładnie ciagnie na rozgrzanym jak i na zimnym, chyba znalazlem przyczyne. Mimo tego slyszalem ze n18 dziala slabiej od n75. Chyba musze zakupic nowy n75 :) dziekuje i temat do zamkniecia

Opublikowano (edytowane)

Nie za bardzo mam jak zrobic te logi, kiedys juz pisalem tu na forum czy jest ktos z okolickto moze zrobic logi i zerowy odzew. Podmienilem N18 z n75, auto odrazu odzylo, ładnie ciagnie na rozgrzanym jak i na zimnym, chyba znalazlem przyczyne. Mimo tego slyszalem ze n18 dziala slabiej od n75. Chyba musze zakupic nowy n75 :) dziekuje i temat do zamkniecia

Nim zamkną temat to powinieneś uzupełnić profil ...

Jesteś z

Wch

sorry ale ja nie kumam co to za miejscowość i chyba nie tylko ja...Więc jak chcesz by Ci ktoś pomógł w logach? :eusathink:

N75 można rozebrać i przeczyścić ..jest troszkę zabawy z tym ale da rade to zrobić ..Było to opisane na forum

No jeśli to tylko ta przyczyna to szerokości.... :wink:

Edytowane przez OLIVER
Opublikowano

Wałbrzycha - Wch to taki skrót :) Otoz to ze czyscilem n75 przy czyszczeniu łopatek, albo cos zle poskladalem albo to nic nie dalo :)

Opublikowano

Wałbrzycha - Wch to taki skrót :) Otoz to ze czyscilem n75 przy czyszczeniu łopatek, albo cos zle poskladalem albo to nic nie dalo :)

w nim cudów nie ma tłoczek i gumka i przykrywka ,nie da sie tego zle złożyć

Opublikowano

Wałbrzycha - Wch to taki skrót :) Otoz to ze czyscilem n75 przy czyszczeniu łopatek, albo cos zle poskladalem albo to nic nie dalo :)

Hmmmmm Jeśli na N18 jest poprawa i nie wpada w tryb awaryjny to być może to wina była właśnie zaworu N75

a co do logów to spróbuj odwiedzić spota w twojej okolicy ...Albo zakup sobie kabelek i będziesz logował sobie sam...

Opublikowano

Jak chcesz to podleć do kamiennej to zrobimy logi :) Albo tak jak kolega mówi kup interfejs (50zł) program z neta lapek i sam diagnozujesz swego klekota.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...