Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Krzywa Kierownica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam taki problem - wymieniłem wahacze górne ( lewa strona ) i pojechałem

na geometrię. ustawili, przestało ściągać a kierownica krzywo.

4-ry razy wracałem do nich i nie mogli ustawić. o co chodzi ?

Opublikowano

witam

mam taki problem - wymieniłem wahacze górne ( lewa strona ) i pojechałem

na geometrię. ustawili, przestało ściągać a kierownica krzywo.

4-ry razy wracałem do nich i nie mogli ustawić. o co chodzi ?

Specem nie jestem ale moze poprostu przestaw sobie kierownice. Zdejmujesz poduche torx'em 30 a potem juz klucz 24. Tylko pamietaj ze to wielowpust :)

Opublikowano

tyle to ja wiem - ale powinni kierę ustawić- za co biorą kasę :angry:

umówiłem się na jutro, mają jeszcze raz robić geometrię

tylko ustawią względem innej osi - nie wiem o co chodzi :(

Opublikowano

tyle to ja wiem - ale powinni kierę ustawić- za co biorą kasę :angry:

umówiłem się na jutro, mają jeszcze raz robić geometrię

tylko ustawią względem innej osi - nie wiem o co chodzi :(

Swoją drogą ciekawe ile tych "osi" ma autko :)

Dla nich najlepiej jakbyś zabulil i jeszcze sam sobie zrobił zeby nie musieli brudzic sobie rąk :)

Opublikowano

Bez blokady to sobie można światło w stodole ustawić

To jest bardzo irytująca sprawa, mnie to również spotkało. Koleś spierdzielił ustawienie kierownicy, potem korygował a i tak nie było idealnie. Dopiero jak pojechałem do warsztatu gdzie założono blokadę na kierownicę wszystko wyszło idealnie prosto.

Moja sugestia - znajdź warsztat gdzie zakładają blokadę na kierownicę, ustawioną idealnie prosto. Amen

Opublikowano

Bez blokady też da rade ustawić,ja zawsze po wyminiane koncówki,czy którego kolwiek wahacza zawsze mam kierownice prosto. Wystarczy ustawic kierownice prosto i reszte ustawiac końcówkami.

Opublikowano

podłącz vaga i też ustawisz idealnie prosto, później tylko wystarczy przytrzymać i będzie miodzio. Majstry nie chcą się z tym bawić bo i tak z reklamacją wróci 1/100 a zawsze to szybciej i mniej roboty ;)

Opublikowano

W b5 napewno ustawiasz vagiem... Tutaj nie ma elektrycznego wspomagania... Jedz i opitol, mnie krew zalalaby

Opublikowano

panowie - kierownica była zablokowana ( ma prosto ) jak robili geometrię

dzisiaj byłem na poprawce i jeszcze raz ustawiali na końcówkach drążków

i w zasadzie bez poprawy. w końcu przestawiliśmy kierę i jest dobrze

nic z tego nie rozumiem, przecież kierę ustawia na drążkach :dontknow:

Opublikowano

dziwne ze po wymianie wahaczy tak ci sie przestawiła kiera. musiały byc niezle wyjechane. ja zmieniałem cała zawieche bez drazków i pozniej było prosto i nic nie sciagało. ogolnie to ja blokuje zawsze kiere blokada bez kluczyka wtedy jeszcze idzie blokada do geometrii i tak sie ustawia i musi byc oki. bylem raz i na ten 3d i jeszcze jakies innej to spierdolili. ale kiedys pojechalem do starej stacji diagnostycznej GS facet ustawił mi idealnie na latareczki jak to sie kiedys robiło i jest malinka. kiera idealnie prosto nie sciaga opon nie tnie. i wziął tylko 30 zł

Opublikowano

Panowie, sokoro można ustawić kiere vagiem do jazdy na wprost w b5, to napiszcie jak????. Bo, albo ja jestem tępy albo wy piszecie bzdury.. Jeszcze o czymś takim nie słyszałem..

Opublikowano

Jak by była taka opcja to by Ci błęda sadziło że kierownica krzywo,w b5 nie ma czujnika kąta skrętu w kierownicy.

Opublikowano

Ciesz się bo ja właśnie wróciłem z geometrii i miałem kolizje okazało się że rama skrzywiona gwinty się pokończyły a kiera lekko krzywa nadal i trzeba rame ciągnąć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...